Club LaLuna - (FKK) Moers

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Op andere fora is te lezen dat ze effectief terug open zijn. Met 4 dames. Met Kathy en Tania als meest interessante dames

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Deze avond nog eens Laluna geweest. Had nog eens zin in Tania. Het was niet drukken en alle dames uitgezonderd Kathi zaten op hun sofa te wachten op klant. Naast Tania Jasmine, Isabella en nog 2 dames die ik niet ken

Vrij snel moet Tania naar de kamer getrokken. Niet mijn beste kamer met Tania maar toch zeker niet slecht. Had de indruk dat Tania wat gehaast was, wat ze anders nooit is.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Toe maar, hebben wij even geluk Wellens... Ik had gisteren het idee naar Moers te gaan zolang we nog mogen van de Duitsers voor Tania maar het kwam er niet van (ik besefte mij op tijd dat ik het deze week erg druk ga hebben en beer vroeg naar bed kon), anders had één van ons pech gehad. En met Kathi niet zichtbaar weinig alternatieven.

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Afgelopen dinsdag was ik maar weer eens - sinds 7 maanden - naar Moers gereden. Ik was vooral nieuwsgierig naar Tanja. Die hwas net bezet, dus eerst maar Kathy aangesproken. Op de kamer gingen de mondkapjes af en konden we aan de slag. Kathy was super als altijd. Ze stuurde op een tweede vrijpartij af, maar ik had mijn zinnen op Tanja gezet, dus: douchen.
Ik moet nog vrij lang wachten, maar toen ze eenmaal op haar plek zat, meteen naast haar gaan zitten.Tanja is echt superleuk. Ze heeft humor en is echt een lieverd. Na haar sigaretje naar de kamer. Ze had maar een half uur, want daarna een afspraak. Voor een tweede beurt was dat prima. Volgende keer maar een lang bezoek boeken.

Jasmin was ook aanwezig plus nog 2 dames die ik niet kende, waarvan er een een beetje op Tanja leek.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Ik plan binnenkort eindelijk ook nog eens te gaan :)

Aangezien het ver rijden is voor mij (dikke 2,5 uren fahren enkele rit) wil ik daar niet voor verrassingen staan!
Daarom vraagjes:
- Openingsuren nog altijd hetzelfde? Ttz in de week tot 1u, vrijdag +zaterdag tot 3u, en zondag tot 0u? Op de site Club LALUNA | Kontakt niets veranderd maar ze updaten die misschien niet... En in coronatijden misschien zoals in BE en NL moet alles vroeger sluiten, ook in Duitsland?
- Prijzen zoals vroeger? Dus 20 toegang // 40 (half u) & 70 (uur) // toeslag nzc 20 ?

En omdat Duisburg niet ver is, hoe is de bezetting in de Vulkanstrasse?
Ik ga soms voor La Luna daar eens piepen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Openingsuren van Club Laluna zijn correct volgens mij ben er al vaker wat later geweest dan bedoel ik vrij kort voor sluitingstijd. De meeste dames zijn er dan s avonds ook nog, nu goed in Laluna zijn niet veel dames aan het werk dus daarom zullen de meeste dames wel tot het einde werken. Laat gaan is wel een risico als een dame dan eens vroeger door gaat, langere tijd bezet is of vermoeid is. Maar ik als avondmens ga altijd s avonds.

Vroeger periode 2015 kwam ik er wel eens in het weekend in de vroege namiddag. Dan kon het wel eens zijn dat een dame nog niet aan het werk was. Maar in die tijd waren er dubbel zo veel dames en kon men natuurlijk meer in shifts werken vermoed ik.

Als je belt wie er aanwezig is of een bepaalde dame aanwezig is dan krijg je ook steeds een correct antwoord.

Prijzen zijn niet veranderd

Torrosje

Snuffelaar
7 aug 2018
15
7
Melissa leuke meid, twee keer gehad. Eerste keer superervaring wil in het begin wel te snel maar met beetje aanwijzingen neemt ze gas terug. De eerste keer was vóór de officiele heropening. De tweede keer ging het allemaal veel hektischer, na klaarkomen waren pas 20 minuten verstreken en wilde ze al dat ik ging douchen. Ze had weer een afspraak, ze deed de deur open en haastte zich naar de douche ze holde bijna. Ditzelfde had ik laatst ook bij Tanja. Normaal een relaxte meid die eerder probeert te verlengen. Het lijkt alsof ze er zoveel mogelijk klanten erdoor willen jagen om de coronaverliezen weg te werken.
Geen fijne ontwikkeling wordt zo meer afwerksex ......niet meer doen dames!!!!

