Clara/Lenka (vh Gloria) - Mechelen

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
een uur voor onze afspraak heeft ze afgezegd omdat ze met haar maandelijkse problemen zat. Ik heb haar nummer in men gsm

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Geduld. Het is vervelend als ze weer eens traag of niet reageert, dat klopt. Maar als het lukt, zal uwe piet u eeuwig dankbaar zijn voor dit lekkere snoepje dat je hem gunt.
Rond Mechelen vind je bij mijn weten niet veel dat Vlaams, jong en knap is, en waar je bare overheen mag, en dan voor deze prijs. Als iemand een even leuke weet daar in de buurt, hoor ik het graag. Het is dit type dat ik het liefste pak.

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Wow... duidelijk in de fout gegaan met "Wie heeft ervaring met Emma?" ;-)
Ferm palmares aan namen Gloria, Clara, Lenka, Tina, Lisa, Zaadslet, Sanne en nu dus Emma.
Blijkbaar al bezig van in 2019, 2 kids intussen, borsten zien er op de Emma foto beter uit dan nu met de tattoos.
Die heeft duidelijk al wat liters zaad in haar kale kut weten pompen. Ik ga passen.
Las in één van de reacties dat ze een jongere zus heeft die nu 18 moet zijn... als daddy beslist om haar aan het werk te zetten is er misschien iets om naar uit te kijken. Geduld... zoals steeds een schone zaak!

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Ik ga passen.
Vergeleken met de soms bedenkelijke modelletjes die hier dikwijls besproken worden, alleen maar omdat ze bare aanbieden, zie ik bij de jonge meid met de 100 namen niet zo direct een reden om te passen. Dat er al veel met dat meisje gereden is, dat zal wel, maar dat geldt voor de meesten die zich voor deze hobby openstellen. Als je er als eerste wil opzitten, kom je in een leeftijdsklasse terecht waar het absoluut not done is om er als volwassen man al mee te vossen.
Verder geen idee of zij een zus van 18 heeft, maar zelf vind ik dat zij nu plezanter neukt dan in 2019 of 2020 of zo, toen ik haar de eerste keer bezocht. De eerste weken dat ze toen adverteerde, wou ze trouwens alleen maar met condoom neuken. Ik vind ze nu wat meer matuur. En toch nog jong genoeg om uwe kop zot te maken.

Laatst bewerkt:

sexonfire015

Toogplakker
26 jan 2024
118
111
@BBTT je bent precies wel de enige die aan een afspraak komt. Mijn whatsapp-berichten blijven onbeantwoord. 😩

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Ik weet niet. Het kan zijn dat het momenteel moeilijker is om haar te bereiken.
Mijn laatste afspraak met haar is intussen wel een aantal weken geleden, en toevallig was het toen ook weer zo dat ze die afspraak eerst zogenaamd vergeten was, en ik kon dan de dag daarna komen. Wat wel prima verliep en een hele fijne date was.

Ik bezoek haar af en toe, al van toen ze met de job begon, en ik geraakte altijd aan een afspraak maar het is wel altijd zo geweest dat je al eens moet verschuiven naar een andere dag, of dat ze je 'vergeten' was. Met wat geduld kwam dat dan altijd wel in orde. Volgens mij is ze niet alleen slordig met het noteren van afspraken, maar pakt ze ook al eens ene aan die meer betaalt en bv een uur blijft, terwijl ze eigenlijk al een afspraak had met iemand van een half uur of zo. NIet antwoorden heeft ze bij mij nog niet gedaan tot nu toe. Ik doe wel sms ipv whatsapp. Weet niet of dat een verschil maakt. Intussen kent ze mij natuurlijk ook aan mijn nummer, en misschien maakt dat ook een verschil.

Ik vind ook dat een dvp niet mee uw voeten moet spelen als je afspreekt, of dat ze minstens kan antwoorden als je iets vraagt. Maar ik ken haar ondertussen al een beetje op dat gebied, en ik neem het erbij, omdat het een knappe jonge vrouw is die veel toelaat, nog niet te duur is, voor mij niet al te ver weg is, en ik neuk er eens graag mee. Liever zo, dan omgekeerd een die vlot afspreekt maar tegenvalt met haar uitzicht of met de seks.

