Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
4fun zei:Volgens mij was er op het nl forum ook een bericht over Chinese dames, niet van Butterfly. Weet iemand de link nog?
4fun
Monitor zei:....... De dame die de deur open doet is ook de dame met wie je naar de kamer gaat, geen voorstel ronde. Ik vind toch dat er een voorstel ronde moet zijn, want bij het voorstellen, kan je al zien of het klikte of niet, op basis van de reactie van de dame als ze je ziet. Ik merkte al op dat mary weinig zin in had, maar meer keuze had ik niet, en zeker als je vanuit Nederland bent gereden dan wil je ook niet terug voordat je geneukt heb, dus dacht ik vooruit dan maar misschien krijg ze meer zin in als we eenmaal bezig zijn, dus maar betaald
......
naked zei:Monitor zei:....... De dame die de deur open doet is ook de dame met wie je naar de kamer gaat, geen voorstel ronde. Ik vind toch dat er een voorstel ronde moet zijn, want bij het voorstellen, kan je al zien of het klikte of niet, op basis van de reactie van de dame als ze je ziet. Ik merkte al op dat mary weinig zin in had, maar meer keuze had ik niet, en zeker als je vanuit Nederland bent gereden dan wil je ook niet terug voordat je geneukt heb, dus dacht ik vooruit dan maar misschien krijg ze meer zin in als we eenmaal bezig zijn, dus maar betaald
......
Misschien een tip:
Als ik een dame wilde bezoeken in Duitsland , zorgde ik altijd voor een back-up plan, ik zocht een aantal dames op internet op en maakte daar een to do lijstje van.
Zo had ik altijd minimaal een te pakken die in mijn smaak viel.
Dus tijd om er een recentie aan toe te voegen.Cerato zei:En inmiddels al 889 keer bekeken maar recensies? niet.