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Over de prijzen: voor 2x een half uur (ofwel twee nummertjes) waarvan 1 met Kathy en 1 met Tanja moest ik € 150,00 afrekenen, uiteraard excl. de € 20,00 entree, die ik bij aankomst betaalde.
Dus de prijzen zijn iets gestegen.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Eigenlijk wil ik Kathy wel een weer bezoeken. Altijd heerlijke seks mee beleefd.
Weet iemand hoe het zit met afreizen in deze tijd. PM?

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Vroeg me dit ook al af.
'k Moet 2x (heen en terug) 2 landsgrenzen passeren: BE->Nl en NL->DE en dus ook nog terug zien te geraken.

Ik ben niet van plan dat snel te doen. Hoewel ik niet direct veel verschil zie met in eigen land een dvp te bezoeken, aangezien ik onderweg alleen in mijn auto zit en als ik onderweg toch ergens zou stoppen wel een mondmasker zal dragen. En in België is het aantal besmettingen ~ die in NL en DE.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ik ben de laatste maanden nog vaak Duitsland gegaan voor DVP'S, ook vanuit belgie langs nederland naar Duitsland. Ook aantal keren Laluna ook voor dat de club open was je kon er achter gesloten deuren nog bij een dame terecht op kamer. Nooit enige controle gehad aan de grenzen of in Duitsland zelf.

Jenfra

Snuffelaar
10 aug 2020
19
1
2 weken terug er voor het eerst geweest.
20 euro entree en effe in de zeteltjes gaan zitten. Ik dacht in totaal een 6 tal dames te hebben gezien (waarvan er 2-3 heel goed op elkaar gelijken).
Meegegaan met Tania (na lezen recensies gekozen voor de betere kwaliteit ;-) en alles klopt wat ik hier heb gelezen. Ik vond het ook vrij gemoedelijk en GFE.
Daarna nog even in zeteltjes en was verbaasd dat ik na 10 min al zin had in een 2de ronde en ik zag de (grotere) Jasmin naar me lachen regelmatig.
Dus ik met haar mee ... en dito genoten!
2 x 40 en 2 x 20 extra :)

Leuke 1ste ervaring

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Zondag avond nog eens naar Club LaLuna geweest. Ik ging voor Tania. Het was al vrij laat en zondag sluit de club wat vroeger rond middernacht. Bij aankomst 21 u 50 geen auto op de parking dus wist wel dat het niet zo druk zou zijn. Er was geen andere bezoeker en bij aankomst zag ik de 5 aanwezige dames op hun bankje zitten.

Prijzen zijn niet veranderd. Na omkleden mij naast Tania gezet. Na een tijdje met haar naar de kamer getrokken. Was weer een goede kamergang. Tania is iemand die geen haastwerk levert en je kan er ook lang en fijn mee tongzoenen. Na een prima pijpbeurt haar lekker kunnen neuken in verschillende posities.

Aangezien het midden juli is gevraagd aan Tania of ze nog vakantie zou nemen maar ze liet weten dat ze er de komende weken nog zou zijn.

bollywood

Snuffelaar
4 mei 2018
4
0
Vorige week even een tripje gemaakt naar Moers. Dit omdat mijn andere afspraak in Overloon niet doorging vanwege file problemen. Daar aangekomen stonden er drie auto's op de parkeerplaats, vrij rustig dus. Bij binnenkomst genoemde de entreeprijs betaalt en mijn badlaken in ontvangst genomen. Toen effe douchen en daarna met een kop koffie plaats genomen op een van de banken. Ik vroeg de dames naar Kati en die schijnt volgens hun gestopt te zijn. Een groot verlies voor menig bezoeker van de club, was mijn favoriet :( .

Eerste kamergang met Jasmin doorgebracht en de normale standjes doorgenomen. Tijdens de seks vroeg ze waarom ik zolang niet ben geweest, simpel corona. Jasmin kan echt goed pijpen en als je niet uitkijkt kom je te snel. (Jasmin houdt er wel van :eek:) Hierna ging Jasmin bovenop ( cowgirl) en daarna hebben we het afgemaakt in doggy. Flinke donatie in de doos :mrgreen: Hierna nog even gepraat en toen was het tijd om te douchen.