Ik ken in heel de streek niet direct evenwaardige alternatieven van Vlaamse meisjes van die leeftijd, die zoveel toelaten. Maar ik heb er zelf ook al in stilte op geduveld hoor, als het afspreken weer eens moeilijk verliep. Voor haar deur staan, en dan is ze niet thuis. Kom morgen maar, ok? Dan vloek je een keer in je eigen, maar de dag nadien vergeet je dat gezever als je er weer op zit he. En dan is die vriendelijk en gewillig. En 't is nog een vrij jong ding.

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Tja, als ik een uur en 45 minuten moet gaan rijden met het risico op een "kom morgen maar terug" ga ik zeker passen. Ik ga geen 3,5 rijden als een no show zo veelvoorkomend is.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Kan ik begrijpen, en zou ik zelf misschien ook niet doen. Ik wil niemand afschrikken. Ik vind haar zeker de moeite waard om te bezoeken. Maar ik kan niet anders dan eerlijke informatie geven over haar niet altijd betrouwbare manier van afspreken. Het is ook al geweest dat ik er zonder moeite op de afgesproken dag bij kon hoor. Het is niet altijd een probleem. Maar het risico bestaat. Dat mag ik niet ontkennen. Ik moet er gelukkig niet zo bijster ver voor rijden.

sexonfire015

Toogplakker
26 jan 2024
118
111
Ik geef het op… deze meid kan je gewoon niet bereiken om een afspraak mee te maken. Spijtig.
Hopelijk komt er snel een andere jonge meid beschikbaar in Mechelen die wel deftige afspraken kan maken.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Soms gaat het op de manier van afspraak maken
Bij Greetje uit Putte krijg je ook zelden reactie

Meestal lukt het met een bericht "Afspreken vanavond om 19 uur"
Maar geen hey ik zou......

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Ik vind het wel normaal, eerst zijn de eerste maanden enthousiast aan het werk en daarna ga het bergaf om met een klant een afspraakje te kunnen maken dat wilt zeggen dat de meeste dvps de eerste maanden aan de lopende band werken.

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
dat wilt zeggen dat de meeste dvps de eerste maanden aan de lopende band werken.
Misschien is het net omgekeerd: een jonge dvp die bare doet, krijgt waarschijnlijk na enkele weken/maanden een zodanige bekendheid dat ze aan de lopende band klanten kan hebben als zij dat wil.
En het zou ook wel eens kunnen zijn zoals Petergunst schrijft zeker? Probeer eens met 'afspreken vanavond om 19u voor een uur'. Ik kan me voorstellen dat dit meisje tientallen, misschien honderden berichtjes krijgt, en hieruit de gemakkelijkst leesbare, de kortste en duidelijkste, en degene die vragen voor een langere date dan éérst gaat selecteren. Ook berichten als 'heb jij volgende week tijd' denk ik dat zo een meid niet interessant vindt. We zijn vandaag, en niet volgende week.

Klantenbinding kan je dat niet noemen, maar als ze toch kan kiezen uit zoveel aanvragen, bekijkt die dat hoe het voor haar best uitkomt. De dag dat er minder volk komt, denk ik dat ze wel rapper zal reageren. Wij vinden dat heel dom en weinig commercieel om op die manier af te spreken, maar ik denk ook dat jonge vrouwen die zich dagelijks door verschillende klanten bare laten pakken, op een andere manier denken. We kunnen daar over klagen, maar veranderen kunnen we dat niet. Gewoon geduld uitoefenen en als het lukt dubbel en dik genieten. Lukt het niet: dan maar een andere. Alleen ga je natuurlijk in de streek niet rap nog eentje vinden zoals de deze voor die prijs. Jammer.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als ze atijd meteen reageren, denk er dan Zaan dat ze dat niet zelf zijn....blaar een of andere Pippo die..... Je weet wel

sexonfire015

Toogplakker
26 jan 2024
118
111
Ze kan inderdaad wel druk bezet zijn… misschien moet haar zus (als ze die heeft) maar wat meehelpen 😜

sexonfire015

Toogplakker
26 jan 2024
118
111
Dit gaat me een block geven vrees ik...

Bijlagen

• Screenshot from 2025-12-16 14-35-16.png
    Screenshot from 2025-12-16 14-35-16.png
    35,3 KB · Weergaven: 455
Terug
Naar boven