Club LaLuna - (FKK) Moers

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Dat weet ik (nog) niet, maar de verhalen op Duitse fora maken het niet erg waarschijnlijk dat ik dat ga uitzoeken.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Is het waar dat daar niet meer zc geneukt wordt?
Zal dan vlug gedaan zijn met die club,denk ik.
Ik ben er zeker van dat de meesten onder ons,naar daar gingen om ongestoord zc te kunnen neuken.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Ik heb er ook goede ervaringen.
'k Was wel louter geïnteresseerd in Kati, die wist niet van ophouden. Echt een sexbeest(je) / duracell konijn in bed! En ze wou zelfs niet/nooit met condoom.

Naast de vele keren met Kati heb ik 1x gekamerd met haar stiefzus Tania, waar ik geen klik mee had. En jaren daarvoor 1x met een heel knappe, slanke, ranke (1m70) lieve meid die er niet lang gewerkt heeft. Een meisje dat te lief is om als prostituée (veel venten hebben totaal geen respect) te werken.

Spijtig om te lezen dat nzc er blijkbaar niet meer standaard is? Anders zou ik er zeker nog eens naartoe trekken.
Vooral, de dag dat ik hier lees dat Kati er terug werkt, bel ik naar de club (zodat ik 100% zeker ben dat ze er is) maak ik een afspraak en spring ik in m'n auto!!

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
En jaren daarvoor 1x met een heel knappe, slanke, ranke (1m70) lieve meid die er niet lang gewerkt heeft. Een meisje dat te lief is om als prostituée (veel venten hebben totaal geen respect) te werken.
was dat Erika, die werkte daar van eind 2015 tot begin 2016, leek een beetje op Jasmine maar dan in een jongere uitgave. Idd een hele lieve

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Erika. Ja, topper. Veel moeite gehad om geen foute liedjes te gaan zingen maar daar was ze eigenlijk ook te lief voor.
Ik heb ook een zwak voor Flori, met of zonder teveel kilo's.
Kathi absolute top.
Tanya, ongetwijfeld ook top maar geen klik. 1x gekamerd en dat was het eigenlijk niet.

Om een lang verhaal kort te maken, ik was er onlangs, had vooraf gebeld voor Emma want die was me goed bevallen maar ondertussen is zeer vermagerd, te vermagerd, en ondanks wat Duitse juichverhalen besloten haar links te laten liggen en voor wisselvallige Miruna te gaan en die was even niet zo wisselvallig maar gewoon goed.

Kortom, het kan er nog steeds.

BiTinneke

Toogplakker
2 sep 2019
185
68
vroeger de gangbangs AO waren zalig. Lekker roeren in gevulde kutjes en mondjes. Miruna kwam eens als een kat van de trap om vervolgens door 40 man geneukt te worden. La luna is en blijft geil. Nu ook verschillende AO te neuken in mond kut en kont

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ervaringen op fora in Duitsland zijn niet zo goed. Maar voor zover mijn Duits tussen de regels kan lezen is het veel napraten en op basis van niet gedane bezoeken. Heb nog geen tijd gehad zelf eens te gaan en dat zit er even niet in qua agenda.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ik lees hetzelfde.

In principe is het makkelijk om mee te lullen, zonder de tent daadwerkelijk bezocht te hebben, maar dat kan ook op dit en elk ander forum.
Of het het betreft een bezoek van al een paar maanden eerder, waar 'nu' pas over geschreven wordt en wat dan niet zoveel meer toevoegd.

De hoogtijdagen van de huidige uitbaters waren toen ze nog in Viersen actief waren als club A.....que. Ik heb daar een aantal jaar van meegekregen. Daarna de verhuizing naar Moers waar de eerste jaren ook niet slecht waren volgens berichten, maar ik was er vrij snel uitgekeken met nog slechts sporadische bezoekjes.

Ze zijn helaas niet in staat gebleken om de toppers van toen adequaat en langdurig te vervangen door nieuwe toppers. Ondertussen wordt er al maanden gespeculeerd over het einde van club Laluna, maar ze houden nog vol.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Club Laluna was de eerste Duitse saunaclub die ik gedaan. In 2015 was er goede bezetting met ongeveer 10 dames nu is dat eerder 4 dames

De jonge Miruna ongelofelijke inzet, Evelyn een echt plaatje, Kathi prachtig lichaam top service. En nog meer dames die echt gezien mochten worden. Nu is er niet veel meer te beleven.

De theke van destijds Lisa die nu zelf werkt als Lora. Vorig weekend geweest 4 werkende dames (Jasmin en Tania Theke). Een uur gekamerd met de heerlijke Kirra maar helaas wou ze niet zonder, ze is 26/27 jaar en werkte in het verleden bij enkele grotere gekende saunaclubs. De andere dames niet mijn ding en Sisi niet gezien

zaadman

Toogplakker
18 mrt 2023
191
110
Maandag een bezoek gebracht aan La Luna Moers. Zij hebben een nieuwe website en ik wil nog steeds een keer Sissy neuken. Ik was als eerste in de club. Aanwezig waren Leea, Sissy, Lora en Anna. Lora was aan het geile met me en als ik Sissy niet daar was geweest was ik waarschijnlijk met haar gaan neuken. Netjes op Sissy gewacht. Ze kwam naast me zitten en haar hand ging meteen onder het handdoek. Anaconda zei ze. Ze spreekt weinig Duits of Engels dus maar meteen kamer op gegaan. Heerlijk zo'n jonge griet die je mag neuken. Likken en licht kussen, geen tongzoenen en op haar gaan liggen. Sperma in Musschi. In eerste instantie was het oké. maar uiteindelijk wilde zei het toch niet. Ja dan maar eieren voor mijn geld kiezen. Een zwarte condoom om mijn pik en haar geneukt. De kut is groot en het kost moeite om wrijving te krijgen. Uiteindelijk haar maar doggy geneukt waarbij ik in de spiegel kon zien hoe ik deze jonge meid aan het neuken was... netjes alles in het condoom gespoten.

Teleurgesteld weer weggegaan. Moet eerlijk bekennen dat Anna er in het echt beter uitziet dan op de foto's. Mooie teenie kont... Ik heb haar nu in gedachten zitten,,,, maar zonder is toch wat ik wel en dat is inderdaad in deze club niet echt meer mogelijk

Terug
Naar boven