Chinese dames

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Barth zei:
Ze had een tattoo op haar buik.
als ze een tatoo op haar buik heeft, dan is het zeer waarschijnlijk dezelfde die ik had die zich Andy noemde.
Misschien heeft ze deze keer voor een andere naam gekozen. Andy heeft een beetje rode kleur in haar haar.
Hun duits is net genoeg voor de belangrijkse woorden in dit vak en engels is nog slechter.
Lina doet ook zonder en zij is iets langer en slanker.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Thx Tim,
Dan ga ik volgende keer terug bij haar. De andere haar naam leek op iets als chowchow waarvan je eerder vermelde dat ze niet aan nzc deed. Beetje jammer want ze zager er wel mooier uit.
Andy is best een hete brok, en vertelde heel wat in het chinees maar verstond daar helemaal niets van, maar dat heeft de sex niet bederfd :lol:
Ziet Lina er beter uit dan Andy? Ik heb proberen zoeken naar een website met fotos van dit "massage" salon, maar niet gevonden.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Barth zei:
Thx Tim,
Dan ga ik volgende keer terug bij haar. De andere haar naam leek op iets als chowchow waarvan je eerder vermelde dat ze niet aan nzc deed. Beetje jammer want ze zager er wel mooier uit.
Andy is best een hete brok, en vertelde heel wat in het chinees maar verstond daar helemaal niets van, maar dat heeft de sex niet bederfd :lol:
Ziet Lina er beter uit dan Andy? Ik heb proberen zoeken naar een website met fotos van dit "massage" salon, maar niet gevonden.
Ja, Chow Chow is wel knapper en doet haar job goed maar geen nzc mogelijk bij haar.
Lina is iets slanker en witter dan Andy maar niet perse knapper. Andy ziet er misschien iets geiler uit maar Lina doet het net zo goed.
Wil volgende keer naar Lina vragen. Haar foto stond vroeger in de wuppertalladies advertenties van deze "massage" in Wuppertal Sonnbornerstrasse 164b, maar nu niet meer.
Nu staan er 5 verschillende advertenties van dames van dese massage die ik nog nooit daar gezien heb.
Misschien om klanten te lokken met mooie vrouwen (net zoals de chinese massages doen in Den Haag)die er dann uiteindelijk niet zijn.
hier de 5 advertenties van de 5 dames die allemaal dezelfde telefoonnummer hebben.....
http://www.wuppertalladies.de/Sex-A...uppertal-Hure-Hostesse-Xing-Xing-7528785.htmlhttp://www.wuppertalladies.de/Sex-A...n/Wuppertal-Hure-Hostesse-Shasha-7528814.htmlhttp://www.wuppertalladies.de/Sex-A...uppertal-Hure-Hostesse-Elizabeth-7528857.htmlhttp://www.wuppertalladies.de/Sex-A...uppertal-Hure-Hostesse-Tian-Tian-7528831.htmlhttp://www.wuppertalladies.de/Sex-A...n/Wuppertal-Hure-Hostesse-Xin-Di-7528824.html
Lina, Andy en Chow Chow zien er anders uit.
Ik zal ze volgende keer vragen over deze vrouwen. Ik verwacht een antwoord zoals "ze werk hier niet meer" of "vandaag niet hier".
Misschien ben ik over 2 weken weer daar in de buurt. Niet erg goedkoop adresje als je van 80-90€ voor half uurtje nzc uitgaat,
maar wel erg goede service.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ben erachter gekomen dat in Wuppertal nog een ander adres is met chinese "massage" en dus gisteren tegen 11 uur erheen.
