Club Mystique - Rucphen

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Mystique is zijn geld niet meer waard, het decor is nog altijd hetzelfde dan 20 jaar geleden, de catering is vriendelijk maar matig, zelfs op een zaterdag.
De drank lengen ze volgens mij aan want je gaat er niet dronken van worden.

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Heb uit betrouwbare bron, dat goedkope drank wordt overgegoten in merk flessen. Zo kan je ook verdienen maar een kenner zal het zeker merken. En het bier is ook geen toppertje dat proef je wel.

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Er zijn clubs waar er een goed aanbod was/is aan eten, drank, ... dan heb je koppels die er goedkoop op restaurant gaan en zich nauwelijks naar de speelruimte wagen tenzij om er onder elkaar eens te spelen. In het beste geval wordt er dan een dame ingehuurd om de klanten te bevredigen. Ik prefereer clubs waar de eet- en drankmogelijkheden eerder beperkt zijn en waar er wat te beleven valt. Maar de beiden ok is natuurlijk ideaal. Het is momenteel niet gemakkelijk als club om te overleven en de juiste formule te vinden vrees ik?

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Ik ben er 6 of 8 weken geleden geweest op maandagmiddag. Viel tegen. En het bier was heel slecht. Toen maar cola genomen.

love_group_play

Toogplakker
28 jan 2022
117
154
ik kom al een jaar of 10 (misschien wel langer) toch zeker 10-11x per jaar naar de Mega-GB. Ook ik vind dat de glorie dagen van zeer actieve middagen met heeeeeeel veel koppels daar wel voor bij zijn. Ik kom nog bijna elke eerste donderdag van de maand, maar het aantal koppels is toch merkelijk minder, velen die er altijd waren komen niet meer. De verhouding is meestal redelijk maar zit toch vaker scheef dan vroeger. In tegenstelling tot Amai is er geen beleid naar verhouding toe hier. In Amai hanteert men 2 single mannen per vrouw, 3 bij bepaalde thema's vandaar dat er buiten soms een wachtrij is. Niet leuk maar wel altijd goede verhouding binnen. In Mystique dus vaker dringen (wat ik zelf niet doe) en vaak onbeleefd: ik wacht netjes mijn beurt af en dan steekt men voor.
Ondanks dat blijft het nog wel een leuke maandelijkse uitstap en een ideale afwisseling tov Amai (waar ik op zich heel graag ga, maar ik wissel wel eens graag af qua publiek ;) )

Ik mis ook wel de vriendelijke man bij het onthaal (Bert) en de portier. De dames zijn vriendelijk en lief maar toch minder contact of leuke babbel mee. Bert kende mij zo goed dat toen ik een keer mijn portefeuille vergeten was ik toch binnen mocht (na overleg met Frank). De volgende maand was het voor mij heel moeilijk om te gaan maar toch geweest omdat ik het vertrouwen niet wou beschamen en men zou denken dat ik niet meer kwam. Bert zei direct: ik wist dat ik jou kon vertrouwen!

Bare in beide zaken moet je geluk hebben. De ene keer 4-5x zonder, de andere keer maar 1x en de rest met

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Not so easy in this Club .
Myself and my very beautiful wife have been a few times just because of the proximity to Antwerp.
We went on a Friday only about 30 couples. None were attractive.
Then 6 months later we went on a Saturday my wife had contacted a couple we know who live nearby.
They had never been before.
As they like weed they asked where can they smoke they were treated like leppers after this by the staff.
It was only a little busy maybe 70 couples and service at the Bar was ridiculous.
Then to the customers lots of overweight and unattractive couples. The few good and normal looking couples were shy and most of them when you approached or spoke to them were not very friendly.
After a while when the music became totally awful.
We went to the playrooms with the other couple.
We had a real fuck festival but when we invited other normal looking couples to join us none accepted.
This never happened before as my wife and her friends are beautiful .
Later on the dance floor my wife and her friends asked the couples why they didn't join us. They were shocked that we were fucking without condoms.
Now they were inexperienced in the swinging world. My wife told them for the future if they are with straight couples not to worry about the condoms.
In the lockers area they were shocked when my wife showed them her medical ID.
A few months later in Fun 4 two we met one of the couples again and they lost their inhibitions.
They told us that in Mystique we were the first group that they noticed bare.
If you want to go to Mystique go to Eroxx or Fun 4 two instead.
Or with a longer drive Acanthus.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ja verschrikkelijk. Precies dit soort "air" is waarom ik me niet snel in een parenclub zal laten zien. Ok, als alleenstaande ben je sowieso maar beperkt welkom, het zijn parenclubs. Maar je zal ze maar treffen en aan de kant worden gekeken.

