Club LaLuna - (FKK) Moers

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Thanks bro, Ik ga morgen langs. Club Laluna kan je altijd rekenen voor een high class GFE service.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ik hoop het voor je. Ik lees veel slechte berichten de laatste maanden, ook hier. Veel dames zonder al teveel inzet en wisselend om ZC toe te laten. En Miruna schijnt vaker niet dan wel aanwezig te zijn. Dus wellicht bedoelt om klanten te trekken en maar binnen te hebben.

cj2019

Toogplakker
18 aug 2019
58
58
ShortNick zei:
Ik hoop het voor je. Ik lees veel slechte berichten de laatste maanden, ook hier. Veel dames zonder al teveel inzet en wisselend om ZC toe te laten. En Miruna schijnt vaker niet dan wel aanwezig te zijn. Dus wellicht bedoelt om klanten te trekken en maar binnen te hebben.

Ja,je hebt gelijk, ben vandaag geweest. Miruna en Melissa waren afwezig. 20 euro toegang betaald en alleen 3 dames(eentje nieuw? Niet op de site,rond 30 jaar, haar:zwart, slank,naam:Beatrice). Tania vind ik niet meer zo geil, Rami heeft slecht gebit tijdens zoenen op de bank. Vind helemaal niks meer en half uurtje sauna gepakt en daarna weer weg.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben er 10 dagen geleden nog geweest op zondagavond. Miruna was toen aanwezig, pas terug uit verlof maar nu volgens de website al terug opnieuw in verlof. Zou kunnen te maken hebben met het feit dat haar familie in een andere deelstaat woont en dit met de wagen een heel stuk rijden is van Moers. En ze toch regelmatig terug gaat voor enkele dagen of langer.

Miruna is nog altijd een knappe dame, veel is ze niet bijgekomen. Ik vind haar aangenamer dan vroeger. Maar zoals hier ook door andere is gezegd geweest de club is niet meer te vergelijken kwa bezetting met bijvoorbeeld 2015. Het was er hier toen ook veel drukker

Heb tijdens mijn laatste bezoek enkel met Rami gekamerd. Mijn kamergang voordien met haar was super. Ze is nog lekker strak en service is goed. Je moet wel niet naar haar mond kijken gebit is echt vies, jammer voor zo'n jonge meid. Kamergang was deze keer wat minder ze gaf ook aan dat het haar laatste kamer van de dag was. De eerste keer dat ik haar nam wou ze het niet zonder doen, de keer erna en 10 dagen terug was het geen probleem. Bij nieuwe mensen of niet regelmatige bezoekers letten ze precies toch wat op.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
cj2019 zei:
Kathi zonder terwijl beste tijd daar. Club is transparent en what you see is what you get(foto's zijn wel outdated nu). Kathi was gestopt omdat een tijdje problemen bij de belastingdienst en wou tweede huis aanschaffen. Hoor van een andere Hollandse ijsbeer wie haar alle laatste dagen hadden bezocht: ze is nu bezig met afronden van haar opleiding op Uni. Ze gaat misschien club laluna overnemen/partner worden geloof ik.

Service was inderdaad zeer goed ook een prachtig lichaam. Je kon wel niet zo makkelijk met haar communiceren Engels kon ze totaal niet en Duits was ook niet top meen ik, al kan ik zelf ook maar beperkt Duits. Ze brabbelde tijdens de kamergang ook in het roemeens waar ik dan helemaal niets verstond, een speciale dame maar pijpen en neuken kon ze wel :D

A

Anonymous

Guest
Weet iemand wie daar nu wel of niet werkt. De website is niet echt duidelijk als ik hier de berichten lees.

Voormalig lid 364

Toogplakker
17 apr 2015
73
14
LaLuna in 2009, de gouden jaren! Zowat alle meisjes in dit filmpje heb ik toen volgespoten, thx voor de link tim!
Ik herinner me nog als de dag van gisteren mijn eerste bezoek aan de "Sundenkeller", ergens in 2007, toen was het de enige club waar je kon NZC, aan een apart tarief.
Toen ik eerst op de bank wat zat rond te kijken zag ik het ene na het andere meisje na kamergang aan de theke afrekenen, naakt, prop keukenpapier tussen de dijen om het sperma tegen te houden. En mijn aanvankelijke teleurstelling dat het geen full FKK was werd meer dan goedgemaakt toen ik in de slipjes van de meisjes op de banken hier en daar vochtige vlekken zag. Ik kreeg me daar een stijve onder mijn handdoek!
Ik werd er jarenlang vaste klant, ook op de gangbangs, elke eerste maandag van de maand. 3 of 4 meisjes op evenveel matrassen in de grote ruimte bij de sauna, die hun benen 3 uur lang spreidden voor 20 tot 40 man. Heerlijk.
Ik krijg gewoon weer een stijve als ik eraan denk :p
Het huidige LaLuna is nog slechts een schim van wat het ooit geweest is. Zo jammer!

