Chantage

Voormalig lid 16146

Snuffelaar
12 mei 2020
7
8
Helaas hebben onze oplichtertjes een nieuwe hobby gevonden.. Chantage door middel van openbaar maken van je gesprekken/foto's op social media. Nu ben ik hier zelf niet erg gevoelig voor en ga ik ervan uit dat de meesten met een extra tel reageren. Maar toch.. frustrerend😡.

Bijlagen

• D1782C01-4229-4429-B676-AACCE3B56A89.png
    D1782C01-4229-4429-B676-AACCE3B56A89.png
    1 MB · Weergaven: 2.382
A

Anonymous

Guest
Bedankt voor je melding XX89,
inderdaad gewoon een los simkaartje kopen en een oud toestel uit je bureaula weer eens opladen en je bent zo goed als stealth.

(Ik wil altijd wel even mee 'geld brengen')

Voormalig lid 16146

Snuffelaar
12 mei 2020
7
8
Ik ben zelf alleen niet zo voorzichtig geweest en gestuurd met mijn eigen nummer.. maar ik weiger om mijn gedachten te laten beïnvloeden door deze chantage. Heb zelf ook geen vrouw / kinderen maar hoop dat het een goede/tijdige waarschuwing is voor de rest onder ons.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Als je Facebook settings allemaal op privé staan, dan gaan die loosers niet veel van jou te weten komen.

Op bvb whatsapp nooit je volledige naam tonen. Kies een bijnaam of enkel je voornaam.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Bekende tekst en lekker indrukwekkend.
Cordon Sanitair is het beste.
Maw negeren en melden op wieheeftgebeld.nl

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Ik heb dit jaren geleden ook meegemaakt.
Videobellen, we zaten lekker te bellen ...
Ze was naakt en ik was als voorproefje bezig tot ik kwam, kreeg ik ineens een appje.
Ik ga je foto's online zetten en met je familie, werk en vrienden delen.

Ik was en ben vrijgezel dus zei, moet je hun adressen alvast hebben.
Scheelt je werk en zoeken.

Nooit meer wat gehoord van die zielenpoten.

Heb het wel aan de politie gegeven, die zouden het in het systeem zetten.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
XX89 zei:
Ik ben zelf alleen niet zo voorzichtig geweest en gestuurd met mijn eigen nummer.. maar ik weiger om mijn gedachten te laten beïnvloeden door deze chantage. Heb zelf ook geen vrouw / kinderen maar hoop dat het een goede/tijdige waarschuwing is voor de rest onder ons.

Hi,
Bijzonder zielig, maar ze kunnen niets van je weten zelfs niet met je gewone nummer. Dus altijd blufpoker en de nummer blokkeren knop werkt echt uitstekend die houdt het langer vol als dat zulke mafkukels simkaarten kunnen blijven kopen, mijn telefoon staat vol met geblokkeerde nummers, maar nog niet een in verband met onze natuurlijke drang naar duurzame seks.

Eigenlijk zijn we best milieubewust bezig, condooms zijn denk ik niet biologisch afbreekbaar :)

Grtz,
R.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Eerder al gezegd. Met iemands GSM-nr kan je snel te weten komen wie die is.
Voeg eens een gsm-nr toe in uw contacten? In geen tijd krijg je op instagram een suggestie of je een bepaalde persoon niet kent.
Idem als je eens kijkt in de lijst van Paypal: alle nieuwe contacten.
...

Contacten synchroniseren en je komt heel veel te weten...

31 aug 2016
1.194
112
Daarom heb ik een wandel telefoon
En op mijn dagelijkse telefoon heb ik alleen Bellen en appen en Google .
Daarbij al die Social media onzin is niet aan mij besteedt .
De echte wereld is buiten .

Dus als zo'n rukker mijn denkt af te persen veel geluk .

31 aug 2016
1.194
112
Voor deze hobby heb ik dus een wandel telefoon
Waar ik mee app en bel
Maar ook een apart mail account op Gmail dat op geen enkele manier gekoppeld kan worden met mijn dagelijkse leven .

BTW mijn gehele kennissenkring weet dat ik deze hobby doe .

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik heb een dual sim telefoon en 2 afzonderlijke Whatsapp accounts erop. Dus heb ik principe ook 2 telefoons

Dickie

Toogplakker
18 aug 2020
86
4
Ik kreeg deze week ook zo een berichtje, 200 euro storten of hij ging alles doorsturen naar vrienden en familie, heb hem veel succes gewenst

Kort daarna door hem geblokkeerd 😭

Was +31 nummer

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
van een aantal dames heb ik ook hun facebook pagina gevonden. Daar maak ik natuurlijk geen misbruik van. Dat komt omdat je ze in je contacten hebt opgeslagen. Ikzelf heb een fake account op facebook zonder foto's en gegevens dus van mij kunnen ze niks vinden. Wat ook vaak voorkomt dat dames in hun profiel gewoon een herkenbare foto hebben. (ikzelf ook )

dannydonker

Toogplakker
18 jun 2016
98
36
ik heb vooral deze berichten gehad die ik heb genegeerd en geblokt maar wel als screenshot heb bewaard just in case.

Bijlagen

• IMG_6036.jpg
    IMG_6036.jpg
    397,6 KB · Weergaven: 392
  • IMG_7608.jpg
    IMG_7608.jpg
    627,7 KB · Weergaven: 406

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
Gewoon negeren
Als ze nou zouden zeggen...... Dat dat je naam is zou ik mss bang worden maar niet echt maar als ze beginnen met luister gozer weten ze niets van jou alleen maar beetje bluffen

Soms om te kutte stuur ik hetzelfde bericht naar hun met een ander nr en dan wordt je meestal geblokt of reageren ok nie

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
406
326
it's unbelievable that as of today already so far in the 21st century, we've achieved so much as a human race and still we have to be ashamed of just wanting to fuck :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: . #me2 actually, sometimes I really want to get out of that closet and shout. "Yes, I go and have sex with prostitutes" because I want/need sex and they want/need money. It's the most simple, clear and honest transaction (and oldest ??? :unsure:). I just want to sleep, eat and fuck; hate me and sue me!!! Of course often enough it's forced prostitution with human trafficking involved, but that's actually a separate topic of discussion by itself. Otherwise, how come it would be just fine to have branded shoes and clothes made by children, and football stadium built by slaves ???

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Heb wel eens een sport gelijk bericht gehad maar heb er uiteraard niet op gereageerd . Volgens mij is mijn nummer niet gemakkelijk te traceren en ben toch vrijgezel

Terug
Naar boven