Corona en sekswerk

asgarde1983

Snuffelaar
9 feb 2016
7
0
Coranavirus is gewoon kloten voor iedereen in de sekswereld en daar buiten.
Een Engelse universiteit denkt na grondig onderzoek, dat we nog tot eind 2022, misschien zelf begin 2023 nog last hebben van het coronavirus.
Hoop zo dat ze er flink naast zitten, voor iedereen in de wereld. (ongeacht welk werk je doet)

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
We gaan het waarschijnlijk allemaal krijgen, wat goed is voor de groepsimmuniteit. Alleen moet dit gedoseerd gebeuren, zodat de zorgsector niet overspoeld wordt. Of er moet over een tijdje een vaccin komen, dan is dat een meevaller.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Uit nader onderzoek.. Ik heb het ook gehad in lichte vorm alleen hoesten en ik voelde me niet 100% voor een tijdje!
Maar nu hellemaal 100% fit

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Wat leuk dat de complot theorieën nu ook boven water komen . Het virus zou nu niet op de dierenmarkt maar uit een laboratorium in WuHang ontsnapt zijn . Helaas hebben we er nu wereldwijd mee te maken , en hebben nu het voorjaar begonnen is en de "gewone"griep en de allergien de kop op steken een deel van de mensen ook last van hun luchtwegen en voelen zich verkouden en moeten hoesten . Dit geeft gelijk weer een effect van oei moet jij niet thuis blijven ….

Nu even mbt het sekswerk , ik kan het me niet voorstellen dat dit zoals sommige denken dit tot 2022 zal gaan duren wel erg ver gezocht is .
Ik kan me voorstellen dat indien deze branche weer open gaat dat bij clubs met een beperkt aantal bezoekers gewerkt gaat worden . Bij massage salons is het toch meestal 1op1 of 1op 2 uitzonderingen daargelaten . Bij raambezoek is dit meestal net zo . en ja voor degene die de wandelstraten als een sociaal samenzijn zien (geldt toch al een stilstaan verbod) deze moeten misschien meer op andere plekken samenkomen en de mensen die daadwerkelijk een bezoekje willen brengen aan een dvp dan ook de kans geven om door de straat te lopen .

Ook al zal een deel van de huidige dames er misschien de brui aangeven of tijdelijk illegaal doorwerken om toch wat te verdienen zal dit
beroep nooit volledig gaan verdwijnen , mogelijk gaan de prijzen omhoog maar de bezoeken zullen er zeker niet veel minder om worden
en de vaste klanten hebben meestal toch wel "hun voordeeltjes" bij de dames .

Gezien de huidige situatie met het coronavirus is het even niet verstandig om een dvp te bezoeken , zeker omdat je niet altijd zeker bent of
deze dame het virus niet onder de leden heeft (niet iedereen heeft de symptonen maar kan het virus toch dragen) . Zelf heb ik ook een vitaal beroep (niet in de zorg) en heb op dit moment ook het bezoeken van de dames even op een laag pitje gezet al zeg ik heel eerlijk het prikkelt
wel en de zin is er ook om mijn vaste dames weer een vol te spuiten …..

Degene die het wel doen moeten begrijpen dat ze momenteel een extra risico nemen en als men dit doet is dat hun eigen idee
en als men dit virus oploopt moet men niet piepen .

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ik gok ook dat een aantal wandelaars zal afhaken.

Als je kijkt wat je elke maand uitspaart?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Onthouding van sex is verstandig momenteel maar het moet geen maanden gaan duren want sex is voor mij en ik denk voor velen een grote behoefte en sex is verslavend en geeft een lekker gevoel.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Er wordt nog geschreven, zij het niet zoveel. Ik krijg zo opeens een gedachte : enige jaren geleden vroegen sommigen zich al af of de duitse "blauwbloezen" hier misschien meelezen om te weten welke dames nog nzc aanbieden, nu dat niet meer mag. Zouden de belgische en nederlandse "blauwbloezen" nu soms meelezen om te weten welke dames nog werken ? Heeft iemand enige aanwijzing hiervoor gevonden ?

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Lijkt mij persoonlijk sterk. Niet alleen nzc is nu verboden, dat geldt ook voor nmc. Alle contactberoepen zijn verboden. In Duitsland ging het destijds specifiek om de condoomverplichting die ingevoerd werd.

