China massage zentrum Moers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Beste Mensen,
Gisteren door de regen naar een voor mij bekend adres gereden.
China massage zentrum Moers.(Vincensiusstrasse 2) Van te voren een afspraak gemaakt met Sasa.
Haar kende ik al vanuit Relax massage mijn ander adres waar ik regelmatig kom.
Ik was ruim van te voren aanwezig maar de chefin zij kleed je maar uit en ga vast liggen.
Eerst nog even een douche genomen en toen op de massage tafel gaan liggen.
Ik kreeg een massage van de chefin gedurende 10 minuten totdat Sasa naar binnen kwam.
Zij ging voor mijn hoofd staat en toen ik opkeek zag ik een lachend gezicht.
Ik stond op en kuste haar en zei dat ik voor de 160,- euro massage kwam. Even de betaling afgehandeld en toen kwam ze lekker tegen mij aan staat en hebben we heerlijk gezoend. Samen haar uitgekleed en naakt weer tegen elkaar opwarmen.
Ga maar liggen op de tafel, maar ik ging gelijk op mijn rug liggen , dat was een reden om mij een geweldige pijpbeurt te geven. Die was lang en intens waarbij de ballen en lager ook meegenomen werden. Toen gewisseld waarbij zij op de rug lag een ik haar heerlijk heb gelikt , waarbij haar kontgaatje ruimschoots meegenomen werd.
Aan het zachte gekreun te horen vond ze het kont gaatje likken wel lekker. Daarna over naar 69 waarbij ik ook met mijn vinger haar kontje ging masseren.
Ik vroeg haar voor een pussy slide waarna ze boven op mij kwam zitten. Lekker gegleden maar daarna draaide zij zich om waarbij zij dus met de rug naar mij toe zat.
Weer lekker gegleden , maar ik pakte mijn jongeheer en zette deze tegen haar poes aan welke al open stond. Zij moest er wel een beetje om lachen maar mijn jongeheer gleed lekker haar poes binnen. Nou ja om een lang verhaal kort te maken , haar daarna nog in verschillende standjes genomen totdat ik mijn lading op zijn hondjes in haar stootte. De extra massage aan het begin ging niet van de tijd af, maar was een extraatje. Zelfs met Sasa was langer dan een uur. Voor onze hobby een mooi adres. Parkeren in de buurt is makkelijk.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Geen probleem,Krullebol.
Gewoon om onze collega's,die willen langsgaan,de juiste straatnaam te geven.

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Beste Mensen,
Gisteren door de regen naar een voor mij bekend adres gereden.
China massage zentrum Moers.(Vincensiusstrasse 2) Van te voren een afspraak gemaakt met Sasa.
Haar kende ik al vanuit Relax massage mijn ander adres waar ik regelmatig kom.
Ik was ruim van te voren aanwezig maar de chefin zij kleed je maar uit en ga vast liggen.
Eerst nog even een douche genomen en toen op de massage tafel gaan liggen.
Ik kreeg een massage van de chefin gedurende 10 minuten totdat Sasa naar binnen kwam.
Zij ging voor mijn hoofd staat en toen ik opkeek zag ik een lachend gezicht.
Ik stond op en kuste haar en zei dat ik voor de 160,- euro massage kwam. Even de betaling afgehandeld en toen kwam ze lekker tegen mij aan staat en hebben we heerlijk gezoend. Samen haar uitgekleed en naakt weer tegen elkaar opwarmen.
Ga maar liggen op de tafel, maar ik ging gelijk op mijn rug liggen , dat was een reden om mij een geweldige pijpbeurt te geven. Die was lang en intens waarbij de ballen en lager ook meegenomen werden. Toen gewisseld waarbij zij op de rug lag een ik haar heerlijk heb gelikt , waarbij haar kontgaatje ruimschoots meegenomen werd.
Aan het zachte gekreun te horen vond ze het kont gaatje likken wel lekker. Daarna over naar 69 waarbij ik ook met mijn vinger haar kontje ging masseren.
Ik vroeg haar voor een pussy slide waarna ze boven op mij kwam zitten. Lekker gegleden maar daarna draaide zij zich om waarbij zij dus met de rug naar mij toe zat.
Weer lekker gegleden , maar ik pakte mijn jongeheer en zette deze tegen haar poes aan welke al open stond. Zij moest er wel een beetje om lachen maar mijn jongeheer gleed lekker haar poes binnen. Nou ja om een lang verhaal kort te maken , haar daarna nog in verschillende standjes genomen totdat ik mijn lading op zijn hondjes in haar stootte. De extra massage aan het begin ging niet van de tijd af, maar was een extraatje. Zelfs met Sasa was langer dan een uur. Voor onze hobby een mooi adres. Parkeren in de buurt is makkelijk.
Volgens mij werk zij in Mönchengladbach?? Of is dat toeval zelfde naam! Zij ziet best goed uit!

