- Ban
http://haus-butterfly.de/
Hier vindt je 4 locaties in Duitsland waar je Chinese dames (jong!) kunt bezoeken.
Op alle locaties werkt het als volgt:
Je komt binnen en dames stellen zich allemaal voor.
Geef aan dat je ohne gummi wilt ofwel: zonder condoom (eigenlijk onnodig want ze doen het allemaal maar
voor mensen die persé de zekerheid/garantie willen, gewoon vragen)
Je maakt je keuze en gaat met dame naar de kamer.
Een uur kost 130 euro plus 50 extra voor alles zonder.
Je bent dus 180 euro kwijt voor een uur condoomloos genot met een lekkere jonge Chinese meid.
Onderhandelen heeft geen zin: het is 50 extra, of anders niet zc, zelfs niet voor 40.
Jammer dat zulke adresjes niet of nauwelijks in Nederland bestaan.
Op het ter ziele gegane Nederlandse nzc forum had ik meerdere recensies staan maar ja, die zijn helaas weg dus.
Niettemin: op al deze locaties doen zo goed als alle dames zc mits je 50 extra betaalt.
Ik vind het dat waard maar kan helaas niet iedere week zoiets permiteren, jammer.
Hier vindt je 4 locaties in Duitsland waar je Chinese dames (jong!) kunt bezoeken.
Op alle locaties werkt het als volgt:
Je komt binnen en dames stellen zich allemaal voor.
Geef aan dat je ohne gummi wilt ofwel: zonder condoom (eigenlijk onnodig want ze doen het allemaal maar
voor mensen die persé de zekerheid/garantie willen, gewoon vragen)
Je maakt je keuze en gaat met dame naar de kamer.
Een uur kost 130 euro plus 50 extra voor alles zonder.
Je bent dus 180 euro kwijt voor een uur condoomloos genot met een lekkere jonge Chinese meid.
Onderhandelen heeft geen zin: het is 50 extra, of anders niet zc, zelfs niet voor 40.
Jammer dat zulke adresjes niet of nauwelijks in Nederland bestaan.
Op het ter ziele gegane Nederlandse nzc forum had ik meerdere recensies staan maar ja, die zijn helaas weg dus.
Niettemin: op al deze locaties doen zo goed als alle dames zc mits je 50 extra betaalt.
Ik vind het dat waard maar kan helaas niet iedere week zoiets permiteren, jammer.