Condoom afgegleden tijdens bezoek

Rickevers

Snuffelaar
23 mrt 2023
6
0
Vandaag bij dvp geweest geneukt, maar sex was niet super (zeester). Condoom zat er niet goed om en gleed er af. Ik merkte het heel erg snel.
Kan je in zo korte tijd een SOA oplopen? Of is hier ook de 3 sec regel van toepassing:) ?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Geluksvogel 😀

Ja er is risico op een soa. Bij HIV is de duur en intensiteit van het contact zeker van belang. Hoelanger het contact, hoe groter het risico op besmetting. Bij andere geslachtsziekten zoals Syfilis, Chlamydia en Gonorroe is dat niet het geval. Een klein beetje contact maakt al dat je risico loopt, het is zeer besmettelijk.

Maar ik zou me niet te druk maken, gewoon half jaarlijks een Soa test doen. Niet in paniek raken en genieten van je weekend.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Het gebruiken van een condoom is hier op dit forum net zo iets als vloeken in de kerk.

Goed afspoelen dat ding, drogen aan de lucht en op hoop van zegen dat de soa je bespaard blijft 👊

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
10 minuten in de alcohol hangen (kunnen virussen en bacteriën slecht tegen), dan 30 seconden opwarmen met een haarföhn tot 65 graden ( vinden de eerder genoemden ook niet fijn) en daarna aan gekoelde lucht drogen, ik bedoel afkoelen dat ding.

Daarna een week lang iedere dag 2 flessen jenever leegdrinken, zodat de alcohol van binnenuit de plasbuis goed kan desinfecteren, voor het geval er een Gonorroe bacterie naar binnen is gegaan. Better safe dan sorry toch?

Grote kans dat het dan meevalt :ninja: allemaal.

Volgende keer bovendien het ding over de balzak heen trekken en een cockring erbij, zodat die niet meer afglijdt!

Terug
Naar boven