Celine - Amersfoort

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik zat even op de advertentie te kijken. Zeker niet verkeerd. Maar voor mij geen optie. Na die tijd zit je maandenlang in de ziektewet , ivm het niet meer kunnen zitten. Om haar te kunnen ontvangen moet je volgens mij echt geen beginner zijn.

Javier888

Snuffelaar
3 apr 2024
12
3
Zou wel ooit door haar geneukt willen worden, ben zelf nog een maagd als het hierom gaat waardoor de angst er wel zit. Iemand die ervaring met haar had die toen zelf ook maagd was?

Yapp

Toogplakker
19 nov 2015
35
6
Tja, het probleem, tussen haakjes, is natuurlijk de grootte, maar vooral de geilheid van Celine. Als ze eenmaal binnen is dan neukt/beukt ze net zolang tot ze grommend klaarkomt. Ze houdt dan geen rekening meer met jou en is alleen met haar eigen genot bezig. Ik houd daar van, maar je moet daar wel tegen kunnen.

hoedatzo

Toogplakker
7 sep 2019
56
23
Voor beginners, en zeker voor anale maagden, niet aan te raden dus.
@Javier888 ik zou de ontmaagding laten uitvoeren door een wat kleiner geschapen en rustiger persoon en met Celine wachten tot je meer ervaring hebt.

Javier888

Snuffelaar
3 apr 2024
12
3
@Javier888 ik zou de ontmaagding laten uitvoeren door een wat kleiner geschapen en rustiger persoon en met Celine wachten tot je meer ervaring heb
@Javier888 ik zou de ontmaagding laten uitvoeren door een wat kleiner geschapen en rustiger persoon en met Celine wachten tot je meer ervaring hebt.
wie raad jij aan als je een first timer bent?

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ze heeft wel een beetje een houding. Zo van je mag blij zijn dat je haar bezoekt.
Ben er wel eens geweest en ik wil niet zeggen dat het slecht was maar was ook niet onder de indruk.

masoron

Snuffelaar
10 nov 2021
3
0
Paar maanden geleden bij Celine geweest, al vrij snel kwam ze klaar toen ik haar, zonder condoom, pijpte. Zij heeft mij meermaals anaal genomen, wel met condoom.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik ken niet veel over deze dame zeggen. Maar jaren terug was ze af en toe op bullchat online.

Zij zat toen achter me aan. Maar de uiterlijk en haar top only rol, werd een no go. Het zou gratis zijn, maar ik heb haar vriendelijk voor bedankt. En al was ze een jonge godin dan deed ik het nog niet.

Ben wel benieuwd of iemand hier zo'n 7 jaar geleden via bull een afspraak met haar had.

CG

Terug
Naar boven