China Massage König - Wuppertal

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
https://china-massage-wuppertal.business.site/
+31-(0)176-30456640
Viehhofstraße 117A
42117 Wuppertal

Stond al een tijdje op mijn lijst om deze tent uit te proberen.
Aangebeld en moest even wachten en hoorde een zacht geluid dat de deur open ging en ik naar binnen en naar de 1de etage omhoog.
Weerd door mamasan ontvangen en liet mij de kamer zien. Eerste keer hier ? Ja.
Wil je massage ? Ja, das komplette Programm. Half uur 70 en 1 uur 130.
Half uurtje gekozen en de andere dame (Lily) mooi opgemaakt en normaal stevig postuur kwam kamer binnen en gaf mij een glas hete thee.
Meteen in de armen en even mij hand tussen haar benen voelen hoe haar reactie is. Was goed.
Kussen op mond wilde ze niet, ze lippenstift op.
De kamer trouwens heel erg groot en mooi en groot bed. Mooiste kamer die ik ooit gezien heb bij chinese massage.
Alles ziet er fris en schoon uit.
Binnenkant van de deur staat een papier geplakt dat men op internet forum niet mag vermelden dat daar B2B gedaan wordt.
Ben naakt op mij buik gaan liggen en op hoofdeinde is een gat voor het gezicht.
Ze masseert bij naakt op mijn schouder vanaf mijn hoofkant . Voelde tussendoor haar b cup borsten en haar kutje.
Dan zij achter mij een beetje masseren en begon met haar tong mij te likken vanaf mijn hiel tot in mijn billenspleet.
Lekker gevoel. Na een tijdje mocht ik mij omdraaien. Zag dat ze erg veel papier pakte en iets met plastic verpakking.
(het is wat je al denkt).
Lily ging mij heerlijk pijpen en na een tijdje wilde ze het condoom erom doen maar ik zei nee.
Zij keer verbaast. Gaf aan dat ik extra geef. Ze had het over 30 extra maar ik zei voor 20 extra.
OK maar ik mocht niks verder vertellen aan mamasan of internet.

Zij liggen en haar een goede beurt gegeven en kon gelukkig lekker in haar poesje komen.
Na aankleden haar de 90 Euro gegeven maar ze nam maar de 20 Euro en de 70 Euro moest ik
aan mamasan geven. Zo gedaan. Zag in de gang nog een andere iets knappere meid. Gevraagd of
ze nog meer dames hebben. Totaal 4. Ze opende een kamer waar nog 2 dames zaten.
Even kennis gemaakt en eentje begroete mij met kushand. Volgende deze dame (Linda) proberen.

Massage König kan niet op tegen superservice en lage prijs van Aue maar toch goed om een keertje te proberen.

Bijlagen

• König.jpg
    König.jpg
    939,3 KB · Weergaven: 110
Laatst bewerkt door een moderator:

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Ja, had per ongeluk op plaats reactie gedrukt. Zie boven mijn bezoek.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Kon me toch niet inhouden en ben gisteren laat naar dit adres gegaan. Ik werd ontvangen door lili zelf ( naam staat op de postbus bij het nummer) Ik vroeg haar of zij de basin was, ja zei ze. Later bleek toch niet! Ze vroeg massage? Ja graag half uur zei ik. Zij Extra? Ja alles graag. Ze keek me aan en zij 60 massage, btb en blazen. Ik dacht ze benoemd niet sex! Zal er wel bij horen. Ze zei maar niet schrijven internet please! Oke oke doe ik niet. Ik denk dat ze bedoelen AO sexadressen! Ik op de buik naakt. Zij kleen zich uit en kwam bij hoofd staan om me rug en billen in de olie te zetten. Steeds haar harde punten voelen was lekker. Ze heeft stevige benen, ik heb haar benen billen gekneed en toen gaf ze wat ruimte zodat ik bij haar kutje kon. Mooi glad geschoren. Toen klom ze op de tafel bij me benen en begon me heel zacht te likken van me kuiten tot me billen en aars. Zo lekker geil was dit. Ongeveer 5 minuten deed ze dit.
Omdraaien was na ca. 15 minuten dus. Ze maakte junior schoon met natte doekje, toen heel teder begon ze te lukken, zuigen aan me kei harde paal. Dit deed ze teder en liefdevol. Ze keek me geil aan. Ik zag dat ik nog ca. 5 minuten had dus ik dacht dat wordt niet neuken!!!!! Ik wilde haar op me trekken maar dat wilde ze niet. Ik vroeg haar om haar kutje te geven, ze kwam zo zitten op haar knieën dat ik bij haar tietjes en kutje kon. Ze ging verder met nu pijpen helemaal erin met lange halen zonder handjes. Ik begon haar kutje te verwennen en haar harde speentjes te trekken. Ze bleef alleen met gesloten benen, blijkbaar wilde ze niet verder, misschien wel ongesteld! Zuigen deed ze voortreffelijk dus ik heb me over gegeven en liet me klaar pijpen. Maar net voordat ik moest spuiten nam ze junior uit haar mond en liet me lading op me buik en borst spuiten. Ze keek me geil aan.
Ff uitpuffen, ze gaf me weer me thee aan. Lekker theetje trouwens. Aankleden, nog een kusje naar de hal bij een oude vrouw afrekenen en hub naar buiten. In me auto nadenkende of ze nu niet wilde neuken of ze ongesteld was. Oja ze gaf aan totaal 4 dames altijd aanwezig!
Haar pijpkunst als je van heerlijk zacht en teder houd is voortreffelijk dat wel. Voor haar terug dat denk ik niet. Gekke is wel ik heb meerdere keren gebeld maar elke keer weer na paar keer over gaan word er afgebroken! Misschien volgende keer afspraak maken met een dame dat ik weet dat ze wil neuken en voor kleine meerprijs zonder!

