Club 2000 Mönchengladbach

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
https://www.club-2000-mg.de/Erzbergerstrasse 137
41061 Mönchengladbach

geen entreegeld
Ma-Do 12.00-24.00; Vr/Za 13.00 - 01.00; Zo 14.00-24.00
Vaste bezetting zijn de 3 bulgaarse Cindy, Alina en Victoria. (ze zijn bijna elke dag er en ze slapen boven in het huis)
Soms ook nog andere oemeense dames erbij. Dames zijn gekleed.
30 minuten - 60 Euro / 60 minuten - 120 Euro

http://www.6relax.de/club_girls_detail/name/club_2000/girl/cindy2/from_a/club_15630Ik ken Cindy al een tijdje en is de vierde locatie na "by night Tönisvorst", Florida bar Viersen (Hausen) en in Mettmann.
2 weken geleden er geweest (eindelijk, stond al maanden op mijn lijstje)
en als je binnenkomt doet de gastheer open en stelt de dames voor in een kamer.
Cindy kwam als eerste en herkende mij meteen. Ik vind haar leuk wel heeft ze een klein beetje meer Hüftgold gekregen.
De 60 Euro aan haar gegeven en zij geeft het meteen aan de gastheer. Ze vind deze club leuker/beter dan de andere daarvoor.
Daarna snel naar beneden in de kelder en naast haar even opwarmen. Na een leuke pijpbeurt was het tijd voor het echte werk.
Ze vroeg (voor de goede orde) nog of ik een condoom wil en ik bromde nee. Helaas heeft ze een beetje droog kutje.
Het wilde niet lukken en ging haar best doen om nog een keer uitgebreid te pijpen.
Nog een keer neuken probeert maar helaas kon ik op dat moment niet komen.
Of ze standard bij anderen ook zonder doet of net zoals bij Alina 20 Euro extra vraagt (wat ik op een duits forum had gelezen) weet ik niet.
Ik denk het beste niet zonder condoom vragen en als de dame en condoom pakt vragen wat zonder kost.
Ze hebben een bar meteen paaldans paal. Zit er fris uit. Bouwvakers waren bezig in de keuken.
Alleen jammer dat deze club zo laat open gaat. Ga het nog een andere keer proberen. Misschien een trio met Cindy en Alina.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Victoria ziet er heel fraai uit. Lekkere volle borsten. Doet zij het ook zonder?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Dat weet ik niet of Victoria het zonder doet. Ik denk dat allen die daar werken potentieel bereid zijn voor nzc. (eventueel 20 extra erbij)
Ik ga het de volgende doorvragen aan Cindy. Zij had mij toen ook verteld in Tönisvorst welke dame het met of zonder deed.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Geen reacties meer sinds 15 maart 2022. Weet niet de reden daarvoor of is de club dicht of, uitgezonderd Cindy, geen dames die zonder neuken?

20 aug 2022
1.328
767
Heb tijdens Corona in 2021, was officieel verboden om dames te bezoeken, Anna privé in MG volgespoten, heeft ook een aantal jaren daar gewerkt, Roemeense MILF van midden 30

Supergeil45

Snuffelaar
27 jul 2023
5
2
Ben toevallig vanmiddag ff een kijkje hier wezen nemen, alleen Cindy was er en prijzen zijn fors verhoogd! Standaard tarief half uur 80 euro inmiddels en nzc + 40 extra! Dus half uurtje van bil zonder condoom komt nu op 120 euro!

Supergeil45

Snuffelaar
27 jul 2023
5
2
Idd, voor 120 euro per half uur zijn er betere adressen in Duitsland met mooiere vrouwen en meer keuze te vinden voor onze hobby

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Gisten nog bij Bianca geweest en ik heb niet meer dan 80 euro betaald.
Er is zoals gewoonlijk niet over condooms gepraat.

Blueeyes27

Snuffelaar
29 aug 2022
18
19
Paar weken geleden dezelfde ervaring als Steef. Bij zowel Cindy als Bianca €110 voor 45.
Geen condoom gezien

Hartennegen

Snuffelaar
16 jan 2021
19
14
vanmiddag ook in club mg 2000 geweest, getriggerd door de recensies maar wat een teleurstelling was dat zeg jemig, ik was er on d 15:00 uur en ik kies voor een Turks meisje 110445 samen gedoucht en dat was wel gezellig eenmaal op bed begon ze mij werkelijk dp te pijpen ik dacht wouw mar ze lag dwars van me en ik kon haar niet aanraken bij haar kutje. ik doe wat moeite en ik merkte een zweetlucht bohhhh nee dacht ik maar ze likt mijn ballen best lekker ik dacht Lets fuck , ik duw 2 stoten en het bloed liep eruit !! Hooo stoppen wat is dit ze verstond geen Duits geen engels alleen maar Turks . ik heb afgehaakt en ben naar de thee gelopen en verteld over wat er gebeurde. ik kreeg ter respons 2 dl aangeboden. lang verhaal kort maken VERMIJD DEZE OUDE TURKSE ZOOI 1 grote teleurstelling ( misschien ben ik verwend dat kan ook ) voor onze hobby vroegen ze 30e extra.

Terug
Naar boven