Maar hoe dan ook, een club zo'n trap nageven omdat bare er nog niet de standaard is.... belachelijk.

Zo zie je maar weer dat verschrikklijk mooi en door de wol geverfd zijn geen enkele relatie heeft met stijl en respect, die wat minder uitzonderlijke mensen vaak wel kunnen opbrengen.

Ik weet niet waarom ik aan Musk moet denken....

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Hoi Velvet Thunder je hebt de ironie in mijn 'verschrikkelijk mooi' denk ik goed begrepen,...

Maar verstandig dat je voor alle zekerheid nog even onderstreept dat dat subjectief is, het betreffende stel bijvoorbeeld zou zich bij mijn woorden vermoedelijk alleen maar gestreeld en bevestigd in hun eigendunk voelen....

Ik ken ze overigens niet hoor, misschien zijn het de aardigste en liefste mensen in de wereld en ging er alleen nu even iets mis bij het plaatsen van beide voeten op de grond alvorens hier te posten...

Laatst bewerkt:

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
. Ok, als alleenstaande ben je sowieso maar beperkt welkom, het zijn parenclubs. Maar je zal ze maar treffen en aan de kant worden gekeken.
Als alleenstaande ben je altijd zeer zeer welkom. Je betaalt de boterham van de uitbater. Als deze zou moeten leven van de entree van de mooie stellen, tja....
Stellen die naar een (paren)club gaan op dagen dat ook alleenstaanden welkom zijn en hier dan over klagen (zie oa ook azzurra topic)...
walgelijk volk

steffen9728

Toogplakker
23 aug 2018
30
29
Vandaag even naar de hete huisvrouwenmiddag gegaan in mystique. Was niet heel druk maar leuke genoeg. Hoewel ik niet uitga van nzc stond ik boven in het kleine gangetje lekker tegen een wat oudere vrouw aan met heerlijk grote borsten. Al vrij snel fluisterde ze, 'zullen we puur natuur?' Nou dat hoeft ze geen twee keer te vragen en in het bijzijn van haar man geleide ze al vrij snel m'n pik bij haar naar binnen. Lekker geneukt en ik merkte dat ik niet de eerste was geweest deze middag 😄 mocht alleen niet in haar spuiten. Dus keurig over haar kut en buik gespoten waarna ze het lekker uitwreef.
Onverwachts gelukje wat mij betreft op deze plek maar dat maakte het des te lekkerder.

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
Ik merkte dat ik niet de eerste was geweest, maar mocht niet in haar spuiten..... ????
Nog iemand die zich bij zo een zin vragen stelt?

masseur1231

Toogplakker
8 okt 2022
27
93
Afgelopen donderdag weer eens gezellig naar Club Mystique geweest voor de maandelijkse gangbang. Alhoewel het rustig begon, werd het als snel gezellig druk met tal van lekkere dames die zichtbaar en hoorbaar genoten. Ik had de hele middag en avond de tijd, dus geen haast. Al met al zo'n 10 dames heerlijk geneukt en door een aantal lekker gepijpt. Net voordat ik weg wilde gaan nog een rondje boven gelopen. Het was al wat rustiger. In een van de kamers hoorde ik een dame heerlijke genieten. Ze werd lekker bare geneukt. Ik dacht eerst dat het haar partner was, maar toen hij klaar was vroeg ze, wie wil me nog meer lekker volspuiten. Met nog een paar mannen in de kamer liet ik een van hen voorgaan om daarna heerlijk bare in te loggen in haar druipende kutje. Wat een heerlijke slanke brunette met een zalig kutje. Lekker mijn zaad dat ik de hele middag had gespaard, heerlijk diep in haar gespoten. Tussen het kreunen door zegt ze dan ook nog 'dankjewel voor jouw heerlijke zaad'. Echt een topdame.

Terug
Naar boven