Chinese massage - Willich

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
79
Edit moderatorteam: titel aangepast.

War heute auf der hulsendonker Strasse und war schon öfters bei der massage da gewesen. Durch berichten das es da eine neue Kraft gibt mal hin.
Massage kostet 50/60
War eher ein streicheln.
Nach griff an die Hoden wußte ich genau. Umdrehen. He kostet 20/btb noch mal 30.
Runtergehandeld auf total 100 mit blasen. Danach ging die kleine joyo wie die joyo von der Aue94 los.
Zungenkussen, blasen, 69 btb.
Während dem btb einfach eingelocht und gebumst. Die Dose vollgestopft und die hörte nicht auf.. Nach reinigen fing sie wieder an.
Super

Laatst bewerkt door een moderator:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Worden steeds internationaler met de talen , laten we het op Nederlands houden . Mijn Duits is niet best maar dit is amper te lezen lijkt wel een vertaling

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Nieuwe dame werkzaam welke dus nzc zou doen. Willich ligt vlakbij Krefeld

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Vandaag ben ik hier ook voor de eerste keer geweest. eenmaal aangekomen was alles gesloten en op het bord buiten stond niet dat ze op Zondag open waren. Dus toch maar even gebeld en toen was ik gelijk welkom. Er werd mij de masseuse met de naam Nana aangewezen.
Op de kamer vroeg de mammasan of ik een handjob erbij wilde kosten 70.- euro. Ik gaf aan graag volle service en Nana sprong hier op in door 130,- te vragen. Hiermee ging ik akkoord'. Nana en de cheffin hadden volgens mij een beetje ruzie over de te vragen kosten.

De massage was uitstekend maar daar was ik niet voor gekomen. Het erotisch gedeelte viel tegen.
Wel NZC nadat ze hier weer 20,- extra ervoor vroeg. Dus het werd 150,- euro totaal. Het intiem gedeelte was zeer kort en erop gericht om mij zo snel mogelijk te laden ontladen. Ook geen Tongzoenen of vingeren of beffen. Voor mijn voorstel voor een 2de ronde vroeg ze weer extra geld. Dit was een harde NEE van mijn kant.
Aan het einde vroeg ze of het goed was en ik heb haar heel rustig uitgelegd waarom ik het veel beter gewend ben.
Ook veel te duur voor de geleverde diensten.
Ze probeerde het nog te redden door te zeggen o.k de volgende keer een half uur spelen.
Kijk het was mijn eerste bezoek hier en men moet mij dan nog leren kennen en ik hun.
Voor Nana komt er geen 2de keer omdat ze te vaak om extra geld vraagt en veel te weinig service verleent.
Een volgende keer misschien maar dan de andere masseuse welke ik zag zitten toen ik naar buiten liep aan het einde.
Parkeren ging redelijk in de straat . Er zijn wel gratis parkeerplaatsen , maar er stonden ook zeer veel auto's in de straat.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Het is me gelukt om vandaag te gaan alvorens mijn werktrip verder te zetten.
Op goed geluk binnen gevallen maar moest nog 10min wachten.

Ik kreeg een leuke dame voorgeschoteld, en ze vroeg of het ok was. Anders mocht ik de andere vrije dames ook bekijken.
Toch met haar mee en een uur geboekt aan 130€, incl b2b en het hele pakket.
Haar kleding ging uit met de mijne.
De eerste 15 min voornamelijk een teasing van de achterkant met wat b2b.
Na dat kwartier was het al tijd om me om te draaien.
Ze gaf me een heerlijke b2b met veel gelik, gekus, gepijp en de ballen en kontgaatje kwamen ook aan de beurt.
Daarna is zij gaan liggen en heb ik m'n ding gedaan. Met haar heerlijke borsten gespeeld, gebeft, pussy gliden….
Als ik hem er blanco wilde in stoppen voor ze 20€ extra.
Dan hebben we maar zonder voort gedaan tot ik uiteindelijk in haar klaar kwam na enkele standjes.
Ze maakte de overige 10 min nog af door mijn rug echt te masseren. Dat mocht iets harder van mij.
Nadien heeft ze me nog gewassen in de douche en me met een zoen de deur uit gezet.
Haar naam was Lucy. Bij het buiten gaan zag ik nog 2 andere bevallige dames, misschien voor een volgende keer….

Terug
Naar boven