Chinese dames

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
http://haus-butterfly.de/
Hier vindt je 4 locaties in Duitsland waar je Chinese dames (jong!) kunt bezoeken.
Op alle locaties werkt het als volgt:
Je komt binnen en dames stellen zich allemaal voor.
Geef aan dat je ohne gummi wilt ofwel: zonder condoom (eigenlijk onnodig want ze doen het allemaal maar
voor mensen die persé de zekerheid/garantie willen, gewoon vragen)
Je maakt je keuze en gaat met dame naar de kamer.
Een uur kost 130 euro plus 50 extra voor alles zonder.
Je bent dus 180 euro kwijt voor een uur condoomloos genot met een lekkere jonge Chinese meid.
Onderhandelen heeft geen zin: het is 50 extra, of anders niet zc, zelfs niet voor 40.
Jammer dat zulke adresjes niet of nauwelijks in Nederland bestaan.
Op het ter ziele gegane Nederlandse nzc forum had ik meerdere recensies staan maar ja, die zijn helaas weg dus.
Niettemin: op al deze locaties doen zo goed als alle dames zc mits je 50 extra betaalt.
Ik vind het dat waard maar kan helaas niet iedere week zoiets permiteren, jammer.

A

Anonymous

Guest
Ik zou wel eens hun Heinsbergstation een bezoekje willen brengen. Is het dichtste bij vanuit België.
Ik vraag mij wel af azc ook in die 180/1 u zit ?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Stoeiman zei:
Ik zou wel eens hun Heinsbergstation een bezoekje willen brengen. Is het dichtste bij vanuit België.
Ik vraag mij wel af azc ook in die 180/1 u zit ?

ik schreef toch duidelijk: een uur kost 130, voor alles zc komt er nog eens 50 euro bij = 180 euro
dus ja: voor 180 euro heb je een uur een leuke Chinese dame die alles zc doet.
duidelijker kan ik het echt niet maken hoor.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Het verhaal voor een uur is duidelijk. :D
Is er oook een half uur mogelijk?

Alvast bedankt!

Zou dan wel eens naar Heinsberg gaan.... ;)

Gr Noorman

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Half uur is zeker ook mogelijk, kost 80 euro + 50 euro extra voor bare = 130 euro totaal
Ook hier is 50 euro extra niet onderhandelbaar.
Een half uur kan dus maar is omgerekend duurder dan een uur maar heb je er genoeg aan dan steek je 50 euro in je zak want
180 euro of 130 euro scheelt wel. Ik doe liever een uurtje, beetje massage erna en dan nog een 2e ronde soms, lekker.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Bedankt Cerato.
Kom jij in Heinsberg?
Zo ja; wie kan je aanraden daar?

Alvast bedankt weer!!

Gr Noorman

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik kom meestal in Essen maar ook wel eens de andere locaties.
Iemand aanraden is lastig, ze wisselen vaak om de week even.
Dan komt er weer één van een andere locatie en gaat er één van daar weer naar de volgende.
Soms blijft een dame wel enkele weken en gaat dan weer voor een weekje naar elders.
Let ook maar eens op de sites van de locaties: zie je een dame in Essen, een week later staat ze bij locatie Heinsberg.
Dus lastig om te bepalen wie waar zit.
Maar bijna altijd tref je een leuke lieve en mooie dame die het je naar de zin wilt maken.
Een beetje gedienstig en welwillend zijn die Chinese dames van nature al dus je valt niet snel een buil.