https://gesundheitszentrum-health-spa.business.site/posts/2033426337443058117?hl=de

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Ik ben vanmiddag naar Moers gereden over de grens bij Venlo. Rond 12:30 uur aangekomen en er was een dames beschikbaar. Zij heet Coco.
Gekozen voor een uur massage (PZC + NMC) Massage was stevig. Half uur lang op de buik gelegen, het leek wel dat ik gemarteld werd. Een harde massage en ik zal vast morgen flink spierpijn hebben. Daarna werd tijd om te neuken en zij bood mij aan zonder condoom te neuken. Het kost wel 30,- euro extra. Ik heb de aanbod geweigerd, dus geneukt met condoom. Over algemeen kom ik niet meer terug bij de massage in Moers. Ik ga liever naar Mönchengladbach Relax!

Dr.pink

Snuffelaar
19 okt 2023
15
14
Zijn de dames allemaal op leeftijd bij de salon ? Werk in de buurt denk dat ik mijn stoute werkschoenen binnenkort aantrek om even langs te wippen. 😀👍

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Leeftijd dat verschilt nogal eens. Als Sasa er nog werkt dan valt dit wel mee. Zij ziet er goed uit. Let we; op Sasa vraagt graag meer geld dan andere.

Dr.pink

Snuffelaar
19 okt 2023
15
14
Verleden week langs geweest, Mamasan deed open 80€ massage 1 uur schrok ik wel even van... douche dan maar en op de tafel liggen, na 5 min massage vroeg mamasan of ik btb + blazen wilde voor 20€ extra 'jazeker' maar niet van haar 😂 en opeens stond er een andere dame voor mijn neus gelukkig maar, na 10 min massage ging ze zich uitkleden en btb kon beginnen met heerlijke pussy sliding✌️ hij floepte er bijna in ... ze begon met blazen bijna in haar mond klaar gekomen maar vangde het direct op met wat natte doekjes.

