Chinees, in elk geval aziatisch

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
ben op zoek naar Chinese meisjes-vrouwen. In den haag zijn volgens mij alle Chinese dames die ZC neuken in een salon vertrokken of ze neuken niet meer uit angst voor de politie. ik weet dat er meerdere liefhebbers uit NL op zoek zijn naar aziaatjes. Iemand een tip ?

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
philippe zei:
In den haag zijn volgens mij alle Chinese dames die ZC neuken in een salon vertrokken of ze neuken niet meer uit angst voor de politie.
Ik zie nog nochtans nog steeds Mimi op de Web site van Casa Cherda staan :
http://www.casacherda.nl/dames/Ik heb haar enige jaren geleden bezocht. Ze is supergeil en geniet zelf van de sex en ge moet niet eens nzc vragen, ze doet het spontaan zonder. Ze is wel allesbehalve knap, de foto's op de Web site dateren overduidelijk van héél lang geleden. Ze heeft een heel wijd kutje, ge kunt evenwel wanneer nodig zonder probleem in haar kont.

Hebt ge soms informatie over het feit dat de politie jacht maakt op dames die nzc aanbieden ? Ik had wel gehoord dat Chinese massagesalons werden gesloten, maar dan wel omdat ze happy endings aanboden, het doet er niet toe hoe ; massagesalons mogen vanwege de aard van hun licentie helemaal geen sex aanbieden, in tegenstelling van bordelen als Casa Cherda die dat wel mogen.

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
guy6 zei:
philippe zei:
In den haag zijn volgens mij alle Chinese dames die ZC neuken in een salon vertrokken of ze neuken niet meer uit angst voor de politie.
Ik zie nog nochtans nog steeds Mimi op de Web site van Casa Cherda staan :
http://www.casacherda.nl/dames/Ik heb haar enige jaren geleden bezocht. Ze is supergeil en geniet zelf van de sex en ge moet niet eens nzc vragen, ze doet het spontaan zonder. Ze is wel allesbehalve knap, de foto's op de Web site dateren overduidelijk van héél lang geleden. Ze heeft een heel wijd kutje, ge kunt evenwel wanneer nodig zonder probleem in haar kont.

Hebt ge soms informatie over het feit dat de politie jacht maakt op dames die nzc aanbieden ? Ik had wel gehoord dat Chinese massagesalons werden gesloten, maar dan wel omdat ze happy endings aanboden, het doet er niet toe hoe ; massagesalons mogen vanwege de aard van hun licentie helemaal geen sex aanbieden, in tegenstelling van bordelen als Casa Cherda die dat wel mogen.

guy, onlangs is salon FALI in de Wagenstr Den Haag voor een ½ jaar gesloten en Lilli in Rijswijk. Bij Fali werd geneukt - met en zonder. De Haagse Pplitie jaagt op elke salon waar een seksuele handeling wordt aangeboden.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Salon Lilli te Rijswijk vanavond nog gebeld, ze zijn nog gewoon open blijkt.
Op mijn vraag of er geen sluiting n.a.v. politie inval was, reageerde de eigenaar verbaasd: nee, weet ik niets van.
We krijgen regelmatig controle maar we zijn ook nu gewoon nog open hoor.
Of ze er nu nog iets aanbieden is natuurlijk de vraag maar open zijn ze wel.

discretesex

Toogplakker
28 apr 2015
31
0
Ik heb eens een geile indische geneukt, en india is ook aziatisch :)
Zeer lief, leuke lach en strak kutje
Zeker als je groot geschapen bent voel je dat ongeloofelijk
Het kutsap droop er gewoon uit ;)

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
discretesex zei:

waar...in India of in Zuid Holland?

discretesex

Toogplakker
28 apr 2015
31
0
philippe zei:
discretesex zei:

waar...in India of in Zuid Holland?

Antwerpen, weet niet of ze nog werkt

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
discretesex zei:

Indische uit India?
Indische dames komen uit Indonesië
Indiase dames komen uit India.
Niks mis met dames uit Indonesië trouwens, ook erg lekker maar geheel anders dan uit India.

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Spraakverwarring hier ;)
Wij in Belgie zeggen Indonesisch tegen iemand of iets uit Indonesie, en Indisch (en heel soms Indiaas) tegen iets of iemand uit India. Blijkbaar ligt dat in NL anders? :D
On topic: ik heb ook een paar goeie ervaringen met een uit India afkomstige dame in Antwerpen, mogelijk hebben discretesex en ik het over dezelfde? Voor zover ik weet is zij (al dan niet tijdelijk) niet meer actief.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
verch zei:
Hoi, weet er iemand of ergens Chinese meisjes zijn die je kan neuken z c?

Hallo! lid vanaf mei, je hebt wel 2 berichten neer gezet en dan alleen in rubirek: waar kan ik terecht voor......
Zou ook leuk zijn als je zelf eens wat recensies neer pent en niet alleen maar vraagt.
En dan: Chinese dames die zc neuken? dat wordt zoeken hoor, moet je in Duitsland voor zijn.
Hier bijna niet te vinden en als ze het al zc doen, dan zeker 200 euro of meer.

verch

Snuffelaar
21 mei 2015
15
0
Graag wil ik wel enkele recensies schrijven, heb echter in België niet zoveel ervaring ivm nzc aangezien ik meestal naar saunaclubs in nl en Duitsland ga

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
verch zei:
Graag wil ik wel enkele recensies schrijven, heb echter in België niet zoveel ervaring ivm nzc aangezien ik meestal naar saunaclubs in nl en Duitsland ga

Recensies over sauna clubs in Duitsland kan je hier ook neerzetten hoor.
Kijk maar bij topic Europa, Duitsland. Daar vind je ook recensies over Chinese dames aldaar.
En zn kan je zelf een nieuwe rubriek aanmaken.
Succes.

Terug
Naar boven