Chinesische Massagen Sanya - Oberhausen

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Chinesische Massagen Sanya
Kettelerstr. 1A, 446117 Oberhausen (afslag A3 OB-Osterfeld)
https://www.sanya-oberhausen.de/
(op website linker foto kleine kamer achter, rechter foto grotere kamer straatkant)

3 maanden geleden daar geweest en toen ik daarheen liep van parkeerplek (overkant) ging de deur open op afstand al open.
Een slanke knappe dame zag mij waarschijnlijk doelbewust daar naartoe wandelen.
Naar de kamer op de straatkant en 1 uur geboekt en verder niks afgesproken met prijs of iets dergelijks. Mij laten verrassen.
Naakt op de massagetafel en zij masseert heel goed. Ik zou er zelfs heen gaan voor normale massage.
Toen ze beetje bezig was rong mijn billen fluisterde zij in mijn oor body to body ? Ja.

Zij kleed zich snel uit en glijd over mijn rug en masseert en likt mijn pik, ballen, anus heel erg lekker.
Ik grijp intussen naar achteren met mijn hand en voel haar kontje en kutje.
Ze haalt mijn pik van onder mijn buik naar achteren en pijp mijn pik. Mag mij omdraaien en zij pijpt en likt weer uitgebreid mijn pik, ballen en anus.
Ik ging haar op de rug leggen en neuk haar kutje en kom heerlijk klaar.
Aankleden en geef haar 100 maar zij schud hoofd en zegt 150 Euro. OK. Was ook hele goede massage en top service.
Ik kreeg haar nummer want wilde een week later weer kangs komen. Zij noemde zich nu Nana maar heet eigenlijk Ping.
Zij is slank en leuke knappe kop en zij kan goed engels.

Een week later haar geappt (in engels) en afspraak gemaakt voor een uurtje.
Was hetzelfde service als daarvoor en weer voor 150.
Zag nog een andere (ook knap en slank) dame.

Laatste vrijdag had ik nog even zin om te neuken voordat ik terug naar NL rij.
Vulkanstrasse lang niet meer geweest en veel trappen lopen had ik op dat moment geen zin.
Op goed geluk naar Sanya massage in de vroege avond.
Aangebeld en Nana (Ping) doet open. Zij praat ook aardig duits.
Of diegene was die afspraak had staan over 15 minuten. Nee.
Ik wilde maar half uurtje. Ok dan.

In de kleine kamer mij uitgekleed en ging bij haar staan terwijl zij haar jurk nog niet helemaal uit had.
Haar bovenlichaam ontbloot en kust en tongzoende haar. Klein beetje tongetje naar voren.
Zij ging dan naar beneden en pijpte/likte mij zalig. Zij ging liggen en kon haar meteen neuken.
Pauze en weer laten likken/pijpen mijn pik en ballen. Anus wordt niet vergeten.
Haar dan weer op de rug en benen helemaal naar achteren en na een tijdje voelde ik haar kutsapjes en
dus nog beter glijden. Kwam grommend klaar.
Aankleden en gaf haar 80 Euro. Kost 100 zegt ze. Zij dat uurtje 150 kost en dan de helft is 75.
Ze vond het goed deze keer. Was ook een snelle wip. In 20 minuten weer buiten en voelde mij voldaan.
Een van de beste chinese dames die ik ooit had.

Dufeau

Toogplakker
6 aug 2022
51
45
donderdag bij Ping geweest. Ze heeft lekkere kleine tietjes met "normale" tepels dus niet van die grote ventielen zoals sommige Aziatische vrouwen hebben.
Het begon met een goede massage en daarna begon het teasen. Erg lekker met haar tongetje bij mijn bilspleet. Daarna pakte zij mijn pik terwijl ik nog op mijn buik lag en begon mij te pijpen en op mijn ballen te zuigen. Was erg lekker.
Heb haar daarna op bed gelegd en haar gebeft tot ze met zachte kreetjes klaarkwam.
Ze werd goed nat en heb haar lekker bare geneukt.
Tongen is een beetje met haar tong naar buiten.
Haar Engels is beter dan haar Duits.
Heb haar WeChat dus voor een volgende keer makkelijker een afspraak te maken. Op WhatsApp werd erg traag gereageerd

macandrew

Toogplakker
15 jan 2020
46
38
afgelopen dinsdag bij ping geweest. smorgen even gebeld en snel een afspraak kunnen maken. Afgesproken voor anderhalf uur. Uiteraard aan de telefoon maar nog niet vermeld wat mijn snode plannen waren.

Net jes ontvangen door ping en gelijk op de kamer de vraag wat we gaan doen. "alles" was voldoende antwoord voor haar en na een intense tongzoen ging ze gelijk op haar knieën om e te verwennen. Erg lekker. Haar even laten begaan maar plaats genomen op de massage bank waarbij ze een prima massage afleverde. Wel kon ze niet van me afblijven en ik heb haar maar heel genereus haar gang laten gaan . van teasen naar afterwaards pijpen tot rimmen de hele rambam kwam voor bij.

Na een half uur toch maar eens gevraagd of haar collega ook aanwezig was en dit bleek zo te zijn en ping was wel in voor een trio. Ze heeft haar collega snel geroepen en zo kwam het dat ik met 2 heerlijke dames aan mijn leuter lag te genieten van mijn behandeling.

Het heerlijkst was nog wel dat ik haar collega lag te neuken en tegelijker tijd werd ik gerimt door ping. zalig.

top dag !

Dr.pink

Snuffelaar
19 okt 2023
15
14
Was gister in de buurt stond in de file vast niet ver vandaan gelijk 1 uurtje geboekt via Wa in het Engels.

Binnen ziet het er niet zo boeiend uit kreeg een dame die Coco heet, ze geeft goeie massage ja en dan komt de menu kaart te voorschijn, ik zeg doe maar alles 150€ 😁 ze ziet er goed uit mooi leuke humor en lachje.

Sex was zeer goed heb haar helemaal gek geneukt terug in de auto en de file was weg all met all een geslaagde ervaring bij de salon.

franken

Toogplakker
3 jan 2022
28
81
Toch ook eens bij deze tent gaan kijken. De voorgaande beschrijving is correct. Ik werd behandeld door Shishi (mijn spelling), ik schat 1.65, kleine borsten (lijken met vulling en kleren aan groter) en flink behaarde poes. Benen/lichaam en armen zijdezacht. Bij binnenkomst naar de achterste kamer gebracht waar werd gevraagd hoelang en (zachtjes) of ik B2B+ wilde. Gelijk 150460 afrekenen en zonder dat ik hoefde te douchen begonnen. Redelijk goede massage en mocht overal voelen voor zover mogelijk als je op je buik ligt. Na omdraaien wilde ze na enige tijd bovenop zitten maar ik wilde eerst beffen wat gewaardeerd werd. Daarna in Missio afgemaakt. Reste nog 30 min die werden gevuld met massage. Ik vroeg haar op een gegeven moment bovenop te komen zitten voor een tweede ronde maar Shishi was niet heel enthousiast. Volgens haar mocht van de cheffin maar 1x geneukt worden. Ze liet het wel toe maar zachtjes. Uiteindelijk haar op haar rug gelegd en nogmaals 2x klaargebeft, Ze deed zachtjes maar haar lijf ging alle kanten op. Met een blije glimlach van Shishi afgerond, gedoucht, aangekleed en naar huis vertrokken.

Leuk om deze salon ook een keer te hebben bezocht. Ik zag haar collega bij het douchen en zij lijkt ook een bezoek waard.

Aanbevolen !

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
een goeie 2 weken geleden spontaan aan de deur gebelt (geen afspraak) en Coco deed open.
Had ze een keer eerder gezien maar tot nu alleen bij Ping geweest.
Links naar de grote kamer en gevraagd hoe lang ik wil. Een uurtje. Wat voor massage ? Alles. 150 was haar antwoord en meteen overhandigd.
Gevraag waar Ping is maar ze zegt dat ze hier niet meer werkt. Waar, wist ze niet.

Gaan liggen en even later kwam ze weer binnen en ging zich uitkleden. Staat voor mij en masseerde mijn schoude terwijl ik haar stevige kont voelde.
Zij is slank (Ping wat meer aan de skinny kant). Na een tijdje ging ze achter op mij zitten en langzaam de edele delen behandelen. Heerlijk.
Zelfde techniek als Ping. Kuste en likte mij en pakte de intussen hard geworden pik naar achteren en pijpte mij lekker.
Ze kwam een gegeven moment naast mij en gingen dan tongzoenen.
Ik vond het na een half uurtje tijd voor het echte werk en legde haar op de rug. Een beetje spug van haar op haar kutje en
kon heerlijk penetreren. Duurde niet lang en ik kwam.

Omdat ik zo geil was ging ik haar meteen beffen terwijl mij zaad eruit liep. Likte mijn zaad en smaakte best wel goed.
Had dat nog nooit bij een dame gedaan. Pakte een vinger en wat sperma en hield dat voor haar mond om te likken maar dat wilde ze niet.
Ging dan met mij vochtige pik naar haar mond en zij pijpte mij. (dus kan wel maar dan anders).
Heerlijk. Ging even liggen en zij mij even 2 minuten pijpen en voelde dat ik weer zin had.

Haar weer op de rug en ging in haar natte kutje wat nog vol met sperma was.
Voelde apart om in die natte gleuf binnen te gaan. Een soort second sloppy of gangbang met mijzelf.
Voelde dat ik bijna ging komen en zij gebruikte ook nog haar kutspiertjes en kon nu voor de tweede keer komen binnen 5 minuten.
Als alles meezit en geil ben, lukt mij dat wel eens in zo'n korte tijd.

De andere dame heb ik niet gezien. Coco zal mij weer een zien als weer tijd heb voor tussenstop op weg naar huis.

Had daarna Ping bericht gestuurd waar ze nu is. Ze werkt nu in Spanje. Gelukkig is er nog Coco daar.

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Ook gisteren bij sanya geweest.
Deze salon nu voor de derde keer bezocht en het is nog steeds de moeite waard.
Er werken momenteel maar 2 dames dus dat is niet veel keus en heb ze dus alle 2 een keer gehad.
Coco deed open en gelijk de kamer links in gegaan en aangegeven dat ik voor de all inclusive massage kwam van een uur.
Kende haar al dus een teleurstelling werd het niet.
Je kunt aangeven of je een sterke of milde massage wil.
Aardige dame met goede sex tongzoenen pijpen ballen likken en fijn neuken.
Zal ook ongetwijfeld hier nog eens terug gaan maar volgende keer maar eens een andere salon proberen met een andere dame.

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Gistermiddag om 15.00 een afspraak bij sanya.
Ik wist dat coco inmiddels was vertrokken en met vakantie gevraagd hoeveel dames er waren en er werd aangegeven 2 nieuwe dames slank.
Netjes op tijd en de deur werd vriendelijk opengedaan door Lucy.
Leuke dame om te zien 35 jaar en een slank figuur met cupje b en een mooie kale poes.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog nooit zon goede massage heb gehad vergeleken met voorgaande keren.
Rug en nek word echt heel goed gemasseerd en ze voerd het mooi op met dan nog steeds kleding aan.
Als ze met de benen gaat beginnen en er achter gaat zitten op de massagetafel ( half bed) dan word alle kleding uitgegooid.
Eerst nog goed je benen masseren waarna ze afgeleid naar je ballen en anus
Die worden heerlijk gelikt waarna ze je pik naar achter haalt en daar ook heerlijk haar tongetje gebruikt dat doet ze fantastisch.
Heb haar daarna op de tafel laten gaan liggen en ben met een fijne befbeurt begonnen incl anus waar ze heerlijk heet van werd en ook waardeerde.
Daarna heb ik haar benen goed wijd gedaan en ben haar heerlijk gaan stoten waarna ik heerlijk diep klaar kwam in haar kale doos.
Nog even lekker nagestoot waarna zij zich ging wassen en ik weer plaatsnam op de massagetafel.
Daarna heeft ze me nog even 10 min gemasseerd tot de tijd vol was voor een uur.
60min v 150
Zeer tevreden naar huis.

