Club amai bbw avond

Voormalig lid 43582

Snuffelaar
5 apr 2024
6
3
Heb de bbw avond bezocht in februari. Ben daar in de spoegelkamer tijdje bezig geweest met een zekere addy. Half lang haar, bril, zwart hemdje aan.
Leuke verschijning en super geil.
Heb haar tweemaal vol gespoten.
Later zag ik haar bezig in de Cinema.
Ook daar werd ze verschillende keren flink volgespoten.
Heeft iemand ervaring met haar? Komt zij regelmatig (maart was ze er niet)
Graag jullie kennis delen. THANKS.....

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.105
In het topic van amai komt ze ruimschoots aan bod.
Er is altijd iemand die haar komst aankondigt en iedereen vraagt om haar vol te spuiten.
Ze mag dit dan zogezegd niet weten dat hier reclame voor haar wordt gemaakt.

Voormalig lid 43582

Snuffelaar
5 apr 2024
6
3
Bedankt voor de informatie..
Mocht iemand meer weten, ervaring met haar hebben dan graag ben zeer geïnteresseerd, was nl. Een topavond.

Voormalig lid 43582

Snuffelaar
5 apr 2024
6
3
Hoop dat ze er woensdag 17 april op de bbw avond is.
Heb je er ervaring mee of ze ook anaal toelaat. Ze had wel glijmiddel bij zich.
Lijkt me super geil om ze te sandwichen en in beide gaatjes tegelijk te spuiten.

Voormalig lid 43582

Snuffelaar
5 apr 2024
6
3
Bedankt voor je reactie baron043.
Zal er zeker zijn volgende week woensdagavond, spaar al mijn zaad op en ga ze paar keer lekker volspuiten.
Ben jij er ook, zodat we een trio kunnen doen met dubbele penetratie.

baron043

Toogplakker
20 mei 2018
70
20
ik zou graag willen , ,maar weet nooit hoe laat ik thuis ben , maar ik kom wel maar kaan laat zijn , gek van bbw vrouwen die zich laten vol sauzen

carp

Snuffelaar
27 nov 2016
13
12
Zou wel willen, maar mijn lidmaatschapsaanvraag is nog steeds niet goedgekeurd. Hoorde dat ze een stop hebben?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Leden krijgen idd voorrang maar als je zorgt dat je in de rij staat een halfuur voor openingstijd, maak je wel kans om binnen te geraken -- na de leden, weliswaar.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Gisteren geweest, alleen de vrouw van VelvetThunder deed bare. Geen andere actie gezien zonder.

Verder een prima avond gehad maar echt bijzonder was het niet.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Behalve mijn vrouw heb ik ook geen bare-actie gezien, ook niemand anders met groen bandje opgemerkt.

@Trogdor je hebt haar dan toch wel een creampie gegeven?

Zakkertje

Snuffelaar
10 okt 2020
5
16
Woensdag een leuke avond in Amai beleefd.
Gestart met de de vrouw van VelvetThunder vol te spuiten. Was op het verhoogde bed vlak bij de dark room. Heb haar doggie genomen terwijl ze met een andere vrouw door de tralies aan het kussen was. Leuk uitzicht ☺️
Daarna nog een andere vrouw met condoom genomen en vlak voor vertrek toch nog bare actie gevonden in de dark room. Net toen ik klaar aan het komen was zei haar man plots niet in haar klaarkomen. Opmerking kwam wat laat, hou echt graag met iedereen zijn wensen rekening maar vraag kwam te laat. Heb me nog verontschuldigd, vrouw heeft me nog wel uitgebreid bedankt met een lange natte kus.
Leeg en met een smile op mijn gezicht terug naar huis.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Behalve mijn vrouw heb ik ook geen bare-actie gezien, ook niemand anders met groen bandje opgemerkt.

@Trogdor je hebt haar dan toch wel een creampie gegeven?

Ook niemand anders gezien met een groen bandje, wel speciaal naar gekeken.

Uiteraard heb ik haar voorzien van een creampie. Alleen was het wat onhandig de kamer uitkomen met alle benen en kijkers.. :ROFLMAO:

Terug
Naar boven