Cebu reizen

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
Ik denk erover om voor vakantie naar Cebu af te reizen. Ik twijfel nogal. Er komt daar een mooie vrouw met mij samen van 38 jaar. Stel het gebeurt tussen ons onveilig. Ik weet niet hoeveel kans er is op zwangerschap. Met mijn huidige vriendin al 11 jaar geprobeerd en niks en ze is niet zwanger geworden. Mijn vriendin is wel ouder 46. Het ligt niet aan mij en wij horen dat het leeftijd ook mee speelt

Mijn vraag is natuurlijk wat als ze zwanger raakt? Ze wil mijn liefdes vakantie zijn. Maar ik twijfel.

Of kan ik beter daar heen afreizen en kijken wat er op mijn pad komt of gebeurt en deze laten.

Ik heb haar gevonden via datingsite

Heeft iemand ervaring met Manila of Cebu?

Met vriendelijke groet,
Paul

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Heb je dan echt niet opgelet bij bio?
2 weken na ongesteld is de meest vruchtbare periode.
En als ik nu opschrijft dat de andere dagen 0% kans is… neem je dat dan aan?
Je kunt geen kans berekenen op zwangerschap zonder allerlei testen te doen.
Als je niet wil dat ze zwanger wordt,… doe een rubber om,
kijk toe terwijl ze de pil neemt,
of nog veiliger, ga niet!

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Als je een vakantie lief wil , moet je naar thailand ipv filipijnen. Veel makkelijker te vinden, meer fun en geen zorgen. In de Filipijnen verwachten de meisjes meer een stabiele relatie "leading to marriage", zeker diegenen die je gevonden hebt op een datingsite. Je zal er na je terugkomst in Europa, meer last mee hebben, om de relatie te verbreken, daar ze een "longtime serious relationship" willen en dachten te hebben met jou. Indien je nog een vriendin hebt, is dit zeker niet aan te raden, daar ze je ongepast kunnen bellen, sms'n of mailen. Dit heb je met de bargirls in thailand niet. Het is dus wat je wilt...casual sex zonder nazorgen of een nieuwe relatie .

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
En gebruik even een tijdelijk telefoon nummer, ander mail adres en geef nooit je adres door.
Maar nu gaan we wel heel standaard adviezen geven.

Dit draadje is de moeite niet waard.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Toch ben ik wel benieuwd naar Paul's avontuur...
Ergens herken ik (voor mijzelf) wel het verlangen naar een vriendin in den verre, die wat meer inhoudt dan alleen sex met een bargirl.

Ik heb zelf een Filipijnse (domestic helper) vriendin in Hong Kong, die inderdaad:
1) Graag zelf ook een soort relatie wil, waarin ze weliswaar weet dat ze niet kan gaan trouwen o.i.d., maar waar ze wel enige vorm van ondersteuning verwacht (is zeker te begrijpen als je weet uit wat voor erbarmelijk arme omstandigheden deze dames komen en hoe hard ze moeten werken om hun familie thuis te ondersteunen). Ik stuur af en toe iets aan haar, soms wat voor haar verjaardag, soms om een flesje wijn te kopen, zodat ze die op haar vrije dag met haar vriendinnen soldaat kan maken. Dat soort werk.
2) Heel erg bang is om zwanger te worden, maar ook te bang om de pil vanwege de mogelijke bijwerkingen voor haar gezondheid.
3) Ze accepteert wel NZC (ze initieert dat regelmatig al onder de douche door met haar billen tegen me aan te glijden en als ik de kleine kapitein dan van onderen laat aandringen, schuift ze haar warme lipjes zo over het kopje heen), maar wil dan óf dat ik voor het zingen de kerk uitga óf dat ik vlak voordat ik de kinderkamer ga witten, de werkzaamheden onderbreek om de boel te verpakken onder een laag rubber.
4) Vorig jaar deed ik inderdaad vlak voor hét moment het rubber om, maar had ik daarna moeite om te komen. Pas na een lange tijd rimrammen, begin ik weer wat te voelen en kwam ik alsnog diep in haar klaar. Toen bleek echter dat het rubber eraf was geschoven (had ik echt niet door, was echt een ongelukje, maar het verklaarde wel waarom ik het na een tijdje weer verdacht lekker vond aanvoelen) en bleek ik de hele kinderkamer onder te hebben gespoten. Ze was toen echt dik in paniek en wilde persé direct met mij naar een apotheek om een morning after pil te halen. Dit bleek echter niet over the counter te verkrijgen zonder een dokter's recept. Dus de paniek verdubbelde en bleef eigenlijk totdat ze een paar weken daarna menstrueerde.
5) Dit jaar was ik zo "slim" om in NL al een morning after pill bij de Etos te kopen (kan desnoods bij de Etos op Schiphol). Eenmaal terug in Hong Kong gingen we weer lekker NZC met tussentijds een wissel naar milieu-onvriendelijk-materiaal. Deze keer netjes binnen de lijntjes gekleurd en afgevuld. Echter na een late lunch/vroeg diner kwamen we weer terug in de hotelkamer voor een 2e NZC ronde. Meestal lukt het me dan niet meer om Joris Driepinter wederom een glas melk te laten schenken. Tot mijn blijde verrassing waren we echter zo lekker bezig dat ik wel zeker weer een donatiedrang begon te voelen. Omdat ik de kans niet voorbij wilde laten gaan (stoppen om de boel weer in rubber te verpakken, had het feestje zeker vroegtijdig beëindigd) liet ik de hele handel ombekommerd heerlijk lang en diep in haar afleveren. Deze keer was de paniek een stuk minder groot. Ze keek me wel verwijtend aan van "waarom trok je je niet op tijd terug?" (nou waarom denk je: omdat het gewoon te lekker voelde en de drang om heerlijk vrij en diep te spuiten het volledig overnam). Toen ik echter de Etos pil aan haar gaf (ik had al eerder aan haar laten zien, dus het was geen complete verrassing), nam ze die toch wel opgelucht aan en kreeg ik meer een "stoute jongen, volgende keer beter luisteren naar je sexy vriendin hè?"-tikje op de vingers, dan de dikke paniek van vorig jaar.