Tweede kamergang met Melissa. Melissa is voor mij een nieuwe dame en geeft aan in het zelfde dorp te wonen als de anderen. Persoonlijk had ik met haar een klik, dan is alles wat makkelijker en fijner. Haar poesje is nog goed strak en voelde lekker aan. Ze pijpt wel iets minder dan Jasmin maar haar strakke poes maakt veel goed. Wel zit ze vaak op haar mobiel waardoor ze wat afstandelijker lijkt. Maar eenmaal bezig doet ze goed haar best om het naar je zin te maken ;) Wat zij wel toe laat in tegenstellingen tot andere is vingeren. Als je dit goed doet in combinatie met beffen wordt ze erg nat( heel nat) Hierna in cowgirl de kamergang afgemaakt en haar strakke poes volgespoten. Hierna nog even geklets en weer een douche genomen.

Hierna heb ik mij aangekleed en ben gaan afrekenen bij de theke vrouw. De prijzen zijn zoals hierboven gemeld niet veranderd en daarom blijft het een goedkoop adres om aan je trekken te komen. Wel vindt ik het interieur erg tegen vallen en daar mag wel eens wat aan gebeuren. :roll:

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Na een redelijk desillusie gehad te hebben in mijn favoriete RTC (zie mijn bericht bij Grimberg Sauna) als uitval getogen naar Club la Luna. De plek waar men vroeger de bekende GB hield en boven gemiddeld mooie veelal Roemeense meiden had, zoals de hiervoor genoemde Kathy. Onderscheidend waren de meiden in echte GF6 - tongen met passie en echt de klant naar het zin makend "die legende lebt" staat nog trots op hun website.

Ik had al wat over prijsverhogingen gelezen op de Duitse fora tijdens mijn voorwerk- 30 voor nzc en nogmaals 30 voor ereinfeueren....wat duurder dan de oude AO opslag maar daarmee bij deze club eigenlijk wel gegarandeerd - althans was mijn beeld so far.

Ik was tijdens mijn voorstudie uitgekomen op of Jasmin of Alexia. Van de andere meiden kon ik geen fotos vinden en betekend niet veel goeds (vaak) - wat later ook bleek.

Aangekomen meldde ik me in de kelder. Na wederom de formaliteiten en 20 entree zag ik 1 medebezoeker en 1 dame was op de kamer. Ik kon 1 wat jongere dame zien wat achteraf Jasmin bleek - niet de knapste qua mijn smaak but it wil do for now. Alexia, die ik eigenlijk wilde, was heute nicht da. Theke de prijzen uitgelegd - 30420, 40430 en 70460 - prima.

Even douchen en opfrissen en op de bank naast Jasmin (had inmiddels niet veel tijd meer. Na het praatje pot naar de kamer. Uitgekleed zei dat blasen ohne was, en de rest mit gummi. Ik zei Ik nog in mijn onschuld - dat snap ik - ik ben bereid extra te betalen. Maar dat werd van tafel geveegd alsof het nooit bestaan heeft. Hier gebeurde intiem altijd met, zei ze. Mn broek ws al uit maar zakte nogmaals af. Hoedan?! Er werd keihard beweert (en later ook door de theke) dat er geen ao / bare (meer?) gedaan werd.

Aangekleed en inmiddels zeer gefrustreerd weggegaan. Totaal 20 min binnen geweest en naar die 20 euro kon ik fluiten - wat een drama.

Onverrichter zaken maar terug naar Nederland - ik had nogsteeds een volle zak en besloot een wildcard in te zetten - ik had nog wat tijd en cash. Waar kon ik terrecht redelijk dicht bij huis. Ik dit forum op vanaf een parkeerplaats net in NL en veel dames in het Rdam forum waren offline. Ook Eindhoven of Tilburg kon ik even snel niets iets vinden (wat helaas ben ik ook wel verrekte kieskeurig)

Ik zag een voor mij vrij nieuwe dame Victoria van 28- mooie wat Oost Europese looks wat later Hongaars bleek. Verder in dat draadje hier https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=199&t=9765

Terug
Naar boven