Club LaLuna - (FKK) Moers

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Vroeger kon je in deze Club de gezondheidsverklaringen van de dames opvragen en inzien.
Dat is al lang niet meer het geval.

Helaas heb ik ook menig bezoekje aan deze club met een SOA moeten bekopen.
Dat is bijna niet vol te houden. Ik blijf er voorlopig weer weg maar de service van sommige dames...

Uniek!

Johan

Toogplakker
20 apr 2015
49
0
dirkA zei:
Valt toch op dat men hier toch te vaak de verantwoordelijkheid legt bij de klant.

Echter het is de verantwoordelijkheid van de clubs. Zij leveren de betaalde dienst en wij betalen.
Net zoals een restaurant ook zelf verantwoordelijk is voor de hygiëne en de netheid en niet de klant.

Welke verantwoordelijkheid heb je het hier over? Als jij als klant er een SOA oploopt, is het wel degelijk jouw verantwoordelijkheid om er in de club melding van te maken en om welke dame het gaat. Immers, de dame van wie jij de SOA hebt gekregen, hoeft helemaal (nog) geen symptomen te hebben. Daarna is het natuurlijk wel aan de dame/club wat ze ermee doen. En nogmaals, het zijn nog altijd wij, de klanten die de SOA's naar de club brengen. Het is voor een club ondoenlijk om aan de buitenkant van iemand te zien of hij een SOA komt brengen. :roll: Ook daar ligt dus een verantwoordelijkheid van de klant.... :idea:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Tijdje niet online geweest, alle energie in mijn herstel moeten steken.
De behandeling was zeer pijnlijk en vermoeiend.

Het belangrijkste wat nog te melden valt is dat nadat ik de club en dames heb ingelicht deze mij als gek verklaarden en hun verantwoordelijkheid niet genomen hebben. De dames hebben daarna nog lekker liggen gangbangen met waarschijnlijk heel vervelende gevolgen voor zowel dames als klanten. Deze besmetting was serieus te noemen en daarom begrijp ik de reactie nog altijd niet.

Ik kan maar één ding adviseren aan klanten en geïnteresseerden, blijf weg uit deze regio. Hoor van meer en meer slachtoffers, zowel bij LaLuna als de andere bekende clubs als Venus enzovoort.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Moedig van jou om je verhaal te doen over deze belangrijke materie. Mogen we weten wat de juiste diagnose was? Syfylis?

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Zou toch ook eens graag weten om welke soa het dan gaat? Ga mij sowieso volgende week ook eens laten testen op alle soa's.

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Gezien de mededeling dat het een zeer serieuze besmetting is moet dat wél syfilis geweest zijn omdat de andere soa's al wel eens eerder aan bod zijn gekomen.
En juist omdat het aantal gevallen van Syfilis met name vanuit de Oostbloklanden de afgelopen paar jaren met meer dan 50℅ per jaar gestegen is, kan het niet anders dan Syfilis zijn.
Zeker gezien de ernstige gevolgen die deze Soa kan veroorzaken als je er niet op tijd bij bent met de juiste antibiotica behandeling. Want helaas heeft niet iedereen last van de symptomen in de 1e en 2e fase. Maar uiteindelijk kan jaren later de 3e fase optreden en deze kan fataal (lees dodelijk) zijn.
Gelukkig is het wél dat de GGD standaard op deze Soa test en voor degene die zich periodiek laten testen bij de GGD dit dan zeker gehoord hebben bij een positieve test.

Wel erg kwalijk om te horen dat zowel de dames als de clubs na ingelicht te zijn door gaan met werken.

Tenslotte wens ik Mart1980 en iedereen die dit heeft opgelopen succes met herstel.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Betreft inderdaad Syfilis fase 2!
Let wel ik heb geen klachten of symptomen gehad in fase 1 en ook bij fase 2 niks bijzonders gemerkt.
De bekende zweer heb ik niet waargenomen, van een besmetting was niks te merken.
Juist daarom was ik fase 1 al voorbij en moeten drastische en zeer pijnlijke maatregelen worden getroffen.

Nu ik ben schoon verklaar, maar bij LaLuna en de anders RTC zoals Venus en Freude zien ze mij niet meer.
Zoals Speedy terecht opmerkt zeer kwalijk om te ervaren dat de club er niks mee doet. Ze geven niks om het leven van dames en klanten.
Daarom alleen al zijn dit clubs waar ik geen poot meer binnen steek. Heren mijn sterke advies luid dan ook, laat deze clubs links liggen!

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ben je nu helemaal genezen van NZC of alleen niet meer in duitse clubs?
Ben zelf na 2 chalmydia's een tijd gestopt maar toch weer begonnen met een vrouw.
(Het vlees is zwak!)

Noorman

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
mart1980 zei:
Let wel ik heb geen klachten of symptomen gehad in fase 1 en ook bij fase 2 niks bijzonders gemerkt.
De bekende zweer heb ik niet waargenomen, van een besmetting was niks te merken.
Juist daarom was ik fase 1 al voorbij en moeten drastische en zeer pijnlijke maatregelen worden getroffen.

Nu ik ben schoon verklaar, maar bij LaLuna en de anders RTC zoals Venus en Freude zien ze mij niet meer.
Zoals Speedy terecht opmerkt zeer kwalijk om te ervaren dat de club er niks mee doet. Ze geven niks om het leven van dames en klanten.
Daarom alleen al zijn dit clubs waar ik geen poot meer binnen steek. Heren mijn sterke advies luid dan ook, laat deze clubs links liggen!

