Club LaLuna - (FKK) Moers

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Ben er vaak geweest maar laatst al een keer direct weer weggegaan omdat er geen dames zaten en wel een paar mannen in de wacht. Ga het binnenkort nog een keer proberen maar als ik de berichtjes lees denk ik dat het een teleurstelling wordt.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Vroeger een club waar je met een gerust hart naartoe kon gaan. Ik geloof dat ik het hier al eens gezegd heb maar toen ik uit voorzorg toch eens met condoom om aan de gang ging daar was de service nog altijd top en behoorde tot de beste van de hele wijde omgeving, inclusief een flink aantal gegarandeerde NZC gelegenheden.. Als ik de verhalen lees zoals het nu is denk ik dat ik in plaats van mijn centen naar LL sturen (Klere eind rijden ook nog) nog beter een opblaaspop kan kopen, zelfs de beschrijvingen voor NMC zijn zelfs naar NMC begrippen erg weinig hoopgevend .

Of elders mijn geluk beproeven

koentje

Toogplakker
25 jan 2017
89
31
Iemand nog geweest…? Doen Sissy en Emma nog alles zonder of is het over en uit in Laluna..?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Op basis van wat ik lees (of beter.... niet lees, want nagenoeg geen recente berichten) op andere fora is het niet best.

Ben blij nog meegemaakt te mogen hebben toen ze nog als club Ang...que actief waren in Viersen. Echt vriendinnetjes sex was het daar (bij de meesten dan toch).

Club Laluna zelf is nog wel iets actief op freiercafe om bijv. nieuwe dames aan te kondigen of terug van vakantie, maar dat is het dan ook wel.
Toendertijd ook heel mooie foto's en soms wat provocerend. Tegenwoordig overduidelijk met telefooncamera's met beroerde belichting en erg tam.

Nee, de 'gouden tijden' zijn al even voorbij.

koentje

Toogplakker
25 jan 2017
89
31
Dus emma en sissy nada zonder… pffff … club inderdaad dan haar laatste pluimen verloren. Ga dan maar proberen in villa Venus

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Heel erg jammer want het was idd een topclub met soms hele mooie meiden
Waar is het nu goed vertoeven?

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Was al een tijdje geleden dat ik hier was en toch maar besloten om weer eens te kijken. Twijfelde wel heel erg maar toch naar binnen gegaan en geen spijt van gehad. Jasmin is nog steeds theke. Aanwezige dames die ik kon waren Emma en Anna. Gekozen voor Emma waar ik heerlijke nzc mee heb gehad. Schade 20 euro entree en 70 voor de kamer gang

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Club La Luna was ooit mijn favoriete plek.
Tanja. Hemels als ze kuste.
Miruna. Zo klein… en zo ongelooflijk goed in bed.
Vanessa. dat is al tien jaar geleden, was buitenaards knap, met een lichaam waar je stil van wordt en een stel indrukwekkende, stevige borsten.

Sinds Tanja en Miruna verdwenen zijn, durf ik er gewoon niet meer terug naartoe.
Ach, Tanja… als ik haar ooit nog eens terugvind, neem ik meteen een week verlof.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
70 euro? Die zijn aan de prijs gewordenn, was vroeger 30 geloof ik en deed iedereen het bare voor. Ach tijden veranderen. Ben vroeger in zoveel clubs geweest die niet eens meer bestaan . Gelukkig komt er wel steeds iets voor terug

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Oh, Miruna is volgens Freiercafe alweer weg en komt misschien tegen het weekend weer terug, als ik het goed begrepen heb

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Al ruim 4 jaar niet meer in La Luna geweest.
Wat is de inkom nu en de dates met de dames?
En is AO nog steeds gebruikelijker dan met ?

Terug
Naar boven