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
De foto's van Sue zijn van Kirara Kurokawa uit Japan... de kans dat je haar in Essen zult treffen acht ik klein.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Niettemin hebben bijna alle Chinese dames een bos haar op hun kutje, soms weinig, soms een streepje maar vaak ook een flinke bos.
Maar voelt veel zachter aan dan wat we voorheen ooit gewent waren, ik heb er geen last van en vind het wel wat hebben zelfs.
En wat betreft de dames: nogmaals, ze wisselen vaak maar je zult er genoeg keuze aantreffen.
Gewoon doen en zo niet, dan ga ik wel weer een keertje hoor. Jammer genoeg kan ik me dat niet iedere week permitteren.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Zijn de dames hier ook vaak natuur mbt hun voorgeveltjes?
Of wordt hier ook vaak een doctor bijgehaald?
Zelf hou ik hierboven ook van natuur! :lol: :lol:

Noorman

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
Ajax3Stars zei:
philippe zei:
als ik 't goed zie heeft ze een beetje haar op d'r kutje...... pfffff moet ff afkoelen.
Ja, een hele bos. :p

ben ook bij haar geweest in essen en gisteren bij Lulu in heinsberg was geweldig zag toen ik weg ging dat er nog een nederlander was sukolo is ook wel goed wat zij met haar poesje kan had ik nog nooit ervaren

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Noorman zei:
Zijn de dames hier ook vaak natuur mbt hun voorgeveltjes?
Of wordt hier ook vaak een doctor bijgehaald?
Zelf hou ik hierboven ook van natuur! :lol: :lol:

Noorman

Vaak met hulp van.....jammer genoeg.
Ik hou zelf ook meer van puur natuur, zelfs als ze daardoor geen of erg kleine borsten hebben.
Staat bij dit type dames ook veel beter.
Sommigen hebben ook echt een wat beter gevulde gevel, dan is dat ook prima.
Maar troost je, de meeste dames in dit soort clubs zijn naturel en de werkelijke hoeveelheid borsten is vaak kleiner (gelukkig!) dan op de foto`s.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Inmiddels is dit topic al 738 maal bekeken.
Een enkeling heeft gereageerd of is geweest.
Is nou werkelijk niemand anders van die 738 mensen inmiddels geweest in één van die Chinese huizen?
Kom op dan, plaats dan ook eens je ervaring.
Ik ga volgende maand weer en dan zal ik uiteraard recensie achterlaten, als anderen dat nu ook eens doen, wel zo leuk.

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Topic is ook door mij bekeken en hoewel ik gisteren nog in Essen geweest ben en zelfs in overweging genomen heb om naar zo'n Chinese dame te gaan kom ik toch iedere weer tot de conclusie dat ik in nog geen 180 jaar 180 euro ga betalen voor een uurtje sex. Hoe mooi de dames ook mogen zijn. Dit past gewoon niet in mijn budget.
Daarom doorgereden naar Dortmund en me daar door Jasmin 2 uurtjes laten pijpen en neuken voor €30,-. Okay, iets minder mooi maar als je je ogen dicht doet net zo lekker :lol: :lol:
Geen contact gegevens beschikbaar dus geen zin om een recensie te schrijven.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
pauldekutkabouter zei:
Topic is ook door mij bekeken en hoewel ik gisteren nog in Essen geweest ben en zelfs in overweging genomen heb om naar zo'n Chinese dame te gaan kom ik toch iedere weer tot de conclusie dat ik in nog geen 180 jaar 180 euro ga betalen voor een uurtje sex. Hoe mooi de dames ook mogen zijn. Dit past gewoon niet in mijn budget.
Daarom doorgereden naar Dortmund en me daar door Jasmin 2 uurtjes laten pijpen en neuken voor €30,-. Okay, iets minder mooi maar als je je ogen dicht doet net zo lekker :lol: :lol:
Geen contact gegevens beschikbaar dus geen zin om een recensie te schrijven.

Okee, dat is een overweging die ik kan begrijpen.
Ik vind het ook wel zo`n beetje het maximum wat ik wil betalen, 200 soms als uiterste.
Maar eerlijk is eerlijk: zo`n Chinese dame doet wel wat meer met je dan je gewent bent.
Het zijn fantastische bedpartners die weten hoe ze een man moeten plezieren, in alle opzichten.
Dus tsja, ik zal er ondanks de prijs toch zo nu en dan eens heen gaan, tig keer beter dan de normale dames.

Terug
Naar boven