Ligt midden in de stad (WuppertalElberfeld) tegenover het grote warenhuis Galeria Kaufhof.
Officieel is het adres Neumarktstrasse 10 maar de deur is om de hoek op de Genügsamkeitstrasse. Daar is de deur van nummer 10.
Als je van de straathoek (Neumarktstrasse/Genügsamkeitstrasse) op de eerste etage kijkt, zie je de borden van
de chinese massage tegen het raam. Op nummer 10 aanbellen bij "China". Ik had dag ervoor gebeld (+49 (0)151-27985954)en
even horen of Coco er is en zij was aan de telefoon.
Gisteren heb ik niet gebeld en wilde eerst kijken hoe het daar uitziet voordat ik afspraak maak.
Beneden aangebeld (ook al was deur niet dicht) en weerd meteen geopend (wat dus niet meer hoefd).
Op eerste verdieping ontving mij een chinese dame die tegen 30 zou kunnen zijn en gevraagd
of zij Coco is en ze zei ja wat mij verbaasde want op de foto's is Coco iets slanker en kan weer een foto zijn om klanten te lokken en
die meid van de foto er helemaal er niet is. Zij was alleen en het is 70 Euro voor half uurtje. Er zijn daar zo'n 3-4 kamers met een bed
(geen massagebed). De kamer is netjes en ik zou alvast de 70 euro aan haar geven en zij ging zich uitkleden en
naar de douche (in de gang)en na haar ging ik dan douchen. In de kamer wachte ze op mij ging haar in de arm nemen en zoenen,
Beetje tongzoenen maar deed ze terughoudend met de tong en ze ging alvast tijdens het kussen mijn penis aan raken en mee spelen.
Hij ging groeien en ze ging met haar hoofd naar beneden om mij in het staand te pijpen wat heerlijk aanvoelde-
Na een minuut vraagde ze mij in aardig duits (terwijl pas 1 jaar in Duitsland is) om op bed te gaan liggen.
Ik kon niet zien dat ze een condoom klaar ging leggen en zag ze ook nergens liggen (of ergens verstopt of niet goed gekeken)
Op bed ging zij mij verder pijpen. Na een korte tijd haar gevraagd om op haar rug te gaan liggen.
Ik ging haar B cups likken en ze kreunde een beetje en ging dan naar beneden om haar vol behaarde kut te beffen.
Ik hoorde zachtjes kreungeluidjes van haar en na een paar minuten trok ik, tijdens het beffen, mij pik stijf en wilde dan snel mij paal in haar
kutje duwen maar ze deed haar hand voor haar poes en zei dat het 30 Euro extra is. Ik zei dat ik 20 geef en
zij herhaalde 30 en ik weer dat ik nogmaar 20 euro had en zo schoof ik mij harde paal zonder condoom in haar kut.
Het voelde heerlijk. Tussendoor gevraagd om mij weer te pijpen maar dat deed ze een beetje hard en ze ging dan mijn schacht te likken.
Ook masserde ze een beetje buitenkant van mijn anus wat lekker aanvoelde. Weer terug in missionaris en na een korte tijd pompen,
kwam ik heerlijk in haar klaar en bij terugtrekken uit haar kut kon ik mijn sperma uit haar kutje zien komen.
Ze gaf mij een papier om schoon te maken en zo ook bij haarzelf en ze ging snel naar de douche en daarna was het mijn beurt.
Ik gaf haar 20 Euro voor zonder condoom en gevraagd of het in orde was en ze zei ja.
Ze zegt dat ze 28 is. Lichaam is slank maar meer een sportief heup en schouder breedte ze heeft lang haar.
Verder is ze heel vriendelijk.Dus totaal 90 Euro voor half uurtje zonder en vond het ok.

