Cici 22 - Den Haag

Bare Beer

Toogplakker
27 okt 2016
119
27
Kort contact gehad, zit met een aantal andere Chinese dames (met namen als Cindy, Vicky) in een Van Der Valk hotel in Wassenaar. Doen alles... trio, anaal zonder condoom etc. en de prijzen zijn redelijk. Ik zou haar zelf graag uitproberen maar het is me te lastig bereikbaar zonder auto.

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Bespaar je de moeite.

Jezus wat slecht. Hang tieten buikje.
En ze doet bijna niets.
Pijpen pffffff
Zoenen niet

Ze beloofd veel maar komt afspraken niet na

Mag in de beerput

Snel geld maken 150 met 20 min weer buiten en de volgende staat al te wachten.

Lopende band werk.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Het lijkt wel alsof ze ontvoerd is met die bewijsfoto van haar met de Telegraaf in haar handen :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Door die Telegraaf er bij weet je in ieder geval wel dat ze in Nederland is en geen nep foto's zijn.

Back-up

Bijlagen

• Cici 01.JPG
    Cici 01.JPG
    97,3 KB · Weergaven: 1.025

fkk

Snuffelaar
30 jul 2015
8
0
Ook eens langs geweest bij deze groep. Bespaar je de moeite. Is het geld niet waard en inderdaad snel afwerken. En het is maar afwachten wie je krijgt. Gelukkig half uur genomen want kon na klaarkomen al weer de kleren aantrekken. In totaal denk 20 minuten op de kamer geweest. Qua leeftijd zeker + 10 tot + 15 jaar. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik kreeg een slanke Chinese dame met mini tietjes, kleine a-cup.
Ze had lang bruin haar in een staart, op mijn verzoek haar los.
Nou, deze dame ging wel lekker tekeer: flink pijpen en ballen meenemen.
Moest haar manen iets rustiger te doen, maar wel lekker.
Mocht ondertussen overal aanzitten.
Zonder problemen zc erin en allerlei standjes doorgenomen.
Uiteindelijk diep in haar gekomen en dat was geen probleem.
Daarna lekkere massage en toen nog een keer erin en volgespoten.
Deze dame was vriendelijk, goede inzet en leuk om te zien.
Schat haar in de dertig.
Na afloop op de gang haar collega gezien: een vollere dame met zwart haar, niet
mijn type. Kan de dame van een vorige recensent zijn geweest, had grotere borsten.
Schade was 200 voor een vol uur met alles erop en eraan.
Ik had van deze dame geen spijt, maar zou beslist niet met die andere in zee zijn gegaan,
niet mijn type, die Chinese dames heb ik het liefst klein en slank.
Deze was dus zeker geen gevalletje beerput.

Lekker1977

Snuffelaar
13 jul 2019
16
7
Er zijn 1 of 2 operators, die al deze Chinese dames afspreekt. De foto's zijn echt, maar je kan een andere krijgen. Ik als liefhebber van Chinese dames ben al een x of 5 geweest, Den Haag, Rotterdam en Amsterdam Noord. Ik kreeg steeds een andere, sommige zijn echt te lelijk voor woorden. Denk 45-50jr. Zitten ook een paar jongere leuke tussen. Van de 5x heb ik 2 mooie gehad. Niet allemaal zijn bare te neuken. Meeste komen uit Spanje en België.
Meeste service is wat plichtmatig, anders dan in de massagesalons waar toch een spanning is, wat mij meer opwindt

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Ik ben bij Cici geweest. Idd bij het v.d Valk hotel, lekker discreet. Dame spreekt geen woord Nederlands of Engels. Alles ging via Google translate. De dame op de foto lijkt mij niet op de dame bij wie ik ben geweest. Ik schat haar zeker 30 jaar. Ik had voor een half uur geboekt. Ze is erg meegaand en had er erg plezier in. Haar poesje is erg strak en ze kreunde van alles eruit tijdens de daad. Ben op haar lichaam gekomen. Voor mij niet herhalingsvatbaar achteraf gezien, want 150 vind ik het niet waard.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Meerdere recensies dat dame(s) wel degelijk alles zc doen.
Dus waarom dit in beerput blijft staan is mij een raadsel.

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Omdat ze haar afspraken niet na komen.
Als je voor een uur betaal sta je niet met 15 min buiten.
En dan nzc pzc en de rest mag niet wat ze wel beloofd in de app.
Volgende keer als mij zoiets weer overkomt geef ik ze aan.oplichters bende niet meer en minder

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En dan nog...als we alle dames die je na 5 minuten willen buiten werken in de beerput plaatsen,
dan blijven er weinig over.
Vaak lees je dat dame je zo snel mogelijk weer naar buiten wil werken.
Naar mijn idee gaat het erom dat iemand in de beerput komt als zij geen nzc doet en dat wel beloofd.
Andere onvolkomenheden zijn best vervelend maar is de beerput daarvoor?
Cici22 deed gewoon alles met inzet en zc, zeker geen beerput.
Die andere dame die daar ook ontvangt kan best, heb ik geen ervaring mee.
Btw: Cicic ontvangt al niet meer, kan eerder naar archief?

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Wat betreft afwerken en je - voor de tijd om is - eruit zetten betreft, spreek gewoon af dat er na de daad een massage wordt gegeven (ook met gebarentaal toelichten). Is heerlijke afsluiting.

Terug
Naar boven