Al met al niet verkeerd volgende x nog 1 poging wagen😁✌️

• Like
Waarderingen: AG66

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
V/d week hier hier geweest.
Een dame van rond de dertig in een strakke legging deed de deur open.
Ze vroeg iets in het Duits maar ik wist niet wat ze zei, ik dacht of ik een afspraak had dus zei nein, ze zei oké en werd naar een kamer gebracht waar een vrouw van rond de 50 was.
Nu ben ik zelf ook niet de jongste meer dus vond het prima.
Tijdens het uitkleden vroeg ze wat ik wilde drinken dus ik zeg water zij meteen paniekerig nee nee alleen cola, oke doe maar cola en dacht het is toch niet zo moeilijk om een glaasje water uit de kraan te tappen, maar goed.
Ik in Adams costuum plaats genomen op de tafel en de massage kon beginnen. Na een minuut of 5 liep ze weg en kwam terug met de mededeling dat ze water had besteld en de baas het ging halen, oke prima dacht ik. Na een minuut of tien weer weg en een hoop gekwebbel op de gang waarna de massage weer door ging, het was anders dan ik gewend ben maar toch redelijk goed.
20 minuten later wordt er in mijn oor gefluisterd of ik btb en blazen wilde dus ik zeg oké en wil me omdraaien maar ik moest blijven liggen.
Toen kreeg ik een hele goede btb, ze kronkelende over mijn hele lichaam, ging met haar borsten over mijn billen en zoende in mijn nek.
Daarna was het omdraaien en ze was onder de indruk van mijn geslachtsdeel... of het gespeeld was weet ik niet maar ze ging, na het schoonmaken met de natte doekjes, vol overgave pijpen wat heel lekker was.
Ondertussen was ik haar aan het vingeren en ze klom op de tafel en drukte haar poesje op mijn gezicht, ze had geschoren lipjes met een flinke bos haar daar boven. Daarna begon ze met haar borsten over mijn borst te vrijven en met haar poesje over mijn lul net zolang tot hij er in gleed.
Alle standjes gedaan en klaar gekomen over haar buik.
Een lekkere douche daarna en toen weer terug kwam op de kamer kwam ze binnen met water en wat bleek het was water met bubbels vandaar dat het gehaald moest worden.
Al met al een positieve ervaring, zeker als je het vergelijkt met Nederland waar vaak even een likje op je eikel al pijpen is en 10 seconden een paar borsten op je rug al een btb genoemd wordt.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Recent weer eens een keer hier geweest.
Van te voren gebeld en gevraagd voor Lisa omdat ik met haar meerdere goede ervaring had .
Bij aankomst pakte de cheffin mij gelijk vast en nam mij mee naar een kamer.
Lisa is helaas vrij , maar ik heb een nieuwe dame. Ja toch een beetje teleurgesteld dat mijn toppertje er niet (meer) is, maar ik ben akkoord gegaan met een uurtje met deze nieuwe dame Lulu.
Op de kamer stelde ik mij ook aan haar voor en ik probeerde een tongzoen te pakken. Dit werd gelijk beantwoord met een heerlijke tongzoen, zodat ik er wel vertrouwen in kreeg. Ik gaf haar 150,- en vroeg of zij het goed vond voor het "vollprogram".
dit was goed en ik mocht mij ontkleden wat zij ook deed.
Kortom lekkere seks met haar gehad zoals je mag verwachten .
Lekker likken en rimmen bij haar en zij ook bij mij. Vingertje erbij en zij ging op zoek naar mijn prostaat.

Pijpen inclusief ballen. Meerdere standjes en ook nog even een massage omdat ik even moest herstellen.

Daarna 2de ronde waarbij ik haar flink van jetje heb gegeven. Mijn conditie is goed en de 2de ronde hou ik het lang vol.
Dat weet zij nu ook en de complimenten heb ik graag in ontvangst genomen.
Minpuntje voor sommigen is misschien haar buikje , volgens mij doordat ze een kind heeft .
Als ze op haar rug ligt zie je er niets van en als ze op je ligt ook niet.
De volgende keer ben ik benieuwd of zij ook anaal doet, want het likken aan haar sterretje werd wel gewaardeerd.
Al met al zeker een top uurtje met haar gehad.
communicatie in het Duits was meer dan voldoende .

piercingray

Snuffelaar
11 jan 2024
14
31
Afgelopen dinsdag hier geweest, was lang geleden en ik dacht ga weer eens kijken aldaar.

Foto's opgevraagd via de app, er werd snel gereageerd, en op basis van de foto's gekozen voor Lulu.
Daar aangekomen even gedoucht en daarna lekker fris de kamer op.
Daar stond Lulu, een ietwat mollige dame (eind 40) met een B cup en een vriendelijke glimlach.
Uiteraard wel anders dan op de foto's, maar acceptabel qua uiterlijk.
Ietwat dikker, 15 jaar ouder etc...
De menukaart werd voorgeschoteld en gekozen voor Das Vollprogramm ohne gummi voor een uur.
Ze kleedde zich uit en begon aan een goede massage, die ongeveer een half uurtje duurde.
Klein beetje teasen tussendoor, maar niet al te veel, mocht meer van mij.
Na een half uurtje omdraaien en toen kwam ze bovenop mij zitten en mocht ik overal aanzitten.
Zij nam de jongeheer in de mond en begon een cursus frans, die mij erg beviel.
Langzaam zakte ze steeds verder totdat ze mij lekker aan het rimmen was.
Nadat ze de weg omhoog weer had gevonden draaide ik haar om en ben haar gaan likken en rimmen.
Ze was al wel vochtig, maar dat was meer van de glijmiddel dan van haarzelf.
Een tijdje heb ik haar van achter genomen, en diverse standjes uitgeprobeerd.