http://www.wuppertalladies.de/Sex-Anzeigen/Huren-Hostessen/Wuppertal-Hure-Hostesse-Coco-7934267.html

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Nog een salon met taboeloze aziatische dames is het Diva House in Düsseldorf, Corneliusstraße 113
http://ichiko-privat.6profis.deIk was er onlangs op een vrijdagnamiddag. Ik merkte dat er een reeks deurbellen was maar nergens een verwijzing naar het salon. Er was wel een N.N., waar ik dan aanbelde. Er gebeurde niets en ik dacht al weg te gaan als ik een chinese dame zag die aan een poort stond en naar mij keek. Blijkt dat er naast de deur een poort is die uitgeeft op een binnenkoertje met daar een zijdeur met vermelding "Büro".

Eenmaal binnen kreeg ik te horen dat er slechts één dame beschikbaar was, WeiWei (staat momenteel niet op hun Website), en dat 1 uur 130 € kost. Ik vroeg of AO mogelijk is en de bazin zei van ja, WeiWei doet dat, 50 € extra. Ik ging eerst douchen. Ik nam WeiWei in mijn armen en we knuffelden wat. We verschoven dan naar het bed en ze vroeg of ik "Blasen" wenste maar ik ging op haar liggen en kuste haar, mijn lul werd snel vanzelf stijf en ik kon er in. WeiWei bewoog goed mee en maakte a-geluidjes, ze scheen er zelf van te genieten of ze speelde erg geloofwaardig komedie. Ze streelde ook mijn rug. Uiteindelijk paalde ik nog wat harder, haar gezicht vertrok van schijnbaar genot en ik kwam heerlijk klaar. We gingen ons wassen. Daar het uur nog niet vol was stelde ze mij een massage voor. Deze massage was niet echt professioneel maar ik liet me toch lekker verwennen. Daar ik nu massageolie op mijn rug had vroeg ik aan WeiWei om onder de douche mijn rug in te zepen, wat ze deed. Ik vertrok zeer tevreden.

Toch tof die chinese dames, ze zien er zo leuk uit en ze geven een gfe+nzc. Jammer dat we dat in België en Nederland niet hebben, en in Duitsland zal het vanaf 1 juli misschien niet meer gaan...

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik maakte gebruik van het feit dat het vandaag feestdag is in België maar niet in Duitsland om nog eens te gaan "wandelen" in Düsseldorf. Ik had gehoord dat er een chinees massagesalon is, Corneliusstraße 106, waar men zou taboeloze happy endings aanbieden. Ik besloot om dit eens te gaan proberen. Het huis had een vitrine die typisch is voor een chinees massagesalon. Toen ik aanbelde werd er niet opengedaan, hoewel er een "open" lamp brandde. Ik ging even rondkijken en toen ik een kwartier later weer belde werd er wel opengedaan, door een eerder oude chinese dame, die zou blijken gebrekkig duits te praten, wat de communicatie moeilijk maakte. Ze liet me even wachten en een cola drinken. Dan vroeg ze of ik een massage wou met b2b en toen ik zei van ja vroeg ze of ik ook "blahsen und ficken" wou. Ik zei van ja en het bleek 130 € te kosten voor een uur.

Ik vroeg me af of ze zou een andere dame laten komen, maar nee, het was zij zelf die de massage gaf. Eerst moest ik gaan douchen. De massage stelde niet veel voor en duurde ook maar even, het was wat wrijven met wat olie. Maar dan begon ze mij af te likken en likte ook mijn aars. Dit had ik nog nooit meegemaakt, niet iets waar ik opnieuw zou voor gaan vragen, maar het was eens een ervaring om dat mee te maken. Dan kwam het omdraaimoment. Eerst wat rukken en dan pijpen, wat ze overigens zo maar zc deed, telkens met net het juiste ritme om top plezier te schenken. Toen mijn lul heel stijf stond nam ze een condoom en vroeg "Kondom?". Ik vroeg of het ook zonder kon, en ze legde meteen het condoom weg en kwam om mij. Na enige tijd stelde ze zelf voor om van positie te veranderen. Dus, voortgedaan in missio, ze bleek een lekker kutje te hebben en scheen er zelf ook van te genieten. Ik was al eerder op die namiddag klaargekomen en daardoor kwam ik niet klaar, hoewel ik er op een zeker moment wel dichtbij kwam. En toen was de tijd om. Ik ging weer douchen en de dame kwam mij inzepen.

