Cleopatra (23) - Hasselt

dbl

Snuffelaar
16 nov 2023
19
45
Cleopatra (wie verzint die artiestennamen 😆) zit nu in Gent, samen met de kleine Antonia, met wie ik dus een afspraak had. Cleopatra deed open. "Antonia not here, only me"
Ik wou al vertrekken, maar Cleo ziet er zo lekker uit met haar stevige bollen dat ik mijn principes overboord gooide en besloot te blijven.
Vanaf dan werd alles goed.
Ze bleek Duits te spreken, wat communicatie mogelijk maakt. Ze pijpte me lekker lang, aanvankelijk wat te heftig, maar ze volgde mijn aanwijzingen goed op.
Toen we ons vervolgens in missio legden om te neuken bleek ze zowaar te tongzoenen.
Ze was er droog en nauw, waardaar ik al na 20 minuten in haar klaarkwam. Ze leek zowaar wat teleurgesteld dat het zo kort duurde.
Cleo ziet me nog terug!

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Ik had ook inderdaad gisteren een afspraak met antonia, maar cleopetra had de deur geopent. Dus ik heb met alle plezier naar huis gekeert want ik date alleen met de dames op de fotto staan. Ook is cleopatra een zalige meid om de daten, maar andere kant mogen andere dames geen andere profielen gebruiken om meer klanten te kunnen lokken.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Tuurlijk, dat zijn fake profielen om meer klanten naar een dame te kunnen lokken.

Terug
Naar boven