Chanel - Aalst

A

Anonymous

Guest
Ik dacht echt dat er al eens over haar geschreven was, niet dus ! Dus die ik het maar, voilà !
Verleden donderdag bij de lieve Chanel langsgeweest en ik heb het mij niet beklaagd :D :D
Lekker mollige meid van 25 j ! Zij begint steevast met een zachte massage waarna je haar kan neuken in de standjes die je zelf het liefst wil doen.
Nadeel is wel dat er geen tongzoenen aan te pas komt en zelf neemt zo ook niet veel initiatief. Chanel doet dat niet graag tongzoenen wat ik wel een domper vind omdat dit nu juist heel opwindend is tijdens het neuken. Zij vraagt 150/1 u wat wil zeggen dat ze duurder geworden is tegenover een paar jaar geleden, toen was het nog 100.
Douchen kan voor en na samen met Chanel. Zij ontvangt in een mooi verzorgd appartement en badkamer is voorzien van voldoende propere handdoeken, kastje om je kleding in op te bergen. Klein tweepersoonsbed, wat voldoende is. Zeker geen tegenvaller. Wat wel zeer moeilijk is, is het daten zelf. Moet via sms en aangezien ze druk bezet is, zoals ze zelf zegt, is het soms moeilijk om een afspraak te regelen.
Chanel doet zeker geen anaal ;)
Herhalingsgevaar 7/10 omdat ze dichtbij waar ik woon ontvangt, dus ik kan er gewoon heen wandelen.
Linkje :
https://www.redlights.be/profiel/chanel-9/

Mottaer

Snuffelaar
19 jun 2015
5
0
Aaahhh... gepakt op snelheid :)

Vorige week ook eens bij deze Chanel langs geweest.
Afspraak gemaakt via sms, ging zeer vlot.
Eens aangekomen, ontvangen door Chanel in een zéér verzorgde ontvangstruimte.
Na een wasje ( in een nette badkamer, met vers washandje en handdoek ) op bed beland.

Inderdaad eerst een massage met wat olie.
Op zich niet onaangenaam, maar tijdens de daad achteraf toch niet zo handig dat alles nogal 'vettig' is.

Pluspunten:
- Makkelijk afspreken
- Zeer nette ontvangsruimte
- Zeer vriendelijke dame
- Nzc zonder gedoe ( geen extra's, is gewoon inbegrepen )

Minpuntjes:
- zij verdween een paar keer even om naar haar hond te gaan kijken ( ok, ik wil nu ook niet direct verrast worden door een Pitbull :D )
- even rusten en een tweede ronde zat er niet in: na klaarkomen mocht ik me direct gaan opfrissen ( stond dus na 40' al terug buiten ).
- voor een GFE moet je er niet direct zijn ( na de massage kroop zo zomaar op me ). Maar misschien dat dat wel komt na een paar bezoekjes...

Tom Flater

Toogplakker
27 jul 2015
133
12
Dame vandaag bezocht, samen wasje vooraf aangename massage vooraf, goeie pijpbeurt gevolgd door een befbeurt van mij die haar sappen deden vloeien. Daarna lekker missio geneukd en lekken klaargekomen in haar. Even nakeuvelen, samen onder de douche en het uurtje was voorbij gevlogen. :p

A

Anonymous

Guest
En zeggen dat ze vroeger naturelle borsten had cup g !!!! Eerst laten verkleinen en nu siliconen om terug groter te laten maken ? Geef mij maar naturel in plaats van silicoon zeg ik steeds. :D

pathy

Snuffelaar
8 feb 2016
3
0
Goh chanel heeft misschien haar borsten laten, ik zie het probleem niet van in. Bij mij staat sex op nummer één. Ze is vriendelijk en uitnodigend. En ze doet haar werk graag. Ze had het al gezegd dat er commentaar zou op komen. Dit is ze namelijk al gewoon van sommigen om haar in diskrediet te brengen. Dit stond trouwens ook in haar andere advertenties.

chanel

Snuffelaar
16 mrt 2016
1
0
Ik wil toch even iets recht zetten. Na een mededeling van een klantje dat ik op deze website moest gaan kijken. Stoeiman als u mij kende dan wist u dat mijn borsten eerst veel groter waren dan een g cup. Zo heeft me trouwens niemand van jullie gezien. Ik heb ze inderdaad laten verkleinen vóór mijn gemak. Ik heb nadien een flink aantal kilo's verloren en kinderen gekregen. En ja voor mij heeft dit sporen na gelaten. Voor mijn gemoed rust heb ik ze laten doen na 7 jaar opnieuw. En inderdaad ze zijn nu nog opgezwollen, maar dat verdwijnt nog met de tijd. Kritiek heb ik altijd al gehad op mijn lichaam. Te dik, te mollig, mijn borsten niet stevig genoeg, litteken van de vorige operatie. Alles wat je maar kunt bedenken heb ik over mij gehad. Maar dit is nu eenmaal mijn lichaam waar ik het ermee moet doen. Ik stel mezelf ook nooit niet vóór als een fotomodel. Mijn foto's laten zien wie ik echt ben. Geen fake foto's van een ander meisje of gefotoshopt. Enkel ik als chanel. Zoals ik tegen al mijn klantjes zeg, iedereen is verschillend. Sommigen zijn voor mij en anderen tegen mij. Ik maak geen illusie van wie ik ben. Iedereen heeft de vrije keuze om mij te bezoeken of niet.

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
chanel zei:
Ik wil toch even iets recht zetten. Na een mededeling van een klantje dat ik op deze website moest gaan kijken. Stoeiman als u mij kende dan wist u dat mijn borsten eerst veel groter waren dan een g cup. Zo heeft me trouwens niemand van jullie gezien. Ik heb ze inderdaad laten verkleinen vóór mijn gemak. Ik heb nadien een flink aantal kilo's verloren en kinderen gekregen. En ja voor mij heeft dit sporen na gelaten. Voor mijn gemoed rust heb ik ze laten doen na 7 jaar opnieuw. En inderdaad ze zijn nu nog opgezwollen, maar dat verdwijnt nog met de tijd. Kritiek heb ik altijd al gehad op mijn lichaam. Te dik, te mollig, mijn borsten niet stevig genoeg, litteken van de vorige operatie. Alles wat je maar kunt bedenken heb ik over mij gehad. Maar dit is nu eenmaal mijn lichaam waar ik het ermee moet doen. Ik stel mezelf ook nooit niet vóór als een fotomodel. Mijn foto's laten zien wie ik echt ben. Geen fake foto's van een ander meisje of gefotoshopt. Enkel ik als chanel. Zoals ik tegen al mijn klantjes zeg, iedereen is verschillend. Sommigen zijn voor mij en anderen tegen mij. Ik maak geen illusie van wie ik ben. Iedereen heeft de vrije keuze om mij te bezoeken of niet.
Goed gesproken, meid :!:

A

Anonymous

Guest
Beste Chanel en King007 !
Hoe iets verkeerd kan begrepen worden, wordt hier duidelijk aangetoond.
Een opinie is geen kritiek ! Zoals Chanel schrijft, ieder heeft zijn voorkeuren ! Spijtig dat voorkeuren worden afgeschilderd als kritiek. Ik ken Chanel en ik kom met haar goed overeen en ik ben de laatste om haar kritiek te geven. Ik respecteer haar beslissingen wat niet wegneemt dat ik een bepaalde voorkeur heb.

A

Anonymous

Guest
Weet iemand of deze dame nog ontvangt?
Ze is precies verdwenen...

kerel

Snuffelaar
5 feb 2017
6
0
Deze kanjer ontvangt nu te Mariakerke.
://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-in-gent-pb-20eur-en-vluggertje-op-zijn-hondjes-30eur.html

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
chanel zei:

Terug
Naar boven