Joebobotte
Toogplakker
- 7 apr 2020
- 45
- 27
2 jaar geleden voerde ik een paar klusjes uit voor een vriend,op het einde van de week ging hij mij daarvoor cash betalen.toen ik hem daarvoor vrijdagmiddag opbelde was hij niet thuis,een uur later belde hij mij terug,hij zat in de bar van een rendez-vous hotelletje in wetteren, ik moest hem daar ontmoeten,daar aangekomen,zat enkel een knappe blonde dame verlegen in een hoekje,de eigenares kwam te voorschijn,ik vroeg naar mijn vriend,geen probleem zei ze,hij komt er zo aan,en bood mij een drankje aan,10 minuten later kwam mijn vriend de trap afgehandeld,samen met een meisje,hij had zich goed geamuseerd en was nog lang niet van plan om naar huis te gaan, hij betaalde een fles champagne ,hij was met 3 meisjes naar boven gegaan die dag,behalve met Claudia,die wilde niet,ze kwam lief naast me zitten en vertelde dat ze die dag met haar vriendin meegekomen was,maar dat dit helemaal haar ding niet was,en zat gewoon te wachten tot ze naar huis kon,maar het klikte tussen ons,ze vleide tegen me aan,greep mijn hand en liet me voelen dat ze geen ondergoed aanhad,met jou zou ik wel willen zei ze,mijn vriend betaalde haar 100 eu en 40 eu voor de kamer,alles verliep heel spontaan,toen ik het rubbertje achterwege liet ,twijfelde ze even,waarop ik zei,je bent toch niet aan het werk nu he,het was een leuke ervaring toen we beneden kwamen was iedereen al weg en gingen ze sluiten,op de parking kusten we vaarwel en gingen we huiswaarts