Club Mystique - Rucphen

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik was gisteren in erg goed gezelschap in Club Mystique op de gangbang. En wat een massa gebeuren zeg...
Maar wel erg leuk. Ik heb er geen Nzc gezien maar ik vraag me eigenlijk wel af of het er te vinden is want er was zo veel volk. iemand ervaring mee toevallig?

Ik zag wel hier en daar een erg geile bukkake. een meisje met roze boeien en collar om werd bv aardig onder gespoten...

Grzz

A

Anonymous

Guest
De dark room en het kamertje erachter worden dikwijls gebruikt voor nzc.... en de kleine hoekjes ook wel.
Gb in Mystique geeft bijna altijd kans op bare ervaring, maar je moet niet te kieskeurig zijn. Vaak zijn het oudere, maar o zo geile, dames.

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Ik ben in juni op een maandag in Rucphen geweest. Een vrouw van rond de 60 kon je bare nemen in de kamer bij de darkroom. Ik heb er geen gebruik van gemaakt. Verder zie je paren en openbaar sex hebben. Soms mag er iemand bij.

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Wij doen ook gewoon bare bij Mystique hoor, het is niet dat het verboden is.
Alleen veel mannen durven de vraag niet te stellen of de stap niet te nemen en snappen de hints vaak ook niet :shock:

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Nou een opmerking als je mag klaarkomen waar en hoe je wilt.
Als ze een condoom pakken en ik zeg nee denken ze dat ze alleen wilt pijpen.
Als ze lekker met haar kont jouw kant op gaat zitten, je lul beetpakt en je het dan nog niet begrijpt 😏
Etc etc

altijdalleszonder

Toogplakker
19 jun 2015
62
3
met de t girl avond op donderdag ook altijd prijs, met tyra een aziatische ladyboy die me altijd lekker bare neukt, en een brazilliaanse trans uit antwerpen, en in de donkere ruimtes altijd genoeg gaatjes om te vullen, soms zelfs dames in de dark room

Babs

Toogplakker
13 jul 2015
94
89
Ik ga ook vaak naar de tgirl party in club mystique (als travje). Er wordt idd veel bare geneukt in de darkroom achteraan in de club. Is behoorlijk geil als je geen idee hebt wie je kontje volspuit. Helaas, op enkele uitzonderingen na, vaak oudere en niet zo aantrekkelijke mannen aanwezig.

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Sedert de 1e gangbang ben ik er 3x niet geweest. Wat hier boven geschreven wordt klopt helemaal. Maar er zijn ook stellen die alleen maar met cd willen. Probeer je dan om toch zonder te doen, gaan ze klagen bij de portier en loop je het risico om buiten gezet te worden.
Staat een dame zonder toe zal ze dat je op een andere manier duidelijk moeten maken.
Maar het is er in de middag zeker een hele geile bende. En het personeel doet er alles aan om het in goede banen te lijden en gezellig te houden.

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Opvallend, afgelopen donderdag met de september gangbang was het opvallende aantal bekende gezichten tijdens de middag. Lekker veel bare stellen. Een dame rood haar en vrij fors intern gesaust.

Maar in de avond was het heel anders. Er kwamen zeker 6 jongere nieuwe stelletjes binnen. En die gingen hun gang zowel met als zonder. Een lekker jong blond Franstalige sletje van een lading witte pap voorzien. Dus tevreden waaide ik huiswaarts. Het was bijna 1 uur toen ik de club verlieten.

Een geweldige dag gehad.
Gr Knuffeltje

Wel mis ik tegenwoordig die jonge aantrekkelijke vrouw bij de inschrijfbalie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@Knuffeltje

Lijkt me ook wel wat om naar club Mystique te gaan maar ik lees geen info over de start- en eindtijd van de mega gangbang en wat betaald een alleengaande man?

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Even een reactie hierop. De deur gaat meestal om 13.30 uur al open vanwege de drukte. Iedereen wil om 14.00 uur anders gelijk naar binnen. En dan ontstaat er een rij wachtende. Op normale donderdagen is de toegang 75. Maar op de gangbang is de toegangsprijs al heel lang 80 euro. Doei.

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Wow, de gangbang van donderdag was weer een groot succes. In de middag een leuke blonde meid, ze noemde zich, Ellen, ongeveer 30 jaar, mogen gebruiken terwijl haar man toekeek. Ze droeg een zwart setje, per beurt werd het minder. Wat een lieve meid. In de avonduren liepen er ook leuke vrouwtjes rond. Ik heb toen een Aziatische met de naam Mie flink gesaust. Zonder was geen enkel probleem. De volgende gangbang daar is op 1 november. Ik zal er zeker weer zijn.

Gr. Knuffeltje.

A

Anonymous

Guest
Afgelopen zaterdag naar de parenavond geweest en 2 vrouwen bare geneukt in het zwembad. Was een hele kluwen en beide dames gaven zelf aan dat ze in het water wilde worden geneukt. Helaas zag m'n vriendin bij de tweede dame wat ik deed, ze was niet blij. Ik wel, het was super geil en lekker :)

A

Anonymous

Guest
Wij zijn ook een aantal keren in club Mystique geweest
Op de zaterdag avond is bare seks toch een taboe onder de stellen
De GB dagen die zijn worden goed bezocht leuke sfeer
maar je ziet zelden dat er wordt geneukt zonder condoom
daarin tegen de T-girl dagen zie je juist wel bare seks
voor al in een soort van darkroom
In een donkere gang waar je op een speel bed kijkt
terwijl ik voorover gebogen stond te kijken naar een schouwspel op dat bed
heb ik mijn ongevraagd laten nemen
door personen die achten ook naar het schouwspel zaten te kijken
ook in het een bad op deze dag is een aanrader er staat wel geen seks in bad
toch zie je dat er in bad wordt geneukt

xx petra

Knuffeltje

Toogplakker
2 aug 2018
107
21
Als vaste bezoekers van Mystique kan ik zeggen dat er zowel op de zaterdag, alleen toegankelijk voor koppels, als op de gangbang er meer zc gebeurd dan hiervoor is omschreven. Ik heb de nare gewoonte om soms in de prullenbakken te kijken. Als er dan een hele groep mensen met elkaar bezig zijn geweest, en de prullebak is leeg, weet ik genoeg. Kom op wees niet roomser dan de paus. Neuk zoals het het lekkerste is.
Met de gangbang gebeurd het veelal achter de darkroom. Bij dat bruine bed. Doe er je voordeel mee.
Knuffeltje en Wippie

Terug
Naar boven