contact via socials met een ex-dvp

Status
Niet open voor verdere reacties.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Geloof me @katwesel
Maak een ritje naar Gent, ik geef haar nummer. Jij mag ze in huis nemen.
Ik heb mij bedacht, belangrijkste reden is de job die ik last minute aangeboden kreeg. Verdien ik goed mee, nadeel ben bijna niet thuis. Dus wat moet ik met vreemde luis bij mij als ik geen tijd heb om te neuken. Wat als mijn ma eens binnen komt en die Roemeense daar ziet zitten🤷‍♂️.
Ik hoef mij eigenlijk niet te verdedigen, het leven loopt niet altijd zoals je het wil. Onlangs nog een petite vriendinnetje van mij laten gangbangen. Voor diegene die geweest zijn gaan u wel vertellen hoe ongeloofwaardig ik ben😅.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
308
354
Wat maakt t uit of t een dvp of een Roemeense is. Je maakt een afspraak en die kom je niet na. Waarbij iemand op basis van die afspraak speciaal jouw kant op reist en dan daar strandt. Je zal t voor jezelf prima kunnen goed praten, maar t zegt mij wel een en ander over iemands karakter.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ja ok, mijn karakter🙄.
Ik wou ze gisteren 250€ geven voor een date. Dan moet ze ook zo moeilijk niet doen. Moet van beide kanten komen. En maakt mij niks uit van waar ze is. Maar ik laat sowieso niemand alleen bij me thuis als ikzelf van 's morgens vroeg tot laat weg ben.
Zal ze vandaag 150€ geven gratis en voor niks. Kan ze kiezen, voor haar diesel naar Romenië of de huur betalen voor haar raam en beginnen werken.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
@ bare_addict,

Dat je op het laatste moment afziet van het voorstel kan ik nog begrijpen.
De dame in Gent aantreffen, haar niet aanspreken en uitleggen dat je door omstandigheden afziet van haar aanbod is minder elegant.
Had haar wat euro's gegeven dan gedraag je je fatsoenlijk.

Dat dit een verzonnen verhaal is lijkt er steeds meer op.
Je wilt haar ook niet in contact brengen andere liefhebbers.
Het lijkt steeds meer op een fata morgana.

Jezus de fantasie heeft ook bij Gertg toegeslagen..... wat kan deze persoon toch zwetsen zonder iets te zeggen ...... veel praatjes maar geen daden ......
Koop een stripverhaal, plaatjes kijken scheelt veel lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven