Cindy - Voerde

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Heb haar inderdaad bezocht. Ontvangst was stipt op tijd. Dame stond al naakt achter de deur. Betaald voor uur, wassen en ze lag al te wachten op bed. Tongzoenen was er niet bij, terwijl wel was afgesproken. Is een dame van meteen actie. Ze begon met pijpen en ballen werden niet vergeten. Daarna was het haar beurt. Haar klitje gelikt, eerst met een vinger erbij, maar al snel wilde ze er 2 in. In haar kontje vingeren mocht niet. Zd trok me omhoog en schoof hem er meteen zo in. Sreeds haar duitse geile praat. Na 2 standjes aangegeven dat ik haar kontje wilde. Dit was zeer strak en begon rustig. Later kon je diep en goed doorhalen. Heb hier later alles in gedoneerd. Na het douche nog een massage gehad en stond nog 50 minuten al weer buiten.
Was eenmalig van mijn kant, geen herhalingsgevaar

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Bij geil en speur op de bekende sites naar geile hoertjes. Zag dat Cindy in Mönchengladbach zit. Voor mij makkelijk te bereiken. Ik heb haar app gestuurd voor afspraak morgen! Ik heb haar laatst in Voerde in haar kont geneukt en deze geile gedachte blijft me bij. Hoop haar morgen weer in haar kontje te mogen neuken! Ik laat het zeker weten.

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Ik lees nu net dit topic over haar. Klinkt heel erg geil allemaal, vooral dat ze ook anaal doet. En Mönchengladbach is voor mij goed te doen. Ik ga haar ook eens bezoeken. Hoeveel vraagt ze voor een uur?

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
@zaadman, op welke site heb je gezien dat ze in Mönchengladbach ontvangt. Deze staat ook op mijn lijstje, Voerde is te ver maar MG is voor mij ook goed te doen.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Cindy heeft urlaub hoop dat ze weer terug komt, wat meer in de buurt want Oelde is voor mij te ver weg.
Heb haar vaak geneukt op diverse adressen in Duisburg en ze is voor mij echt een Topper.
Ze staat zeker op mijn to do lijst voor 2024 want ik heb echt geile tijden met haar gehad.

mzc

Toogplakker
3 aug 2015
40
23
Ik betaal haar altijd €80 voor een halfuur en €130 voor een uur. Paar weken terug nog bij haar geweest. Kom al langer bij haar, als je haar volgespoten wil, dan kan ze dat ook regelen.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Dit zijn haar prijzen tegenwoordig:

30 MIN = 90 EURO

45 MIN = 130 EURO

60 MIN = 200 EURO

andere Städte andere Preise

Maar ze is het zeker waard.

Terug