Celine - Amersfoort

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Er staat 1 melding over haar op deze site. En een paar reviews op haar pagina op Kinky.
Op die pagina ook enkele foto's, waaronder 1 van een zeer dikke, gebogen pik.
In de reviews wordt melding gemaakt van die pik. Dat hij zo dik is dat Celine tijdens het voorspel
met enkele dildo's de anus oprekt om penetratie mogelijk te maken. Dat heb ik nog niet eerder gelezen in reviews.

Een bezoeker krijgt na afloop een zalfje om zijn open geneukte anus te verzorgen. Een bezoeker schrijft dat
als ze haar dikke eikel tegen je sterretje zet je aan haar bent overgeleverd en ze je met forse stoten neukt.
Ik ben gefascineerd door shemales met grote pikken, en ook door deze fraaie shemale en haar dikke pik.

Zou mij door haar willen laten neuken maar ik ben nauw geschapen. Word nog niet heel lang geneukt door shemales
En heb al een keer schade opgelopen, er ontstond, gelukkig maar kort, lekkage. Ik vind het moeilijk vanaf de
foto te beoordelen hoe dik de pik is. Lijkt wel 5 cm. Hoor graag als iemand haar ervaren heeft, hoe de penetratie verliep.
Bij voorbaat dank,
Edward

https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/4375143-celine

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste Edward412,

Als er al een onderwerp is over iemand dan ga je niet een nieuw onderwerp aanmaken maar plaats jij jou ding bij dat onderwerp.

Nu onderwerpen samengevoegd.

Mvg Moderatorteam

Yapp

Toogplakker
19 nov 2015
35
6
Paar week geleden geweest. Haar pik is echt een monster. Kon hem met moeite pijpen. Zij is heel zo zorgzaam in de opbouw. Dus veel rekoefeningen op je kontgaatje. Is ook in haar eigen belang. Als eenmaal geil is wil ze gewoon keihard doorneuken, tot ze je vol spuit. Ze heeft dan natuurlijk geen zin in, gezeur over pijn en dat ze er dan niet in mag. Kan je vertellen het was een heerlijke ervaring. Kwam zelf gelijk met haar klaar zonder mijn eigen pikje aan te raken.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Celine heeft wel allemaal hele goede recensies. Ik zit dr ook wel aan te denken om dr naar toe te gaan. Maar aan de ene kant schrikt me haar oudere gezicht wel wat af. Ook al zou de sex goed zijn. Ik weet ook niet welke leeftijdscategorie haar bezoekt. Maar ik ben wel een kleine 20 jaar jonger.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
200 euro voor zo weinig mogelijkheiden? Bovendien loopt ze tegen de 60 aan. Dan vind ik 200 wel veel.

Franklas

Snuffelaar
27 okt 2022
14
6
Ben er 3 weken geleden geweest voor de eerste keer. Positief was de erg goede massage. En ze neukt fijn, rustig opbouwend want idd, ze is wel stevig gebouwd. Maar het paste wel met wat beleid. was met condoom.
Minder positief, zeer beperkt en oppervlakkig zoenen en, alhoewel ze het bij binnenkomst toezegde, geen cum-shot van haar kant. Ze was de avond ervoor al klaar gekomen maar mijn date was om 15:00. Al met al ok maar voor €200 toch wel duur voor wat je krijgt.

Laatst bewerkt:

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Er staat 1 melding over haar op deze site. En een paar reviews op haar pagina op Kinky.
Op die pagina ook enkele foto's, waaronder 1 van een zeer dikke, gebogen pik.
In de reviews wordt melding gemaakt van die pik. Dat hij zo dik is dat Celine tijdens het voorspel
met enkele dildo's de anus oprekt om penetratie mogelijk te maken. Dat heb ik nog niet eerder gelezen in reviews.