Dus : dame was eigenlijk niet om aan te zien maar gaf wel een top service. En de reputatie van taboeloos is wel degelijk juist. Ik kan nog vertellen dat de dame Lulu heet en, volgens een naamkaarje dat ze mij meegaf, heet het salon "Yu Yuan" en heeft tel. 0152-13722068.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
vrijdagavond was bij Sonnborner Kreuz en dacht ga even langs de dames van Sonnborner Str. 164b kijken. Aangebeld en een dame opende
die ik nog nooit daarvoor gezien had. Ze zag er goed uit en ze leidde me in de kamer en vraagde haar naam. ChiChi (of zoiets).
Heb haar gevraagd of ook Lina er was. Ze ging in de bijkamer en haalde Lina erbij.
Zag ik de bijkamer een kleine poster hangen met "Kondompflicht".
Was het haar haar of een voller gezicht ? Ik herkende Lina op eerste gezicht niet.
Jij bent Lina ? Ja. Herken he mij nog ? Na wat heen en weer riep ze. Du von Polland. Du Polland. Ik zei, ik ben uit Holland. Ich bin aus Holland.
Ze knikte. Ze bod aan samen met haar collega voor 140 voor half uur. Ik heb dan alleen voor Lina gekozen. Haar de 70 Euro meteen gegeven.
Al staand tongzoenen en en schuifde al droog tussen haar benen. Ze bood mij aan om te gaan liggen. Kreeg een lekkere pijpbeurt en
na een tijdje draaide ik haar om en ging haar beffen. Deze keer kreunde ze wat overdreven en
van haar lichaam voelde ik niet dat ze er echt van genot. Ben dan omhooggeklommen en stak mijn blanke pik in haar kutje en ze riep "Kondom",
maar ik al een met mijn eikel in haar in haar poes. Ze riep toen 30 en herhaalde het. Ik ging haar lekker zonder neuken en
na een tijdje gevraagd of ze mij weer kon pijpen. Ik was moe geworden en even bijkomen. Na wat lik en pijpwerk,
leidde ik haar weer in missionarispositie en na een paar minuten spoot ik haar poesje vol. Had verwacht dat ze ging roepen dat ik op haar buikje
moest klaarkomen. Niks gehoord en kon zelfs, nadat ik gekomen was, kon enkele keren in en uit schuiven en voelde heerlijk.
Nadat Ik mijn pik uit haar poes naam, zag ik een beetje sperma uitlopen en ze pakte een keukenrol om af te vegen en ging daarna snel
in de badkamer om haar poes goed schoon te spoelen boven het bidet.
Ik ging onder de douche mijn pik opfrissen (helaas is de douche zonder douchestang) en gaf haar 20 Euro. "Vielen Dank".
Dacht eerst dat ze zou klagen van maar 20 want ze riep toen 30. Misschien had ik de stamgastbonus van de man uit "Polland".

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Deze week op terugweg naar huis ook even langs de Sonnborner strasse gepasseerd. Het was van februari geleden eer ik hier nog was en hoopte dat Andy aanwezig zou zijn.
Bij aankomst waren er 2 dames aanwezig, geen van beide had ik vorige keer gezien.
Ik nam de lekkerste eruit met de hoop dat AO zou kunnen. De naam kan ik niet herhalen, maar ze had zeer kleine borstjes en een slank figuur en kon redelijk goed Duits.

Ze pijpte me zalig zacht voor een goede 15min. Ik moest echt moeite doen om niet klaar te komen. Tijdens het pijpen overal aan kunnen zitten. Ik vroeg om te beffen, wat geen probleem was. Ze stelde 69 voor, maar had liever dat ze neerlag. Haar schaamlippen waren netjes ontdaan van schaamhaar maar daarboven een lekker chinees toefje schaamhaar. Ik heb lekker genoten tijdens het beffen. Ze werd zelf ook kletsnat onderaan. Daarna tijd om naar boven te kruipen. Mijn lul schoof zo naar binnen omdat ze zo nat stond.
Na enkele seconden binnen te vertoeven zei ze gummi, gummi. Ik antwoorde dat het voor mij niet nodig was. Ze brabbelde iets en gaf aanstalte om verder te doen.
Mijn hele lading intern achtergelaten en ze zette me met haar benen klem om nog wat verder intern te vertoeven.

Na het opfrissen vroeg ze 30 extra voor het weglaten van de gummi. Ik excuseerde me met te zeggen dat ik dacht dat het maar 20 extra was. Ze zei onmiddelijk dat dat ook ok was.

Ik merkte wel dat wanner het over het weglaten van de gummi ging, ze heel stil en heimelijk praate. Vermoed dus dat dit hier niet zomaar gedaan wordt, ondanks dat dit 2de bezoek ook zonder was.

Al bij al weer een leuke ervaring met een chinese dame.
Schade was 70+20 voor een goede 30min plezier. Waarom kom je zoiets in belgie nu niet tegen. Een chinese is toch een andere ervaring dan een thaise.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik zou deze maand ook graag eens een bezoekje brengen aan een aziatische dame. Op internet al wat rond gespeurd over de Aziatische salons in Duitsland. Tot nu toe nog niet geweest omdat je wel vaker hoort dat de foto's bij de dames niet overeen komen met de foto's waarbij de salons adverteren.

