Claudia - (vh Maria) Lelystad

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Ik heb deze Lieve Claudia, een wat oudere vrouw een poosje geleden bezocht.
Zij adverteert op sexjobs. https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/thuisontvangst/fijne-sex_4561755
Ik heb daar heerlijk genoten, aardig mens, lekker bare seks mee gedaan en heerlijk haar kutje volgespoten
De locatie was haar slaapkamer, tongzoenen doet ze lekker en voor haar leeftijd mag ze er nog best zijn, mooie tieten en een strakke lekkere behaarde kut die nog heel goed klaar te vingeren en te beffen is.
Onderdanig dus je kunt je gang gaan.
Condooms liggen naast het bed maar gewoon zo erin stoppen en volspuiten.
Omdat je voor de ramen bij de buren langs moet lopen, is de ontvangst wat minder discreet.
Maar verder was het heerlijk adresje met een heerlijke oma.

A

Anonymous

Guest
Kort geleden ook bij deze oma geweest je ziet nog de verjaardagskaarten hangen aan de muur met gefeliciteerd oma :lol: . Dame is aardig maar lult te veel naar mijn mening. Dat ze was gevallen in de bejaarde tehuis waar ze werkte etc allemaal on relevante bullshit Pijpen ging zonder was niet echt bijzonder. Neuken wilde ze met doen en niet zc omdat het me eerste keer daar was. Domper maar ja fuck it dan maar met gedaan ze komt vaak klaar. Eerste en laatste keer voor mij.

man1964

Snuffelaar
30 jun 2015
16
0
weet iemand of ze zich nog in poesje zonder condoom laat neuken, end rijden voor me vandaar
zou niet graag daar staan en dat ze dan doodleuk vertelt alleen met
heeft best lekker poesje voor oudere vrouw ...........
doe alleen geen anaal

man1964

Snuffelaar
30 jun 2015
16
0
hoi, super dank voor je reactie
gaan we haar binnenkort lekker weer volspuiten
lekker poesje
gr

slipstream

Snuffelaar
21 mrt 2018
5
3
Mijn vraag is of ze zich ook een beetje sexy kleed of is ze gewoon gekleed? En ik lees hier verschillende reacties, van éénmalig en niet bijzonder tot geweldige ervaring!
Wat is het nou? En dat onderdanige, hoe uit zich dat?

Alvast bedankt

man1964

Snuffelaar
30 jun 2015
16
0
bij haar geweest en idd mag nog steeds zonder condoom neuken en in haar spuiten
is weer wat aangekomen
niet sexy gekleed, ze geniet er ook niet van, centjes he
maar mooi nauw poesje, praat erg veel ...........

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Mij schreef ze recent dat ze alleen door corona tijdelijk is gestopt. Afwachten dus.

Guus1960

Snuffelaar
7 apr 2015
23
0
Allen, Claudia heeft mij begin deze week gemaild dat ze er mee gestopt is. Dit wegens gezondheidsproblemen en de Covid-crisis. Misschien komt ze nog terug op dit besluit maar dat is afwachten. En dan hoor ik het graag natuurlijk ...

Terug
Naar boven