China gesundheit massage duren

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
In duren. Bij China gesundheit massage Duren. In een winkelcentrum 10 minuten lopen van station.

90 minuten geboekt. 160€ betaalt. Youyou gevraagd. Youyou is rond 40. Klein buikje. Hangtieten. Behaard poesje.

Massage was niet echt best. Maar 60 minuten spetterende sex gehad. Tz, likken (vers poesje) b2b. En 3x klaarkomen in haar poesje was allemaal geen probleem. Goed adres. De andere 2 zijn ook bereidwillig.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
In der, Wirtelstraße 34, Schlegel-Passage 2 OG, 52349 Düren, Dútslând

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Ze hebben ook een facebook pagina. De vrouw in het rode jurkje is youyou

Rai

Snuffelaar
20 jul 2021
22
4
Goedemiddag ,

Net daargeweest , parkeergarage ligt vlak in de buurt. 90 minuten afgesproken € 160 betaald geholpen door Lele. Ze had eerst een wit jurkje aan, vlakje buik kleine borsten met grootte tepels en behaarde poes.
Massage was goed eerst goede stevige massage gehad, toen overgegaan met B2B die was ook best goed kan beetje Engels verstaan, Duits niet echt. Ze doet ook aan tongzoenen en kussen, laat ook beffen toe. Sex was zeer goed, doet ook passioneel pijpen. 1 keer klaargekomen in haar. Anaal is no go, ga zeker nog eens terug. Zaak vinden is lastig, staat een Bord en dan op de goede bel drukken en is dan op de 2de etage

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Ben van de week middags ff binnengewipt hier. Ik had een uur vantevoren een whatsapp gestuurd of het um 13uur kan. Kreeg een duimpje hoog, maar werdt niet naar naam gevraagd of dergelijk. Hoe ze dat dan bijhouden mag Joost weten.
Affin, om 13 op de bel gedrukt en werdt meteen in een kamer geparkeerd. Helaas geen voorstelling ronde, maar er werdt een dame van zo'n 45 jaar binnengelaten. Even alle afspraken gemaakt, 150460zc.
Naam helaas onbekend. Haarig poesje, vaste A-cups.

Ik ging op het bed liggen en kreeg een hopeloze pijp beurt. Nog nooit in mijn leven zo schlecht gepijpt, dat was echt helemaal niks. Ben opgestaan en heb haar op de rand van het bed gezet en heb haar flink en hard geneukt terwijl ik haar tietjes met mijn handen krachtig bewerkt heb, wat ze lekker vondt.
Ik spoot haar vol en na het schoonmaken de tweede helft van het uurtje een loeiharde massage gekregen.
Een afspraak maken met de dame van je keuze schijnt niet echt mogelijk te zijn. Misschien met een vertaal app of zo. Ik denk dat ik dan toch in de toekomst liever naar Momo stap, daar is het een stuk makkelijker te communiceren. De dame was ook niet echt mijn smaak. Herhaling alleen als er geen alternatief is.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
U had moeten vragen wie er zijn. De dame die WhatsApp antwoord zou dan zeker hebben gereageerd. Ze is zelf ook in voor een beurt, als je van dikke vrouwen houdt. Je kunt als je wil ook 1 nacht een vrouw meenemen naar hotel. 600€ 22.00/9.00 alles is mogelijk hier.

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
U had moeten vragen wie er zijn. De dame die WhatsApp antwoord zou dan zeker hebben gereageerd. Ze is zelf ook in voor een beurt, als je van dikke vrouwen houdt. Je kunt als je wil ook 1 nacht een vrouw meenemen naar hotel. 600€ 22.00/9.00 alles is mogelijk hier.
Bedankt Willi, dit ga ik eens testen. Heb je (of iemand anders) al eens een dame mee naar het hotel genomen?