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
harrydelux864 zei:
Tania heeft de club blijkbaar verlaten

Heb je daar info over gekregen? Op de website staat haar naam nog maar niet als anwesend (aanwezig) en ook niet urlaub (verlof). Dus het zou zeker kunnen op basis hiervan, maar kan zijn dat ze later toch nog terug opduikt. Spijtig als ze moest vertrekken, maar zou het wel snappen er komt te weinig volk en ze kan elders zeker meer verdienen.

tim zei:
https://la-luna.6profis.de/De foto's van Miruna zijn meer dan 10 jaar oud

Foto's van Miruna op de huidige website zijn van 2015 toen ze er als 18 jarige werkte. En toen ik er ook vaak aanwezig was. Einde 2015 is ze gestopt bij LaLuna en sinds enkele maanden is ze terug. Je ziet nog wel goed dat het Miruna is maar 7 jaren ouder dan toen.

TomR zei:
Weet iemand wie daar nu wel of niet werkt. De website is niet echt duidelijk als ik hier de berichten lees.

Als er anwesend bij de foto's staat mag je er van uit gaan dat de dame aanwezig is. Ik kom er niet meer zo vaak als in 2015 maar toch nog meerdere malen per jaar, dit jaar terug wat vaker geweest en de website klopt vrij accuraat. Daar de openingsuren nogal ruim zijn kan het zijn dat een dame wat later begint of eerder stopt.

Volgens de website werken er momenteel Jasmin, Rami en Miruna.

Miruna is er met periodes zo lijkt het wel. Is regelmatig een weekje ofzo niet aanwezig. Bezetting is enorm mager kwa aantallen, maar dit is al enkele jaren zo. Het is hier wel niet zo druk wat maakt dat je de dame in kwestie wel vlot kan strikken. Voor mij is het ook een stuk korter bij huis dan de RTC clubs waardoor ik er toch nog regelmatig kom.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ondertussen op ander forum gelezen dat Tania inderdaad waarschijnlijk of voorlopig althans niet meer terug komt. Iemand van dat forum poste dat hij via whatsapp contact had met haar hierover

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
N.a.v. de aanwezigheidlijst, het klopt inderdaad soms niet omdat een dame er even tussenuit is vanwege de lange dag. Mooi dat die mogelijkheid bestaat eigenlijk. Iets ergerlijker is het dat dames ook wel eens een snipperdag nemen zonder dat men de moeite neemt dat op de site aan te geven. Maar vanuit menselijk oogpunt vind ik het wel netjes dat de dames even een lange dag mogen onderbreken of een snipperdag nemen.

En wat me bij minstens de helft van mijn meest recente bezoeken opviel, dat er een extra dame zit de (nog?) niet op de site vermeld staat. Nieuwe dames worden ook niet meteen op de site gezet heb ik het idee. Proefperiode?

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Wellens zei:
Ondertussen op ander forum gelezen dat Tania inderdaad waarschijnlijk of voorlopig althans niet meer terug komt. Iemand van dat forum poste dat hij via whatsapp contact had met haar hierover

Klopt, heeft ze mij ook laten weten via WA. Ze is nu een paar weken met vakantie en heeft beloofd me op de hoogte te houden wanneer ze ergens zou opduiken.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Onlangs naar deze plek getogen voor wat vermaak. Allemachtig wat was het druk in Moers, geen idee waarom maar 20 minuten van de snelweg naar de kelder. (Op de terugweg zelfs nog langer naar de snelweg maar we komen hier niet voor dat soort reviews).

Du ik zag het somber in, het zal wel druk zijn, parking vol, en vast een paar dames niet aanwezig.

Aangekomen aangenaam verrast. Parking leeg. Binnen 4 dames aanwezig (Giullia, Jasmin, Melissa en hoe heet zonder gebit ook alweer) em een handdoek op de open plek, en veel gesteun en lawaai van een kamer . Ik had mijn zinnen gezet op Giullia en Miruna. Melissa wou ik even links laten liggen, die ging me teveel op de automatische piloot de laatste keren..

Giulia... "neen, habe Termin".
Ok, volgende Rami maar " Termin".
...
Nou dan ga ik wachten tot Miruna van de kamer komt. Dat deed se na enige tijd en hoera ze kleedde zich in kleren en niet in handdoek, doorgaans indicatie van "termin". Maar ze ging even naar boven en kwam niet meer terug... wachten.. wachten... toch even vragen.

"Sie hat Termin".

Shit. Melissa of Jasmin.. Melissa doet zonder, Jasmin vooral met. Maar ja, "straf" voor Melissa dus toch maar Jasmin.
En nu maar hopen dat Melissa nu geleerd heeft dat niets vanzelf komt.

En ik heb geleerd vooraf even bellen.

Jasmin was wel lekker trouwens.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Die dame is Isabella. Let op niet de recente Isabella maar de Isabella van Laluna voordat Club Angelique uit Viersen hier naartoe trok.
Dat hele filmpje is trouwens van "Laluna vroeger" .

Bijlagen

• 13.jpg
    13.jpg
    40,9 KB · Weergaven: 300

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Kleine correctie: er zijn een paar meiden vanuit La Luna naar Viersen gegaan en in een bestaande club begonnen ze de club Angelique.
Ik heb Kathy daar gehad toen ze net begonnen was. Voor mij was daar Ruby het heerlijkste meisje ever. Ze hadden daar geen gangbangs, maar af en toe een hele dag voor een vast entreebedrag. Stervensdruk was het dan.
Op een bepaald moment was dat over en gingen de overgebleven meiden weer terug naar La Luna en Angelique werd opgeheven.

Terug
Naar boven