Coco - Ringsheim

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Dit weekend was ik daar in de buurt en op goed geluk en afspraak gemaakt.

Bevestiging gevraagd of zij het wel echt was maar enkel een typisch (weliswaar minder) bewerkte foto gekregen.

Het leek me wel dat zij het was die antwoordde (via vertaal app waarschijnlijk), dus gegokt met in gedachte, is het ze niet, ben ik terug weg.

Niets speciaal gevraagd van diensten, maar de mogelijkheden die ze spontaan doorstuurde waren wel minder uitgebreid dan in de advertentie.

Anaal zat er niet bij, maar 'k heb er ook niet naar gevraagd in de berichten.

Van 'alles ohne' was er natuurlijk geen vermelding gezien het 'bei uns in Deutschland' te doen was.

Daar aangekomen bleek het wel degelijk zijn te zijn, maar dan zonder filter en photoshop. 'k Schat ze midden 30, veel meer zal 't niet geweest zijn.

Wie nu geile verhaaltjess verwacht om zich op af te kunnen rukken mag op zijn kin kloppen, maar kort gezegd...

Pzc, tongzoenen, lief en gewillig en ook speels, dus condoom wat zitten uitstellen tot ze zelf de bekende 50 extra bovenop de basis van 150 voorstelde.

Alles was zoals het hoorde, met massage en 2de ronde bij.

Leuk en correct adresje (locatie was maar een simpel kamertje, maar bon...), zowel qua dame als diensten. Badkamer was niet beschikbaar, maar het viel allemaal goed te doen.

Hoe lang ze er zou blijven heb ik niet gevraagd, gezien ik daar maar zelden in de buurt ben.

https://www.asialadies.de/Sex-Anzeigen/Ladies/Ringsheim-Ladies-coco-13144126.html

1747599829810.png

• Like
Waarderingen: ggd
Terug
Naar boven