La luna is toch een andere keten dan de RTC Freude, Venus e.d. Deze RTC keten bestaat al lang. Dan verbaast het me dat ze zo laks
zijn qua veiligheid.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Een club die NZC toelaat weet dat dit kan gebeuren, vroeg of laat komen hier soa's van. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, dat de clubs en dames niet zomaar geloven dat de besmetting van bij hen vandaan komt en niet meteen zomaar willen aannemen dat ze een soa hebben. Maar het maakt niet uit van waar de soa komt, als een klant komt melden dat hij een soa heeft en onbeschermde sex heeft gehad met één van hen dames dan moet men deze dame onmiddellijk laten testen en op non actief zetten. Als de bazen van de club daar anders over denken dan geven ze inderdaad niet om hun klanten en dames. Ik heb me vandaag laten testen bij de huisarts (urine +bloedtest), ben eens benieuwd want ben dit jaar minstens 6 x club la Luna geweest en minstens 6 x villa venus (telkens onbeschermde sex) daarbuiten nog ao elders. Voornamelijk het laatste half jaar en laatste bezoek La Luna (Erika) is bijna 3 weken geleden. Nu ga ik toch zeker een tijdje op veilig spelen nog eens laten testen over 3 maanden en dan weet ik met zekerheid of ik soa vrij gebleven ben.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
SpiderBot zei:
mart1980 zei:

La luna is toch een andere keten dan de RTC Freude, Venus e.d. Deze RTC keten bestaat al lang. Dan verbaast het me dat ze zo laks
zijn qua veiligheid.

Dat klopt, de klanten lopen wel van club naar club en komen dus in beide ketens. Overdracht is dus zeer aannemelijk. Ik ken verschillende mensen die ook Syfilis hebben opgelopen bij Venus in 2016! Voor hen die in deze clubs komen weten ook dat de meeste klanten van meisje naar meisje lopen, dus een besmettingshaard is zo gesticht.

Voor hen die willen testen, neem in gedachten dat de incubatietijd van Syfilis zeker 3 maanden is! Dus pas na 3 maanden zekerheid!

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Vandaag uitslag gehad van mijn bloed en urinetesten voorlopig alles in orde. Over 2 maanden doe ik nieuwe test, dat is dan 3 maanden na mijn laatste AO contact.

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Toch wel ongerust geworden door de verhalen over syfilis, opgelopen bij LaLuna, heb ik mij laten testen.
Ik heb vorig jaar de "All you can...buffet" Party bezocht en toen seks gehad met alle aanwezige vrouwen. Alleen
Yasmin en Flori waren er toen niet. De party was 13 oktober, dus 3 maanden geleden, de uiterste incubatietijd van syfilis.
Heb net de uitslag gekregen: helemaal clean. Omdat die party echt super was, het plan opgevat naar eenzelfde party te gaan op 14 februari a.s. Maar op de site is vermeld dat de party is uitgesteld.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
de "full service" (=AO) prijzen staan er niet meer erbij.
Het was Full Service 30 min: 60,- en 60 min: 90,

Er staan alleen nog maar de "normale" (met condoom) prijzen op de website.
i.d.R betekent "in der Regel" oftewel "doorgaans".
Zeker een aanpassing voor de nieuwe prostitutiewet in Duitsland.
Dus het zou waarschijnlijk 20,- extra zijn voor AO, als de dames de AO service niet verhoogd hebben.

Eintrittspreis: 20€
Die weiblichen Gäste sind vollkommen frei in ihrer Preisgestaltung.
Für 20 Minuten Vergnügen mit den Damen nehmen die meisten Damen i.d.R. 30 Euro Gage,
die halbe Stunde meistens 40€.
Für eine komplette Stunde sind es i.d.R. 70 Euro.
Diese Preise sowie Preise für Extras besprechen Sie bitte mit den Damen vor Ort.
http://club-laluna.com/index.php/Infos.html

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
LOL

Als in deze Club geen bare meer mogelijk is dan kunnen waarschijnlijk nergens meer terecht.

Ik zie dat ultra zaadsletje Kathi ook weer terug van vakantie is.

Verleidelijk, want ze is super.
Iedere ochtend en bij elke klant begint ze weer als "Jungfrau". :mrgreen:

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
188
mart1980 zei:

Had het idd gelezen van je Mart! Letterlijk en figuurlijk erg lullig voor je... hoop dat je er ondertussen wel weer een beetje bovenop bent? Heb je goeie reviews wel moeten missen. Hou je haaks kerel!

A

Anonymous

Guest
Kom net terug van de oosterburen. Gracia was helaas de hele dag bezet en onderweg naar Venlo dacht ik: nu ik er toch ben dan maar even een kijkje in Moers doen. Even snel een half uurtje met Jasmin doorgebracht.
Was geil maar blijf het daar toch twijfelachtig vinden dus blijft eenmalig.
De komende week maar even goed in de gaten houden.
Gracia blijft overigens op mijn to-do lijst. Wat een geile uitstraling. Helaas is het te ver vanaf de randstad.

Cy0530

Snuffelaar
8 mei 2016
18
1
Ik kon het niet laten op basis van de recensies hier eens langs te gaan. Kathi is alles wat er hier over geschreven is. Na 2 weekjes niks verdachts opgemerkt down under ... geen garantie maar toch.

Terug
Naar boven