Overigens zijn er nu ook nog genoeg Duitse websites online waar ao of gf6 of tAbulOs wordt aangeboden, ook nu in corona tijden. Het is alleen een risico de grens over te wippen

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ja, dat klopt. Ik heb niet zo heel vaak de mogelijkheid om te gaan wandelen. Ben getrouwd en kan moeilijk zo maar even weg zonder daar een reden voor te geven. nu is het zo dat ik komende week wel de gelegenheid heb. Ik woon in de omgeving van Eindhoven, een uurtje rijden van het Ruhrgebied (Duisburg e.o.).
Ik heb een aantal dames op mijn lijstje staan waarvan er enkelen nog werken ook. Maar de grens oversteken zonder geldige reden is moeilijk. Maar ook het besmettingsgevaar van momenteel houdt me tegen om er heen te gaan.
Misschien nog niet eens zo zeer voor mezelf, als wel voor mensen in mijn directe omgeving. Mijn vrouw behoort tot een risicogroep, en daar moet ik gewoon rekening mee houden.

Ik wacht wel tot het klimaat wat dat betreft beter is. Wel jammer.
Maar als het zo ver is, en ik heb iemand bezocht daar volgt er natuurlijk een recensie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik ben bang dat het lang gaat duren dat het klimaat beter wordt. Zeker een half jaar wachten ben ik bang. Ik die elk weekend de Haagse straten afstruin wil/kan daar niet op wachten.

A

Anonymous

Guest
Het zou goed kunnen dat de blauwe mannen meelezen om de maatregelen te handhaven. Ik sta nergens meer van te kijken. De gebruikelijke advertentiesites zijn nog online maar het aanbod droogt snel op. Het zal lastig worden om nog iets te scoren voor degene die dat wil. Politici zitten nu ook al te mekkeren over "het nieuwe normaal" en de anderhalvemetereconomie. Dat is gewoon niet te doen! Straks zul je nog ondergronds moeten gaan om aan betaalde seks te komen bijvoorbeeld op het Tornetwerk ofzo. Dat zie ik er nog wel van komen. Gisteren trouwens ook nog mijn hookersaccount laten opheffen. Heeft geen zin meer onder de nieuwe AVG-regels.

Als ik niet naar de sportclub kan, niet naar het café kan, niet naar het kantoor kan en me niet eens meer kan voortbewegen omdat ik afhankelijk ben van het Openbaar vervoer en nu niet eens meer aan seks kan komen, dan vraag ik me af wat deze samenleving me nog te bieden heeft. Ik zou bijna pleiten voor een wegwuifsysteem: kiezen tussen de maatregelen naleven en de garantie op een plek op de IC of afstand doen van dat recht en doorgaan met je normale leven. Ik zou dan wel benieuwd zijn hoeveel er zouden tekenen. Erg duistere materie maarja….

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik heb de afgelopen dagen op fb reacties gelezen van mensen die het water aan de lippen staat, financieel.
Meestal alleenstaanden, met kinderen die dreigen hun job te verliezen door hun werkgever die grote kans maakt op faillissement als het nog lang moet gaan duren.
Daar zitten veel koppels bij maar hoofdzakelijk gaat het over vrouwen.
En toen dacht ik opeens dat er na de corona, of tussen 2 golven in, wel eens veel nieuwe gezichten zouden kunnen gaan verschijnen op het toneel van betaalde sex. Vrouwen die uit geldarmoede of bij gebrek aan dadelijk werk zich prostitueren voor het snelle geld.
En dat zou dan wel eens een interessante tijd kunnen worden als wandelaar...

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Collega's.
Een bemerking,ik zie dat er in Nederland nog kan afgesproken worden met een dvp ;)
In Belgie is het wat dat betreft maar een povere bedoening :cry:
Ik zie in de recensies,voor Belgie,niets nieuws,en als ik op RL kijk,is er alleen een aanbod van virtueel mogelijk. :|
Mijn vraag nu is:hoe doen jullie dit in Nederland?
Ben zondagnamiddag eens langs de VDG in Gent langsgeweest en alles was potdicht :(

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
We gaan hier geen tips delen hoe en wat, de overheid heeft contact verboden, dus als je toch tegen beter weten in een dvp op wil zoeken, dan zal je je eigen onderzoek moeten doen.

Topic begint rijp te worden voor sluiting... zeker na de posting van @Djingo, ga je schamen man

Meintje

Toogplakker
17 mrt 2020
30
0
Ik heb webcamsex nog nooit begrepen. Voor mij is het beste alternatief het focussen op ander hobbies.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Meeelover zei:
@degrotedekuboom: Sexpop?
Ineens een gedacht : het zou wel eens kunnen dat er een inermediare periode komt waar winkels die niet-essentiele dingen verkopen al wel open mogen (en sexshops horen daar bij), maar contactberoepen nog niet mogen (en prostitutie en massage horen daar bij). Dus zouden zaken die sexpoppen niet alleen verkopen maar ook verhuren wel eens aantrekkelijk kunnen worden. :mrgreen:
Barefan had wel gezegd "ze hé, geen rubriek over sexpoppen", maar nu ... :mrgreen:

Terug
Naar boven