Chinese Massage Mönchengladbach - Rheydter Strass 156

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Klopt. Momenteel 3 dames. Pepe en Lily/Lini doen geen nzc. Pepe zelfs helemaal geen neuken. Alleen mimi nzc

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Mimi geile donder. 130€ betaalt voor 1 uur. Massage, sex. Interne donatie. Echt tongzoenen. Pijpen. Alles mogelijk. Geile dame.
Maar hoe oud is zij? Op die foto's ziet ze er echt ouder uit dan 30, misschien wel eerder in de 50

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Tja. Het is altijd moeilijk in te schatten. Ik denk rond de 50. Maar ik zeg jou. Ziet er nog goed uit en mooi lichaam. Een van de beteren bij de massagesalon. Volle overgave.

veyron

Snuffelaar
25 mrt 2024
5
11
Ben er afgelopen jaar regelmatig geweest , buiten Pepe wisselen de dames regelmatig , de één al wat sneller dan de andere . Ook dikwijls teleurgesteld geweest . Vooraf gevraagd wie er was en voor Mimi gekozen . Inderdaad vrij slank en denk rond de 45. . Ik vroeg voor 30 min zonder vooraf naar extra's te vragen . Eerst 50 euro's gelegd Ik wilde gewoon zien hoe de massage zou verlopen , vind ik steeds een beetje spannend. .
Nadat ik ik me op de massagetafel had gelegd , kwam Mimi binnen en begon me direct te masseren , vroeg in gebrekkig Duits of ze veel of weinig olie mocht gebruiken . Doe maar veel zei ik . Ze startte vrij gestructureerd en de massage was best goed , na een 10 tal minuten kwam ze meer in het centrale gedeelte en kon ze merken dat ik dat wel erg leuk vond . Toen ik zei full option , begreep ze wel wat ik bedoelde en trok ze haar jurkje uit . Kleine leuke tetjes en haar behaarde poes trokken onmiddellijk mijn aandacht .Ze begon met een b2b waarna ze me begon te kussen , tongzoenen zelfs. Toen ik me omdraaide , duurde het niet lang of ze zat boven op me en voor ik het zelf wist , gleed m'n pik' vlotjes in haar inmiddels zeer natte poes in . Zelden zulke natte Chinese poes meegemaakt . Over condoom werd niet gesproken , na verschillende standjes haar lekker in doggy volgespoten.

40 euris extra gegeven wat ze goed vond , douche genomen, een thee gedronken en weer op pad ., alles bij elkaar dikke 45 min binnen geweest .

Deze mimi is een hete donder , niet de allerknapste maar was wel een leuke ervaring . Had precies begrepen dat ze binnenkort zou verhuizen, kon echter niet goed verstaan naar waar precies .

In ieder geval 90 eur zelden zo goed besteed en één van de betere ervaringen hier

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
En er zijn weer nieuwe dames die volgens mij rouleren tussen de salons.
Vanmorgen fei fei gehad. Vrij jong kleine tietjes en een geschoren mus.
Goede massage gevolgd door btb en een super blowjob. Waardoor ik haar mond volschoot. Bleef gewoon door zuigen en daarna tz. Helaas niet meer aan neuken toegekomen.
80 Euro voor uurtje betaald.

James Last

Snuffelaar
16 mrt 2024
5
2
Mimi blijkt hier niet meer te werken helaas. Nieuwe chef schrijven ze. Lele en Anna zijn de aanwezige masseuses. Iemand ervaring?

James Last

Snuffelaar
16 mrt 2024
5
2
Gisteren getest en niet voor herhaling vatbaar. Massage matig, sex slecht, beffen niet toegestaan, nzc mogelijk. Standaard prijs 150 voor 1 uur. Volgende keer maar ergens anders proberen.

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Zitten andere dames in. Stond aan de deur en er werd door een lelijke oude in pyjama open gedaan. Ben weer gegaan

James Last

Snuffelaar
16 mrt 2024
5
2
Heeft iemand al een goed alternatief gevonden in Mönchengladbach. Als ik op de berichtgeving in dit forum moet afgaan geen alternatieven van het niveau Mimi.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Als ik het goed lees heb jij 90 ,- euro betaald voor het volledige pakket.
Dan wordt het inderdaad moeilijk.
Er zijn genoeg Chinese massage salons in de buurt , maar dan moet je rekenen op 150,- euro voor een uur.
Dit is dan voor het volledige pakket. Soms heb je geluk en betaal je minder., maar voor 90 euro is mij maar 1 keer gelukt.
2de bezoek bij deze dame was het duurder.
Ook de hierboven site van asialadies.de is aan te bevelen. Via deze site heb ik wel eens een date gehad maar weer voor 150,- euro.
Uiteraard zijn de meeste foto's bewerkt , maar dat moeten we maar voor lief nemen.

succes met je zoektocht naar een nieuwe topper.

James Last

Snuffelaar
16 mrt 2024
5
2
Nee, €150,00 voor het complete pakket voor 1 uur is de standaard. Het enthousiasme waar Mimi de service leverde was voor mij de reden om steeds naar haar terug te gaan.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Nee, €150,00 voor het complete pakket voor 1 uur is de standaard. Het enthousiasme waar Mimi de service leverde was voor mij de reden om steeds naar haar terug te gaan.
In dat geval heb ik wel een tip voor je.
Zelf ben ik vaste klant bij Mimi , welke werkt op de konstantinstrasse 222 ,41238, in MG.
Voor 150,- all inn. Een leuke meid van 33 jaar en ziet er leuk uit. Bij het eerste bezoek merkte ik al dat zij er zelf ook plezier in heeft.
Nu na meerdere bezoeken ben ik nog altijd tevreden en zij waardeert het ook naar mij toe.
Wel afspraak maken want het is best wel een druk bezochte salon.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven