Claire - Hoorn

Status
Niet open voor verdere reacties.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Claire uit Hoorn is ook bare te nemen. Maar voor het geval iedereen haar gaat mailen met de vraag of ze ook zonder doet, eerst even een korte handleiding:

1. Stuur een leuke, spontane mail en laat verzoeken tot bare vooral achterwege.

2. Vermeld absoluut nooit dat je haar via hookers of dit forum kent (ze heeft een fobie t.o.v. hookers mannen, en dan kom je er zelfs niet eens in. Volgens haar zijn die mannen allemaal hetzelfde en veeleisend, tja...)

3. Begin er tijdens de date (het bakkie koffie in de keuken) ook niet over

4. Warm haar lekker op en neem initiatief. Als het grote moment daar is, je bent hygiënisch en er is een klik, dan mag hij er zo in.

Ik heb haar in ieder geval zonder condoom in haar kutje en kontje mogen nemen. Ook heerlijk om dat af te wisselen. Claire is vrij onderdanig en ondergaat het graag. Heb overigens ook niets bij hoeven te betalen voor bare (150 euro p.u.) Het vergt wat inspanning (ze reageert niet heel veel en snel op mail), maar het uiteindelijke resultaat mag er zijn.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/506479-Yes-were-open-alleen-voor-leuke-mannen/default.aspx

Yapp

Toogplakker
19 nov 2015
35
6
Bovenstaand klopt geheel. Overigens werkt het "niet over condooms praten" en gewoon de flow volgen wel vaker. Het lukt mij regelmatig om zonder condoom te neuken bij de vrouwtjes. Zeker als ze wat ouder zijn (45+) en niet te professioneel. Als je ze met liefde en aandacht behandeld zijn ze vaak erg gewillig...... Claire is een lieverd, behandel haar goed!

A

Anonymous

Guest
Iemand recentelijk nog bij Claire een bare ervaring gehad ?

albert1977

Snuffelaar
13 mei 2016
3
0
Heb deze dame een paar maanden geleden bezocht en het klopt inderdaad. Als je haar lekker op kunt geilen kun je haar gewoon bare nemen. Prima date mee gehad. Maar is lastig om een afspraak mee te maken en ze is niet de goedkoopste. Wel gewoon een heerlijke vrouw.

A

Anonymous

Guest
Weet iemand of Claire nog actief is ?
Haar Kinky adv staat niet meer online en ze reageert ook niet meer op de mails.

aloe

Toogplakker
16 jun 2015
28
6
Ik heb vooralsnog een date voor volgende week donderdag. Zal laten weten of het door od gegaan en hoe het was.

Gr. Aloe

A

Anonymous

Guest
^Oké. Dank.
Bij het laatste mailcontact liet ze mij weten dat ze na midden vorige week weer zou ontvangen.
Helaas reageert ze nu niet wat ze normaal wel doet, ook al duurt het wel even.
Misschien dat ze alleen nog maar beschikbaar is voor degenen die reeds bij haar zijn geweest ?
We wachten af.

aloe

Toogplakker
16 jun 2015
28
6
Nou helaas is de afspraak niet doorgegaan. Claire gaf aan griep te hebben, hopelijk een andere keer.. :|

Gr. Aloe

A

Anonymous

Guest
^ Oké. Dank voor je bericht.
Gaf ze dat per mail aan of telefonisch ? En gaf ze zelf aan dat er hopelijk een volgende keer komt of is dat jouw wens ?
Ze beantwoordt nl. de mails niet meer maar kan zijn dat ze geen zin meer hebt om te reageren.
Laat even weten als iemand nog contact heeft met haar. Bedankt alvast.

A

Anonymous

Guest
Het lijkt erop dat iemand Claire geïnformeerd heeft over dit forum ...

A

Anonymous

Guest
Laatste keer dat ik met haar over de mail contact dateert alweer van een tijdje geleden. Toen gaf ze aan dat ze gestopt was.
Is er misschien iemand die nog contact met Claire heeft, en haar misschien ook nog bezocht heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven