Charel (vh Alysia) - Tilburg

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Onlangs afgesproken met Charel; ze noemt zich nu opeens alysia.

Gevonden op speurders: Speurders

Was een aparte date. Dame was enigszins afwezig. toen ik belde duidelijk afgesproken alles zonder , vluggertje / halfuurtje voor 50. Dat was goed. Toen kreeg ik adres en ben gegaan. Net en schoon huis in Tilburg, Op de kamer begon ze opeens over 80 en dat het niet zonder kon. Ik melde dat we dat hadden besproken en toen was het oke.
kleren uit en lekker aan de gang. Dame is aardig passief. beetje aan je lul zitten en dan houdt het wel op. Bij vingeren en beffen werd ze wel erg nat. kreunen en was duidelijk dat ze erg geil werd. is in dat opzicht een echte amateur.
bij klaarkomen in de dame was geen probleem maar ze ging wel snel alles schoonmaken.

al met al prima adresje voor snelle wip. en voor geld hoef je het ook niet te laten.

Voormalig lid 10790

Snuffelaar
17 sep 2018
6
0
Ben er ook geweest! Bij aankomst in de straat geappt dat ik er was. Of ik 15 min kon wachten, oké ben de beroerdste niet. Na een kwartiertje weer geappt, maar lang geen reactie. Ik stond op het punt om naar huis te rijden, kreeg ik een bericht dat ik kon komen. Moest op allebei de bellen aanbellen, waarom geen idee. Wordt er open gedaan door een vent, maar al snel kwam er een dame, degene waar ik mee had afgesproken zou er pas over een uur zijn. Ze was er niet en haar telefoon lag ook nog op dr kamer, dat is raar ik heb net nog met haar geappt. De dame verontschuldigde zich nog wel netjes, maar mijn zin was ver over en vond het maar raar en dan druk ik me nog voorzichtig uit. Voor degene die er toch naartoe willen, vraag er direct bij of de dame daadwerkelijk aanwezig is!

Neukertje013

Toogplakker
28 dec 2016
88
251
Ver vandaan blijven.... dame word reeds sinds vandaag op social media en in de diverse lokale omroepen aan de schandpaal genageld, drogeert mannen, mishandeld ze dan, is betrokken bij een steekpartij als ik het Brabants Dagblad mag geloven.... als je de filmpjes ziet zegt het al genoeg om hier ver vandaan te blijven...

Bijlagen

• 68774C2C-9FA0-4591-B6AC-56689F1A1965.png
    68774C2C-9FA0-4591-B6AC-56689F1A1965.png
    385,5 KB · Weergaven: 2.386

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ik kan het niet meer vinden maar bij deze dame moet je echt weg blijven. Heeft meerdere mannen mishandeld en weet ik wat nog meer. Misschien dat iemand anders nog precies weet hoe het zit en wat haar vorige namen waren, dan komen vanzelf de verhalen weer boven drijven.

Paulegmond

Snuffelaar
20 jul 2015
24
2
Hallo allemaal

Na een tijdje niet gewandeld te hebben ivm Corona had ik vandaag toch wel erg zin. Zodoende kwam ik bij kinky bij Charel terecht

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/7496298-charel
Ik zal het kort houden....gewoon niet doen. Het is een leuke meid op zich. Haar lichaam is ook goed...tenminste ik val wel daar op...beetje chubby. Maar je ziet dat ze iets gebruikt en ze praat veel en onsamenhangend.

Ik had weg moeten gaan, maar ja...geil als ik was toch gegaan. Begon te pijpen.....met condoom. Ik zei dacht dat het zonder condoom was....ze keek me aan of ze water zag branden. Ik dacht pijp me dan maar een paar keer....ik heb 125 euro betaaald voor een uur. Ook dom....ik weet het. Opeens net voordat ik klaarkwam sprong ze zc op mn lul en ik kwam in haar klaar. Ik schrok er meer van.

Toen ik haar vroeg of ze wel soa vrij was...zei ze: Ik laat me regelmatig testen en als het nie zo is ben je er met eeb paar pillen vanaf.

Het huis is rommelig...kamer ook. Totaal niet schoon. er zijn ook mensen aanwezig die constant langs lopen.

Was met 20 min weer buiten. Te mijden meid wat mij betreft.

dannydonker

Toogplakker
18 jun 2016
98
36
Deze Charel (op Badoo heeft ze ook een account daar heet ze Priscilla) moet iedereen inderdaad echt vermijden.

Heb wel eens met haar afgesproken om nzc te doen. Uurtje. 150.
Ik kwam aan op adres, een hoekhuis, 1 hoog. Zij was er nog niet maar ik mocht wel even wachten.
Volgens mij was het een dealer of pimphuis. Er zaten 2 dames (Oostblok), 3 gasten en een hond en het was er een zootje.

Dame kwam niet. Haar 'pimp' belde haar 2x en ze kwam niet opdraven en was onbereikbaar.
haar geappt dat ze het goed moet maken en maar bij mij langs moet komen.
Net als de dames niet mijn eigen adres opgegeven maar alleen de straat.

Ze zou komen. 22.00u, met haar brommertje.
Ze is nooit gekomen. Ze was online en reageerde niet op berichten, drukte me weg bij bellen.

En als ik al deze berichten lees: wegblijven!

Kinky:
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/7496298-charelhttps://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/4874922-charel2 verschillende nummers ook.

IMG_5996.PNGIMG_5997.PNGIMG_5998.PNGIMG_5999.PNGIMG_6001.PNG

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Hier is een topic over. Schijnt een gevaarlijke dame te zijn.

Hooked

Terug
Naar boven