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Na een vermoeiende werkweek voor kerst, vond ik dat ik een massage++ verdient had.
Was er op kerstdag tegen 9:45 en toen ik het trappenhuis naar boven liep stond al een slanke chinese dame van 35-40 jaar
(later zegt ze dat ze 35 is)op mij te wachten. Zag verder niemand in de woning. Naar de kamer. Even kussen en wat ik wilde. Half uurtje.
B2B ? Alles komplett. Mit Sex 70 Euro. OK. Ze haalde condoom en legde het bij de kussen. Zij heet Sunja
Dan ging even naar buiten en kwam gauw terug. Was al uitgekleed liggend op het bed en had intussen het condoom onder het kussen geschoven.
Zij kleedde zich ook uit en stond voor mij hoofd en ging mijn schouder en rug masseren. Was best goed en stevig.
Na zo'n 5 minuten moest ik mij omdraaien. Zij ging mijn anus heel grondig schoon maken maar was eigenlijk niet nodig.
Ging mij anus lekker likken en daarna omhoogwerkend naar de ballen. Na lekker gepijp haar op de rug en zij pakte het condoom.
(ze had het gauw gevonden onder de kussen). Ik schudde mijn hoofd en nee. I want 20 Euro. OK.
Condoom weg en ze smeerde haar kutje en mijn pik met olie. Lekker neukend en kwam snel klaar.
Ze pakte meteen een doekje zodat er niks op het laken terecht komt.
Zag dat bij het sleutelgat een papier ervoor ging zodat niemand er doorheen zou kunnen kijken.
Had nog naar Linda gevraagd maar die was terug naar China. (vond naar gezicht leuk en wilde haar vandaag nemen).
Bij het trappenhuis is nog een deur en daar zaten mamasan en andere dame te eten.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Sunja heeft ongeveer 160cm lang slank lichaam en slanke benen.
Schouderlang haar (staartje).
Mooie hoofdvorm (dus niet zo vierkantrond). B-cup. Vind haar wel knap.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
was zondagochtend tegen half 11 bij Aue maar Lisa en Yoyo waren helaas bezet.
Lulu von ik niet aantrekkelijk en wilde ook niet met Mimi en de andere oudere dame.
Dus snel naar Viehhofstrasse 117A. De naam is veranderd en heet nu Maiwald China Massage.
Er was 1 dame aanwezig (2 liepen net naar buiten toen ik binnen ging die ik minder aantrekkelijk vond)

Sisi is een goedlachse vrolijke dame. Normaal figuur en slanke buik.
Half uur kost 70 met condoom. Ik zei ohne. Oh, das ist sehr teuer. Sisi kan goed duits.
Ik zei 80 ? Ze gaf geen antwoord en ging voor mij thee halen (had er niet om gevraagd).
Ging op bed liggen en zei ging ook snel uit de kleren. Ze herhaalde nog een keer 70 met condoom ?
Ik schudde mijn hoofd. Oh oh zei ze en ging snel aan werk met doekjes mij pik te poetsen en daarna ging zij mij snel pijpen.
Werd ook lekker aan mijn ballen gelikt en pijpen was goed (Sunja vond ik iets beter met pijptechniek).

Op een gegeven moment pakte ze tube glijmiddel en smeerde mijn pik er mee in en
wilde op mij rijden. Vond dat een beetje te wilde haastige rit en mijn pik weerd kleiner.
Ging haar beffen om mij (en haar) op te geilen. Beetje nep gekreun en liet mij weer pijpen.
Nadat hij lekker hard was haar op de rug en puur natuur erin in haar wijde kutje.
Ging even pauze hauden en gevraagd mij weer te pijpen.
Ze ging goed door totdat ik bijna kwam in haar mond want ze wilde de straal opvangen met haar mond open,
maar ik wilde liever in haar kutje komen en haar snel weer op de rug gelegd en na een paar stoten lekker
in haar gekomen. Nog een tijdje nastoten en ging liggen.
Ze had alvast veel doekjes klaarliggen en werd goed gereinigd.
Ging toen met mijn knieen op bed en zij ging mij plotseling weer pijpen.
Intussen pakte ik mijn shirt van de kapstok en ging mijn shirt aantrekken en zij nog steeds mij pijpen.
Mijn power was einde en vond het best.
Ik heb nog nog 5 minuten zei ze en of ik nog massage wil. Ik zei volgende keer.
Gaf haar eerst 70 en ze zei dat het 80 was. Wilde even kijken hoe ze reageerd.
Dus uiteindelijk 80 voor half uur. Voor deze salon krijgt men het niet goedkoper.
80 of 90 Euro moet men reken voor half uur zonder.

Als Sunja daar was geweest had ik liever Sunja genomen. Iets knapper dan Sisi maar Sisi was wel leuke ervaring en was tevreden.
Volgende keer weer bij favoriete salon op de Aue.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Haha,wel grappig:eek:hne. Oh, das ist sehr teuer.;)
80 voor 30 minuten,sehr teuer.
Als dit al sehr teuer ist,amai,dan moet ze eens in Belgie passeren.
Hier moet je minstens 100 betalen,en dan mag je nog niet cip doen,bij de Chineesjes.

Terug
Naar boven