Voorlopig neig ik om eens in Wuppertal te passeren. Toch wat goedkoper dan bijvoorbeeld Haus Butterfly als speelt geld wat minder een rol als het gaat om echt knappe dames met goeie service. Asia traumgirls en Asia sexhouse Moers zijn ook opties, maar blijkbaar zitten hier soms ook niet Aziatische dames en werken er vaak maar enkele dames waardoor er niet veel keuze is aan Aziatische dames.

Ik ben niet op specifiek op zoek naar Chinese/japanse dames. Thaise of Filipijnse hebben ook wel wat. Ik ben vooral op zoek naar slanke dames van jonger dan 30, liefst zelfs midden of begin 20. Ben al wel eens Aziatische dames tegen gekomen in Duitse clubs en bordelen maar dat zijn dan voornamelijk oudere dames die al een eeuwigheid actief zijn.

Indien iemand nog suggesties heeft dan hoor ik het graag.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Wellens zei:
Ik zou deze maand ook graag eens een bezoekje brengen aan een aziatische dame. Ik ben vooral op zoek naar slanke dames van jonger dan 30, liefst zelfs midden of begin 20. Indien iemand nog suggesties heeft dan hoor ik het graag.
Ik zal een nieuw onderwerpje aanmaken over Wuppertal (Aue 94) want daar kom ik net vandaan. Qua leeftijd waarschijnlijk niets voor jou, gaat meer richting de 40 a 50...

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
guy6 zei:
... Düsseldorf. Ik had gehoord dat er een chinees massagesalon is, Corneliusstraße 106, waar men zou taboeloze happy endings aanbieden.
...
Dus : dame was eigenlijk niet om aan te zien maar gaf wel een top service. En de reputatie van taboeloos is wel degelijk juist. Ik kan nog vertellen dat de dame Lulu heet en, volgens een naamkaarje dat ze mij meegaf, heet het salon "Yu Yuan" en heeft tel. 0152-13722068.
Ik was onlang weer in Düsseldorf. Blijkt dat dit massagesalon van eigenaar en van naam veranderd is, het heet nu "Tian Kang wellness". Ik werd onvangen door de bazin, een oude chinese dame. Ze liet me weten dat een uur 80 € kost en vroeg of ik een gewone massage wou of een B2B. Ik koos uiteraard voor de B2B. Ze zei dat haar collega was gaan shoppen maar binnen enige minuten terug zou zijn. Ze begon al vast mijn nek te masseren maar toen kwam de andere dame binnen. Ze was merkelijk jonger, was erg dik maar wel met een aardig gelaat, lang zwart haar en stevig gebouwd. Ze was gekleed in blauwe BH en slipje. Blijkbaar moet ze die hebben uitgetrokken terwijl ik op mijn buik lag, want op een zeker moment zat ze bovenop mij en ik kon met mijn hand haar schaamhaar voelen. Na het omdraaien begon ze mij te likken. Ze vroeg of ik "blahsen" wou en liet weten dat dit 20 € extra is. Ze pijpte en rukte werkelijk goed en deed dit overigens zc zonder dat er iets afgesproken was. Op een zeker moment zat ze averechts zodat ik haar zou kunnen beffen, ik had daar evenwel geen zin in en toen ze merkte dat ik er niet op in ging ging ze weer naast de tafel staan. Ik had veel plezier maar kwam niet klaar. Toen ze zei dat de tijd bijna op was verzekerde ik haar dat het niet kaarkomen niet erg was en dat het erg goed geweest was. Ik heb er niet aan gedacht om vragen of neuken ook kan.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Op het AO Huren forum hebben ze het ook vaak over de "katholieke hobby" of zoiets (kan redelijk goed Duits lezen maar vertalen gaat me minder goed af)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Kan Enola zijn afkorting nog even toelichten?
Ik snapt er niets van.

Alvast bedankt!

Noorman

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
@Noorman: Hij zal wel Blasen onhe Gummi en Ficken onhe Gummi bedoeld hebben.

Maar die afkortingen worden voor zover ik weet niet gebruikt.

Terug
Naar boven