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Dus...ik jeb dit geprobeerd. Via WhatsApp naar fotos gevraagd. Ik kreeg vier Fotos van twee dames. Een toonde een fraaie super slanke dame van begin 20 die op een strand lag. Dat had al de waarschuwing moeten zijn, want het duitse rijnland telt dan toch een zéér beperkt aantal stranden.
Haar naam moest Lin Lin zijn. 90 Minuten afgesproken en de voldoende dag op de mat gestaan.
Deur geopend door mama-san en een andere dame van rond de 55.
Tot mijn verbazing moest deze dame Lin Lin zijn, wat mama-san ook bevestigde.

De fotos zijn niet bewerkt, het zijn gewoonweg nep fotos. Ik had moeten omdraaien, maar helaas gebleven, wat een slechte beslissing was. Op de kamer gingen de kleren eraf, en een eerste zoen met "Lin Lin" was echt walgelijk. Vreeeeesuhlijke rokersadem en getinte tanden waar ik niet goed van werd.
Lang verhaal kort: naar 45 minuten heb ik het verhaal afgebroken en ben onder de douche gestapt. Ik heb een poging gedaan om de prijs voor het laatse half uur terug te krijgen (200490 betaald), maar vijf minuten discussie via translate mocht niks baten. Geen geld terug, ze stelden zich gewoon dom. 200 Euro het raam uit gegooid.
Dus wees gewaarschuwd. Als je niet von Chinese dames 50+ houdt, dan kun je hier niet echt scoren. Genoeg alternatieven in de buurt. Jammer, maar HH ist 0,00%

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Eerder deze week was ik hier ook.
Warm ontvangst van mama san, alsook van de masseuse die ik kreeg toegewezen.
Reeds vanaf het begin kreeg ik het voorstel om full option te gaan. 130 voor een uur en voor 20 meer zou de condoom wegblijven.
Mijn masseuse ging meteen naakt nog voor ik zelf uit de kleren was. Ze was slank, intiem geschoren en had een slap a cupje.
Massage was goed. Maar ik hoorde ook nieuwe mensen binnenkomen. Die moesten even wachten. Mama san kwam tijdens de massage even binnen en in onverstaanbaar chinees wat tegen mijn masseuse vertellen.
Plots ging het allemaal veel sneller. Ik mocht omdraaien en het pijpen begon.
Niet veel later kwam ze op me zitten met de bedoeling me snel klaar te rijden. Dat heb ik nog enkele standjes kunnen tegen houden. Maar zodra ik klaarkwam was alles ook gedaan.
Ik zag dat ik nog maar 30-40 minuten binnen was, maar bij discussie dan verstaan ze plots geen duits of engels meer.
Ik moest duidelijk plaats maken voor andere wachtende klanten.
Een volgende keer ik de buurt neem ik wel een ander salon, er zijn er nog in Duren

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Of gewoon het 'aanbod' weigeren en voor de 30 minuten optie gaan. Scheelt jouw een paar tientjes en zij hebben minder inkomsten.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Een half uur was maar een tientje verschil, ze hebben de prijs zetting zo gemaakt dat je snel voor een uur kiest.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Hey Barth, ik zou Mama San verwittigen per WhatsApp als ik u was. Gewoon in beleefde taal dat u hier niet van gediend bent. Mijn ervaring is dat het helpt. Misschien een vlg keer flinke korting.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Je advies opgevolgd en verontschuldigen gekregen. Ik kwam om 10h50 aan en ze dachten dat ik de afspraak van 11u was. De man die de afspraak had kwam pas om 11h10 binnen. En daarom hebben ze me binnen de 10-15min buitengewerkt. Mama-san zou het goedmaken op vertoon van het bericht. Wat het juist inhoud zal ik moeten ontdekken

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Ja, nee hoor. Dit is gewoon een slecht salon, en Mama-San liegt gewoon tegen iedereen. Ga gewoon ergens anders naartoe, hier wordt je telkens genaaid. En niet op een goede manier.

Terug
Naar boven