Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Onder jullie zullen er nog wandelaars zijn die zich Clara uit Aalst herinneren. Ben er zelf ook een paar keer geweest en het was telkens subliem. De laatste maanden kon geen afspraak meer gemaakt worden en dan kreeg ik opeens het bericht, een kleine 2 maand geleden dat ze ermee stopte.
Merde dacht ik bij mezelf, nog een bijouke minder.
Tot ik uit het onverwachte van haar een sms ontving, gewoon met de vraag of alles ok was en nog eentje gewoon met hello ? Ik wist niet goed hoe ik hierop moest reageren, heb dan maar sms teruggestuurd en die bleef zonder reactie.
Ik heb Clara vandaag dan nog maar eens gebeld en goed nieuws, blijkt dat Clara zelf niet meer werkt, maar ze heeft 2 meisjes die in haar appartement beschikbaar staan !!!!!
Het zijn 2 Dominicaantjes, een slanke, die ik niet gezien heb en waarvan ik ook de naam niet ken, en Mairy, een meer welgevormde dame van 24 jaar, 168 cm groot en b-cup, lekkere kont en mooi lang zwart haar. Afgesproken met Mairy, 150 voor 1 uur, incl. anaal.
De details laat ik aan jullie verbeelding, maar ik vond het lekker. Verschillende posities, lekker tongzoenen en cim. 1 uur = 1 uur.
Nu nog die slanke uitproberen ! Een trio is ook mogelijk met deze beide dames.
Cheers.