Cleopatra (23) - Hasselt

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Is hier zeker al besproken. Herinner me haar foto. Misschien onder een andere naam?

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Zijt zit bij een bende van paula dat zij ook ondertussen een andere naam heeft.

Xadvance

Snuffelaar
14 nov 2024
9
2
Ik wil er ook eens mee afspreken. maar als zo lees niet echt te vertrouwen. want ze sture allemaal zelfde bericht

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Eindelijk, ik dacht dat haar profiel zo dood was als een pier maar zij is terug in België. Want meeste andere dames gebruiken haar profiel om extra klanten te kunnen lokken.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Ik heb met cleopatra in sint niklaas afgesproken, de ontvangst was warm onthaal.

Toen wij op bed samen op bed belande, bied zij echt gfe aan. Eerst gaf zij mij een blowjob, dan direct 69 gedaan want haar poesje smaakt ook lekker fris. Dan hing zij mij minuten lang wild te berijden, want ik kon haar mooi lijfje vol met tatoos en haar navelpiercing bewonderen terwijl zij aan mij aan het rijden was werd ik ook gestreelt. Dan efkes missionaris gedaan en als doggy geëindigd. Voor mij is het 1 van de geslaagde date die ik terug ooit gehad heeft want het is geen tijdsdruk en afwerkster. De kamer was wel jammer genoeg beetje donker want zij hield haar nachtlampje wel aan en de muziek speelte wel toen ik binnenkwam.

Vluggertje 60 euro en als je zonder wilt is 100 euro zonder condoom.

Het is een dame uit Moldavië, 25 jaar oud, groene ogen en heeft een mooi balkon. Zij heeft een navelpiercing, en heel veel tatoos dat haar lijfje ook mooi maakt.

Mardyckx

Toogplakker
27 aug 2023
127
110
Gisteren deze meid bezocht. Pijpt lekker. Is op mij komen zitten erna en heeft me bereden tot ik diep in haar spoot.
€100 vluggertje. Zeer tevreden

Mardyckx

Toogplakker
27 aug 2023
127
110
Deze tijger haar doos net eens goed gewit. Zij on top. Zoals ik het graag heb. Perfect clean. Spekglad. €100 voor 20min. Met zo een lijf moeilijk langer vol te houden.

Terug
Naar boven