Volgend jaar neem ik weer een Etos pil mee, en hoop ik weer van vrije onbezorgde sex te genieten met iemand waar ik toch een soort band mee heb. Dat vind ik toch lekkerder ("echter") aanvoelen dan een bezoek aan een professionele dame.

Al moet ik zeggen dat ik nog nooit een "barmeisje" avontuur heb beleefd. Als dat dan voor een paar dagen is, waarbij ze je het gevoel geeft alsof je een haar vriendje bent (en niet de zoveelste klant die ze ergens in een hok aan het afwerken is), dan is dat misschien ook wel zo leuk.

Nou Paul, ik zou zeggen: ga erop uit. Neem een Etos pil mee, en ga het avontuur aan alsof je een ontdekkingsreiziger bent.
Niet alleen voor jezelf, maar ook voor ons! ;-)

Laatst bewerkt:

Gerard

Snuffelaar
3 apr 2015
12
8
Beste @Paul1155 ,
Dit draadje trok mijn aandacht, omdat ik zowel met Manilla als met Cebu (ruime) ervaring heb. Doch anderzijds doet het mijn wenkbrauwen fronsen wanneer ik lees wat voor vragen je hebt ivm de kans op al of niet kans op zwanger geraken van jouw "internet-liefde-filipina …
Ik ben een gesteriliseerde man, dus hoefde me dergelijke vragen niet te stellen, en ben zowel in Manilla als meerdere malen in Cebu geweest, telkens naar aanleiding van een ernstige poging op een eerlijke relatie. Hoe moet ik jouw intenties inschatten… Je hebt een partner hier in België, doch wilt op zoek gaan naar romantiek/liefde in een ver exotisch land, waar de vrouwen volgens jouw beeld ideale (bed)partners zouden zijn, met eigenschappen als genegen, liefdevol, zorgzaam (en vul zelf maar aan…).
Heb je echte ervaring met die andere culturen, daar in zuid-oost Azië of is het momenteel enkel een natte exotische droom? Dit zijn uiteraard zuiver privé-aangelegenheden, waar ik geen zaken mee heb.
Doch mocht ik jou van dienste kunnen zijn met tips, advies over het land, de cultuur en mensen daar, praktische info over reizen en verblijven daar, laat dan gerust iets weten, hier of via PM.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ik heb haar gevonden via datingsite

Heeft iemand ervaring met Manila of Cebu?

Met vriendelijke groet,
Paul
Beste Paul,

De meeste dames op de datingsite (waarschijnlijk Dateinasia) zijn op zoek naar een beter leven met een westerling om mee te trouwen wel te verstaan.
Als je zeker wilt zijn dat ze niet zwanger van je word zal je anticonceptie bieden aan de dame, die mag je dan voor haar aanschaffen.
Maak wel je intenties duidelijk dat er geen relatie mogelijk is als je huidige vriendin niet van plan bent te gaan opgeven voor haar.
Anders kan je het beste een willekeurige dame nemen uit het vak

Mvg

Naked

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Interessant topic , ik ben ondertussen ook erg geïnteresseerd geraakt in filpina's en de filipijnen . Toch een meer westerse mentaliteit en ze spreken g9ed engels . Is het makkelijk scoren daar ?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Wat verstaat u onder scoren?
Er zijn voldoende dames van plezier die voor een redelijk bedrag u van een fijne avond en nacht kunnen voorzien vaak zc
Daarnaast zijn heel veel dames opzoek naar een vaste relatie met een westerling.
Als men daar niet een dame kan regelen, kan men beter stoppen😁

Mvg

Naked

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250

Vruchtbaarheid bij de vrouw - UZ Leuven

Bij vrouwen met een regelmatige cyclus van 28 dagen ligt de meest vruchtbare periode tussen dag 11 en dag 16 van de cyclus. Zonder rekening te houden met de dag van de cyclus of het moment van de eisprong heeft men de grootste kans op bevruchting wanneer men om de 2 dagen, dus ongeveer 2 tot 3 maal per week seks heeft.

Dus, om de bijwerkingen van anticonceptie pillen te vermijden, met een regelmatige cyclus van 28 dagen, voor veiligheid van zwangerschap, vanaf dag 9 t.e.m. dag 19, gebruik een condoom. Dit is dan een selectieve gebruik van NZC en NMC.

Nadat we genoeg kinderen hebben gehad, is dit wat mijn vrouw en ik deden tot haar menopause. En het is ons gelukt.

Bovendien, zoals de Chinese wijsheid zegt: "als de rivier paars is, gebruik dan het modderige pad".

Wees voorzichtig met het modderige pad tijdens het vruchtbare periode. Sperma stroomt vaak uit de anus op de kleine schaamlippen. Van daaruit kunnen de zaadcellen naar de eicel zwemmen en deze bevruchten.

😻 😛

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Na een leuk avondje in APtown in Cebu Mango av. Met een naar het hotel gegaan eerst vertelde ze, ze 20 was bleek na we het hadden gedaan en ik in haar klaar was gekomen (ze wou niet ik foto's nam) ze pas 16 was 😳.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Na een leuk avondje in APtown in Cebu Mango av. Met een naar het hotel gegaan eerst vertelde ze, ze 20 was bleek na we het hadden gedaan en ik in haar klaar was gekomen (ze wou niet ik foto's nam) ze pas 16 was 😳.
Voor alle duidelijkheid ik ben nooit opzoek naar minderjarige…. Ik ben hier zelfs tegen.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi Hotboy
It can be difficult today to tell the age of a girl particularly in Asia.
I have been all over the World with my job and unfortunately I have seen kids selling themselves. But I fully understand how you can make a mistake like that.
As all the girls are small in stature .
Most of the Hotels in the Philippines will not allow young girls into the Hotel for your protection. So your girl obviously looked adult.

In the Hotel I stay in Angeles city (ABC)the guys on the door check out the girls who come with guests and I saw a guy who had 2 girls with him being prevented from bringing them in because they were too young.

A couple of weeks ago my daughter was going out to a special school party after Easter after the makeup and borrowing her mothers party clothes looking like a 20 to 25 year old , in reality she is 14 !!
So you have to be careful.
Bareboy

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
De oudste anticonceptiemethode is sodomie. Er moet echter voor worden gezorgd dat het sperma niet op de schaamlippen druppelt.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Heb dit ook bijna een keer meegemaakt, ook in Cebu. Dicht bij mijn hotel hadden twee jonge dames een handeltje in gebrande pinda's op straat. Af en toe kocht ik een zakje van hen, en aangezien ik toen nog een jonge god was (is al 20 jaar geleden), hadden de dames best veel belangstelling voor mij.
Na een paar dagen vroeg de jongste opeens of ze met mij mee mocht naar m'n hotel. Aangezien ik twijfelde over haar leeftijd, vroeg ik hoe oud ze was. Zestien, zei ze, waarop Ik antwoordde dat ze te jong was. "Why?" vroeg ze verbaasd. Kennelijk was ze niet op de hoogte van de wetgeving.

Terug
Naar boven