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Vanmiddag weer eens bij sanya geweest in oberhausen.
Snel via whats app een afspraak gemaakt en er heen gereden.
Waren 2 dames aanwezig en fei fei deed de deur open.
Hele aardige dame met bril ook best knap gezicht en een goed normaal figuur.
Ik moet zeggen dat de erg goed masseerde wat toch wel fijn is.
Ik had 150 betaald en gezegd de complete behandeling te willen en er werd verder niet moeilijk over gedaan.
Gewoon na de massage goede sex waar de ballen en kontgat niet vergeten worden.
Heb haar na heerlijk zoenen ook met tong eerst ff lekker gebeft waarbij ze ook klaarkwam en zeker genoot zoals ze zelf zei.
Na het beffen was Mevrouw heerlijk opgewarmd waarna ze me goed ging pijpen en helemaal naar binnen nam in het kereltje,..erg fijn..
Hebben daarna heerlijk geneukt waarna ik lekker klaarkwam in haar poes en dat met de mededeling Ah lekker veel.
Daarna is ze even gaan spoelen in toilet en geb ik nog 10 min hoofdmassage gekregen voordat het uur weer om was.
Al met al toch weer een goede ervaring daar,..Cindy scheen ook aanwezig te zijn maar die heb ik niet gezien.

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Vorige week hier geweest en was er al vroeg om een uur of 10:00 en werd welkom geheten door Nana.
Meteen een knuffel en naar de kamer begeleid die heerlijk warm was.
Nana sprak goed goed duits en vroeg hoe lang ik wilde en of ik voll program wilde.
Het was 130,- en ik moest meteen betalen, terwijl zij het geld wegbracht klede ik me uit.
Ze kwam terug op het moment dat ik net mijn onderbroek uit deed en ze voelde meteen aan mijn buik en pik en kreeg een compliment dat ik me goed geraziert had.
Tot zover prima maar daarna viel het een beetje tegen, eerst een matige massage, toen ze haar kleding uit had gedaan ging ze op mijn rug liggen zonder echt een btb te geven, ik wilde hasr gaan vingeren maar toen moesten eerst mijn handen ontsmet worden met een vloeistof, wat het was weet ik niet, wel ging ze naar beneden en likte even mijn ballen maar heel kort.
Daarna omdraaien en kwam ze op me liggen en was er wel volop tongzoenen.
Toen ik haar ging beffen kwam er weinig reactie dus na een tijdje ben ik haar maar gaan neuken, toen ik hem erin wilde doen zei ze, zonder is 20 - extra, een beetje olie erop en gaan.
Daarna nog doggie en klaar gekomen op haar rug.
Ik haar rug schoon gemaakt met een paar tissues en weg was ze, meestal helpen ze ook wel met mij schoonmaken maar zij niet.
Toen bleef ze best wel lang weg dus ik denk was dit het, moet ik me aankleden en weggaan? iets wat me in Nederland ook wel eens is overkomen maar nee ze kwan toch nog terug om de tijd vol te maken met een massage.
Terug in de auto zat ik nog te denken ik heb iets gemist maar wat? o ze heeft helemaal niet gepijpt, waarom weet ik ook niet want normaal doen ze het wel en heb nog nooit klachten gehad dat er iets niet in orde was.
Al met al een teleurstellende ervaring, misschien ga ik er nog wel een keer
heen maar dan wel naar een andere dame.

Terug
Naar boven