Het liep tegen het einde van de sessie en ze spoorde mij aan om te komen.
Daarop heb ik in missionaris het tempo opgevoerd en haar helemaal volgepompt met witsel.

Na de benodigde doekjes mijzelf aangekleed en weer richting de uitgang.
Daar trof ik in de ontvangstkamer een anime uitziend meisje (kort/half lang zwart haar) met hele grote amandelvormige ogen en een paar ferme jetsers als voorgevel. Een heel lekker ding (persoonlijke mening) en op basis van de foto's zou zij YoYo (Youyou) moeten zijn.
Hier ga ik de volgende keer voor.

Al met al € 150,-- lichter, de ballen leeg en een leuk uurtje gehad. Niet top, maar meer dan acceptabel.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Vandaag eerste keer naar dit massagecentrum, afgesproken met de mamasan halfuurtje Yoyo voor 80€ Vollprogram.

Auto geparkeerd op de Knappschaft-strasse 1 (bedankt voor tip @john1313 ), ruim voldoende PP en ASIA ligt schuin aan de overkant.

Massagecentrum binnen gelaten door een vriendelijk Chinese dame van rond de 50 en brildragend, aangegeven dat ik een afspraak gepland had met Yoyo voor full service van een halfuur, inclusief nzc.
Ineens gaf zij aan, dat het 100€ zou gaan kosten voor een halfuur, vriendelijk maar ook wat dwingend aangegeven, dat het niet de afspraak was en wilde de tent uitlopen, maar mamasan trok aan me jas en zei dat het toch mogelijk was voor 80€.

2 dames aanschouwde het tafereel, zij stelde zich beide voor als Lulu en Yoyo.
Lulu was wat luchtigere gekleed dan Yoyo en was qua lengte wat groter dan Yoyo.

Op de kamer van mijn kleding ontdaan en Yoyo had haar zwart/wit geblokte jurkje ook uitgedaan.
Dametje is slank, klein buikje, cup b/c, lekker kontje en een geschoren poesje.
Eerst staand TZ en ondertussen haar tepels gemasseerd, deze werden al lekker hard.
Daarna heerlijk door haar staand DT gepijpt, mijn ballen werden ook niet overgeslagen.
Vervolgens haar op haar rug op de massagetafel gevingerd en probeerde met mijn duim haar anus binnen te dringen, maar dat werd door haar afgewezen.
Uiteindelijk in missionaris haar heerlijk geneukt en al tongzoenend mijn zaad er diep ingespoten, langzaam mijn pik eruit gehaald en zag hoe mijn sperma uit haar kutje droop, geil.

Met doekjes ruimde Yoyo de boel op, haar nog een korte massage gegeven en ze vertelde dat ze 4 maanden in Duitsland is en doet haar best om Duits te leren.
Wel grappig er lag een notitieblok op het tafeltje met vertalingen Mandarijn/Duits i.p.v. smartphone.

Afscheid genomen met een dikke zoen.

HH zit er niet zo snel in, dan wellicht een keer met Lulu, vond dat wel een lekker poppetje om te zien.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Ik heb hun telefoon nummer in mijn contacten staat.
Bij de whats app kun je de status bekijken.
Daar staat een kaartje met hun nieuw adres in Duisburg.
Duisburgerstrasse 16.

wie weet komt in Moers ook weer een nieuwe massage salon.
We houden elkaar op de hoogte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven