Club LaLuna - (FKK) Moers

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ben 2 weken geleden nog eens LaLuna geweest was eigenlijk voor Isabella gekomen. Maar heb met Tanya gekamerd dat was geen tegenvaller.
Isabella ook gezien maar heeft niet meer de killer looks van 2015, aangezien haar service toen niet top was haar nu ook maar links laten liggen. Kathi was toen nog in verlof, maar ben zo geen fan van haar wegens geen klik en ook geen communicatie mogelijk met haar aangezien ze geen Engels kan. Voor de rest povere line up hier. Maar dat is al enkele jaren zo, hier weinig nieuwe aanvoer in jonge knappe slanke dames

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Vijf dames telde ik gisteren: Tania, Sonia, Kathy, een onbekende blonde (staat niet op de site) en Antonia.

Antonia is een dame die sinds kort bij deze club werkt. Ze valt op wegens haar postuur die duidelijk forser is dan die van de andere dames, maar zit, zo blijkt, heel goed in haar vel! Ze was me al opgevallen op de website en ook in het echt straalt ze iets uit wat me aantrekt. Daarom direct na het omkleden en douchen bij haar op de bank gaan zitten.

Het duurt niet lang voordat ze vraagt om naar een kamer te gaan. Prima, want ik wil haar graag nader leren kennen. Op de kamer heb ik nog niet met m'n ogen geknipperd of ze staat al naakt voor me. Had ze wel een slip aan vraag ik me nog af. Ik zie een heleboel vrouw zonder dik te zijn. En wat ik zie bevalt me uitstekend. Ze kruipt het bed op, gaat op haar rug liggen en nodigt me uit op haar te komen. Ik voldoe aan haar wens. We knuffelen wat en ze vraagt hoe ze mij van dienst kan zijn. Terwijl ze dat vraagt beweegt ze haar onderlichaam en hoppa kleine Nick is al binnen. "Ik weet het al", zegt ze lachend. Wat een heerlijk ongebruikelijk begin. :shock: :mrgreen:

Daarna is het pure lust mijnerzijds. Dat heb ik zelden, maar bij Antonia kan ik me volledig laten gaan. Pas na 15 minuten ontsnap ik uit haar liefdestunnel en gaat ze over op het orale deel. Dat is duidelijk niet haar favorite bezigheid. Het is niet slecht, maar past totaal niet bij de beleving tot nu toe. Jammer, maar ik wil het niet forceren. Wat dat betreft is Kathy beter, die slobbert en kluift dat het een lieve lust is. Kleine Nick wordt wat kleiner en dat is niet de bedoeling. Ik verwijder mijn medestrijder uit haar mond en beweeg mijn ballen naar voren. Dat zorgt meestal wel weer voor verstijving, maar ik krijg te horen dat ze dat niet doet. :( Tweede minpuntje. Goed, even knuffelen dan maar. Vind kleine Nick ook fijn en dan laat hij zich vanzelf weer zien.

Ik heb geen haast en streel haar lichaam, het bevalt haar zo te zien. Ze wordt wat onrustig met haar bewegingen en haar benen spreiden zich uiteen. Ik daal af met mijn hand naar haar drielandenpunt en mijn vinger wordt, zo lijkt het, naar binnen gezogen. Ze laat zich goed vingeren in haar strakke grotje, maar er past nog een vinger bij en ik ga flink te keer. Ze is zelf bezig met haar clit en na enige tijd lijkt ze een orgasme te hebben. Echt of gespeeld doet er niet toe. :lol: Ik vind het een prima showtje en mijn paal staat weer onbuigzaam haaks op mijn lichaam. Ik trek haar bovenop me en mijn sleutel gaat haar slot binnen. Ze neemt de regie over en beweegt over mijn bovenlichaam waarbij ze zich bij elke neerwaartse beweging volledig vastspietst. Dit hou ik niet lang vol en ik explodeer.

Terug bij de receptie hoeft Lisa niet te vragen of "Alles gut war", dat is wel duidelijk. Ik moet 90 euro afrekenen en dat doe ik met plezier. Ik ben blij dat ik de keus heb gemaakt om weer eens langs te gaan bij deze club. De vorige keer betwijfelde ik dat het nog zou gebeuren. Zo zie je maar.
Oja, wat ook anders is aan Antonia is dat ze engels spreekt en goed ook. Dat is wel zo fijn in de communicatie.

Op de terugweg zie ik afslag Alpen. Was daar ook niet iets te doen :?:
Even stoppen op de Parkplatz om te zoeken en ja hoor... "massage". Dat kan ik wel gebruiken.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Die onbekende blonde dame heb ik er zaterdag ook gezien. Vrije slanke grote dame met een lekker lichaam. Ik heb toch opnieuw voor Tania gekozen, weer een leuke kamergang met haar mogen beleven.

Tania vertrekt vandaag op verlof naar thuisland Roemenië. Isabella zou terug aanwezig zijn zie ik vandaag op de website van club laluna. En ik hoorde er zaterdag dat oude bekende Jasmin ook zou terugkomen.

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Die onbekende dame is Eliza. Inderdaad een mooi lichaam maar op de kamer wil ze weinig. Beter is om met het natuurtalent Tania naar de kamer te gaan. Ik wacht het het weer af totdat Flori weer terug is

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Op andere fora toch positiever berichten over Eliza, jammer van Tanya want deze week plannen die kant op te gaan .

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Eliza zou dze week nog afmaken, dan verdwijnen. Jasmin terug. Niet mijn dame dus met afwezigheid van Flori en Tanya en Mia (of was t Antonia) voorlopig is de spoeling mij even te dun om daarheen te gaan.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Gisteren Club Laluna geweest. Wou eerst ergens anders gaan maar het was al vrij laat Laluna is vrijdag open tot 3 uur en je komt er snel aan de bak dus maar naar Moers getrokken. Volgens de website zou Tanya nog in urlaub zijn maar dan was er nog altijd Isabella of Kathi dacht ik dan.

Aangekomen in Moers bleek Tanya net terug van vakantie. Had haar eerst niet herkend maar ze kwam naar mij toe, ze heeft nu extensions in haar haar nogal opvallend niet echt mijn smaak. Maar het blijft een mooi meisje.

Op de kamer aangekomen na wat kussen wel een verrassende mededeling zonder condoom was niet meer mogelijk. Jammer ik heb niet aangedrongen en er nog het beste van gemaakt. Ze wel iets gezegd van de reden maar heb het niet goed verstaan.

Elisa was er niet meer, toch niet gezien. Nog een blonde gezien die er ook best ok uitzag, niet te oud en slank. maar niet goed kunnen bekijken. Na de kamergang met Tanya was ze er niet meer.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ja Isabella was er maar heb haar maar even gezien. Ze is wel wat ouder dan aangegeven op de website van LaLuna, de foto's die er op staan en de leeftijd zijn nog van haar periode in 2015. Toen was ze echt een super knappe dame

Nu is ze ook nog aantrekkelijk en ook nog slank. Vaak zie je het dat als deze dames na jaren nog eens opduiken dat ze ook heel wat bijgekomen zijn. Bij Isabella wel niet.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Dank voor info.
Heb al hele tijd geen nzc meer gedaan maar heb er zo veel zin in !
Isabella paar keer bezocht. Ik vond ze vroeger top.
Mocht ik gaan dan komt hier een verslag !
groeten

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Heb zelf nog nooit gekamerd met Isabella. In 2015 ooit eens naast haar plaats genomen met het ook op een kamergang. In tegenstelling tot alle andere dames destijds in LaLuna wou ze niet tongzoenen, dat gaf ze toen aan op het bankje. Daarom toch een beetje afgeschrikt, het was toen echt een super knappe dame maar vreesde wat voor haar service. En als dan dames als Miruna en Evelyn ook beschikbaar zijn.... Achteraf van anderen wel gehoord dat Isabella op de kamer zeker niet slecht was. Voor ik een nieuwe kans kreeg was ze verdwenen tot nu 4 jaar verder.

Ben de laatste maanden verschillende keren in LaLuna geweest maar telkens voor Tania gekozen, heb goede klik met haar en ze geeft een echt goeie GFE. Nu Tania na haar vakantie opeens het enkel met wou doen ga ik misschien toch eens voor Isabella opteren.

Als je geweest bent laat zeker weten wat je nu van Isabella haar service vind. Je hoort her en der nog tegenstrijdige berichten over haar service.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Dit weekend LaLuna geweest. Gekozen voor Tania zonder er over te praten was zonder terug mogelijk.

Jasmine is er ook terug, ziet er best goed uit. Is ook lang weg geweest maar meer terug.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Wat kost een kamergang met een dame en ik lees dat Tania en Antonia ook onze service leveren. Kost dat extra en zo ja hoeveel? Bvd

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Robbie zei:
Wat kost een kamergang met een dame en ik lees dat Tania en Antonia ook onze service leveren. Kost dat extra en zo ja hoeveel? Bvd
Entree: 20 euro.
30/60min: 40/70 euro
nzc: 20 euro extra.
2 uren kameren kost dan in totaal 20+2x(70+20)=200 euro.

Gelukkig (of helaas) dat ik zover woon van Moers....
In België 2 uren nzc met mooie jonge meiden én gfe voor 200 euro zal ik nooit vinden.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Wellens zei:
Dit weekend LaLuna geweest. Gekozen voor Tania zonder er over te praten was zonder terug mogelijk.

Jasmine is er ook terug, ziet er best goed uit. Is ook lang weg geweest maar meer terug.

Ik heb Jasmine ook gezien. Haar vroeger nooit gezien, maar ik kom er zelden omdat de afstand zo groot is.
Ze zag er idd goed uit, daarom heb ik nog getwijfeld.

Voor de eerste keer er ook Isabelle gezien.
De bedoeling was om 'ns te kameren met Isabelle of Tania en erna met Kathi omdat het met Kathi (voor mij dan toch) nooit tegenvalt.
I en T waren bezet, lang gewacht (bijna een half uur) en dan toch met Kathi naar een kamer vertrokken.
I was dan net vrij maar liep met een chagrijnig gezicht richting ingang dus dacht ik: "Heb ik daarvoor zo lang gewacht en misschien maar best dat ze zo lang bezet was".
Dus nam ik het risico niet om na Kathi met iemand anders te kameren en ben ik 2 uren met haar gebleven. Het wordt steeds beter, de vorige keer heb ik 1,5 uur met haar gekamerd.

Tania kwam tussenin (toen ik aan het wachten was) ff van de kamer maar bleef bezet. Ze ziet er veel beter uit (gezicht) dan op de website! Isabelle zat aan de ingang toen ik vertrok en keek al wat minder chagrijnig, maar was te veel gemaquilleerd vond ik en daardoor is voor mij haar uitstraling veel minder aantrekkelijk dan op de foto op de website.

De volgende keer probeer ik met Tania of Eliza te kameren om dan af te sluiten met Kathi. Ofwel gewoon Kathi. Dat hangt natuurlijk af van wie er is en wie er niet bezet is.

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
wasmachine zei:
En entree is ook nog eens ieder vierde bezoek gratis als VIP klant
Ach, eerste dat ik daar iets over hoor.
Zal ik de volgende keer vragen.
Hoe werkt dat juist, soort stempelkaart? :mrgreen:

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Vip klant ook nog nooit van gehoord. Dat had me al wat geld kunnen uitsparen. Gewoon een lidkaart of een beurtenkaart vragen of hoe werkt het?

Terug
Naar boven