Club Goesting - De Klinge

Kris38

Toogplakker
11 feb 2019
53
90
Dat was inderdaad vorig jaar. Afgelopen vrijdag wel weer geweest. 7 april gaan wij naar amai

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
is nog even, maar super dat jullie nog plannen maken.
Hou het hier verder in het oog en probeer erbij te zijn met volle zak.

HedonistGR

Snuffelaar
30 jan 2023
16
9
Just saw this, anyone knows if bare is allowed in this party? Although reading the previous posts, it seems difficult

Screenshot 2023-05-16 at 23.22.58.png

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Normaal geen bare. Je kan het altijd vragen aan de dames, maar de slanke aangekondigde dames normaal niet.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Dat is ook mijn gedachte. Ik ben er een keer geweest tijdens zo'n event. En die Eva en vriendinnen heb ik 2x in Amai meegemaakt. Alles met, alleen een keer een stel waar hij natuurlijk wel zonder mocht, maar de overige heren moesten bescherming om. En dat was verder geen probleem.

piet neukermans

Snuffelaar
8 apr 2015
11
0
Volgens hun site was Club goesting open vanaf 13u-18u. Toen ik daar iets na 13u langs reed, zag ik maar 1 wagen op de parking. Ik dacht ik ben een beetje vroeg, dus maar even naar Antwerpen centrum gereden.
Rond 15u30 was ik terug bij Club goesting, maar nog steeds 1 wagen op de parking.
Ik ben daar al heel veel geweest op de maandag en toen was er wel redelijk volk. Zelf nog geen NZC kunnen doen...maar het wel al zien doen daar..
Ik heb de indruk dat het daar een beetje verminderd...ofwel heb ik pech..
Jammer dat club amai een beetje verder is en ik die Antwerpse ring nodig heb...

Voormalig lid 30143

Toogplakker
13 jun 2022
41
5
NZC in clubs is sowieso een toevalstreffer, kwestie van geluk van mensen die je treft en meestal eind van de middag zie je dat dit gebeurt waarschijnlijk uit pure geilheid.

Terug
Naar boven