Een bezoeker krijgt na afloop een zalfje om zijn open geneukte anus te verzorgen. Een bezoeker schrijft dat
als ze haar dikke eikel tegen je sterretje zet je aan haar bent overgeleverd en ze je met forse stoten neukt.
Ik ben gefascineerd door shemales met grote pikken, en ook door deze fraaie shemale en haar dikke pik.

Zou mij door haar willen laten neuken maar ik ben nauw geschapen. Word nog niet heel lang geneukt door shemales
En heb al een keer schade opgelopen, er ontstond, gelukkig maar kort, lekkage. Ik vind het moeilijk vanaf de
foto te beoordelen hoe dik de pik is. Lijkt wel 5 cm. Hoor graag als iemand haar ervaren heeft, hoe de penetratie verliep.
Bij voorbaat dank,
Edward

https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amersfoort/4375143-celine

Lekkage van fecaliën?

Franklas

Snuffelaar
27 okt 2022
14
6
Ben er nog een tweede keer geweest en herkenning doet blijkbaar veel. Ik heb haar de vrije hand gegeven. Weer gestart met een erg goede massage maar die ging over in neuken waarbij ze hem erin schoof zonder condoom. Was zeer geil, niet zozeer het "zonder condoom" maar vooral het spontane waarbij de massage niet onderbroken wordt maar er een flow ontstaat. Aan het einde wilde ze in mij komen maar op mijn verzoek kwam ze in mijn mond. Niet echt veel maar wel heftig aan haar kant. Al met al is ze voor haar leeftijd misschien niet voordelig maar de date is wel heel "echt", zeker geen fake. Dus voor mij de prijs waard.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Wow. Nu ik je verhaal zo lees krijg ik toch ook wel zin om met Celine af te gaan spreken. Lijkt me toch wel een aparte gewaarwording. Dat je op je buik ligt en ze masseert je, en dat je daarna gewoon word geneukt. En dat het dan ook gewoon lukt om door zo n grote pik gepenetreerd te worden.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Heb je wat suggesties? Het liefst wel Nederlands sprekend. Heb het niet zo op zuid Amerikaanse, waar je niks mee kunt overleggen. Ja zeggen en nee doen.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Dominique spreekt heel goed Nederlands maar al een tijd niet gezien.
Emilly ook maar die heeft een klein dun pikkie.
Paloma spreekt ook Nederlands is met een Nederlander getrouwd maar niet te snel praten. En ze is heel goed voorzien. 20cm +
Bardelines uit Almere spreekt ook goed Nederlans en ook 20 cm. Vrij mooie shemale ook.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Barderlines viel me ook al wel vaker op, vind haar zeer zeker wat. Ik denk toch dat ik het weekend met haar dan ga afspreken. En het hoeft niet per se bare hoor. Ik vind haar zeker lekker vrouwelijk dr uit zien.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ja bare heb ik nooit met haar gedaan. Ben er aantal keer geweest. Vrij mooie supervrouwelijke shemale en goed voorzien met 20cm. Ze houdt erg van de Nederlandse mannen. Wat ze heel lekker vindt is haar kont uitgelikt krijgen ( geen straf) en lullen tegen elkaar aan. Heeft ze nog een filmpje met mij van gemaakt. Geen idee of ze in het weekend ontvangt. Wel met respect benaderen. Ze heeft een topic op girlsreview waar een paar haantjes of idioten zitten die gelijk over de app begonnen met neuken, lekkere hoer ed. Die gingen gelijk op de block bij haar. Wel heel erg de moeite waard. Ook actief op social media.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Vergeten nog te melden: er is ook nog Sanyia uit Rotterdam. Donkere shemale van een jaar of 35. Beetje mollig maar ziet er heel goed uit. Dit weekend in Amsterdam. Behoorlijk groot geschapen en keihard. Ze is Engelstalig en dat zal voor de meesten geen probleem zijn. Doet ook bare maar moet je wel vragen. Eigenlijk is alles mogelijk. Zeker een aanrader.

Terug
Naar boven