Cream-parties moers

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Helaas geen optie voor mij. Ik ben wel benieuwd naar je verslag. Op X zag ik dat er afgelopen dinsdag maar 2 dames plus T-girl poseerden voor de foto van het feestje. Bij deze organisatie wijkt het aantal vrouwen en de aanwezige samenstelling regelmatig af vannde advertentie. Vandaar mijn nieuwsgierigheid naar de ervaringen van deelnemers afgelopen woensdag en mijn vraag aan jou @Assburgers voor een verslag.

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
Ik heb weinig ervaring met dit type event, maar ik ga mijn best doen. Ik hoop dat iig Kate er daadwerkelijk is. Carmen ziet er ook goed uit. Nina is niet helemaal mijn ding, maar wie weet als ik niet helemaal leeg ben...

Iemand anders meerijden?
Laat het weten.

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
En waren er ook nog wat gastdames/- koppels want dat maakt het juist aantrekkelijker/spannender?

Trouwens nog 2 partys op het program in Moers; namelijk 11 maart van 12 tot 17 uur met Melissa, Angie en Chantal en op vrijdagavond 20 maart vanaf 18 uur tot middernacht met Kate, Carmen Joy en Nina.

Weet iemand meer over deze Kate? Carmen en Nina heb ik kunnen vinden op Redligts resp. Freudenhaus, maar Kate is mij een raadsel.

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
Nou, ik ben net terug en Kate zal een raadsel blijven, want die was er niet. Foutje, vertelde een Nederlander van de organisatie mij. Ze is er pas over een maand bij blijkbaar. Vervanger was ene Melissa, als ik de naam goed onthouden heb.

Vanaf het begin, parkeren is een drama daar. Bij de parkeergarage bij de Mediamarkt staat dat deze om 20:00 sluit, dus daar wou ik m'n auto niet binnen zetten. Ik heb bij de buitenparkeerplaats bij de Mediamarkt gewacht tot er een plekje vrij kwam. Duurde bijna 45 minuten. Toen bleek dat de parkeerautomaat alleen muntgeld accepteert en who the fuck gebruikt dat nog. Na 19:00 is het gratis, dus ik heb een kwartier illegaal geparkeerd.

Toen snel naar binnen. Vingerprik voor de test, om/uitgekleed, spullen in een vuilniszak met nummertje erop afgegeven en op naar de actie. Drie dames werden in de ruimte bovenaan de trap bij de bar al flink onder handen genomen. Carmen en Nina naast elkaar en een derde er tegenover, in het donker. Ik wou perse Carmen als tweede, maar bij Nina was het erg druk dus ben ik aangesloten bij de onbekende derde persoon, in de duisternis. Toen ik daar mijn eerste lading in achtergelaten had, was het me nog onbekend wie of wat ik zojuist geneukt had... Er zat een grote travestiet naast, dus ik maakte me wel een beetje zorgen.

Na het opfrissen ben ik bij de bar gaan zitten. Een amateur dame liet zich door twee kerels neuken op het bankje tegenover de bar. Het leken wel bekenden van haar en verder heb ik haar niet in actie gezien. Slanke dame, maar niet mijn smaak. Te lang, kort haar.

Ondertussen liep Carmen naar beneden om even een pauze te nemen. Mooie meid, haar foto's doen haar geen recht. Even later kwam ook de onbekende dame naar beneden. Ook vrij lang... kort haar... niet zo slank. Maar het was tenminste geen trafo die ik volgespoten heb, dus toch een opluchting. Dat was dus de Melissa. Leek Frans te praten.

Twee andere amateurs hadden zich inmiddels naar boven verplaatst, dus daar was geen ruimte meer voor Carmen. Een zeer volle kleine donkere meid en een blonde mollige, de laatste heb ik niet in actie gezien. Carmen had er wel weer zin in en nam plaats tegenover de bar, waar ze eerst wat mannen oraal afwerkte. Toen ze voorover gebukt ging staan om een liggende kerel te pijpen en ondertussen van achter geneukt werd voelde ik dat mijn pauze lang genoeg was geweest en ben ik aangesloten.
Zonder dat ze van het heugelijk feit op de hoogte was, werd zij mijn 100e. 🥳🥳🥳
Vandaar dat ik eerst een andere wou nemen.

Ik heb nog even rondgekeken of #101 aanwezig was, maar besloot na een lange dag toch maar huiswaarts te gaan.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Je hebt een paar grote parkeerplaatsen in Moers op een 10 minuten lopen. Daar maakte ik bij GB's in LL (toen ze die nog deden) meestal gebruik van, die minuten lopen wegen wel op tegen het parkeergedoe daar in de buurt.
Wel met muntjes, gepast betalen.
Oberwalstrasse, na 19:00 gratis en zelfs veel minder dan 10 minuten lopen.

Mühlenstraße is wat verder weg maar €4, 00 per dag als ik et goed heb.

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
woensdag de 15e ben ik naar Moers gereden, om eens bij een Duitse gangbang te gaan kijken. In Nederland was ik er vaker geweest, maar dit trok me wel aan. La Luna ken ik heel goed, maar de gangbang was op nr 9b, de ingang rechts van de club. Assburgers beschreef al hoe een en ander geregeld is met genummerde plastic vuilniszakken. In de barruimte is een trappetje naar een soort entresol, onder het schuine dak. Rechts werd een dame geneukt waarbij ze afwisselend de drie heren bij haar hoofdeinde pijpte. Links ervan zat de grote travestiet, die haar in de gaten hield, af en toe ook een heer pijpte en haar ook neukte.
Aan de linkerkant lagen twee dames naast elkaar met pijpkandidaten bij het hoofdeinde, terwijl ze onderwijl werden geneukt. Behalve de benen was er van het uiterlijk en het lichaam van de dames niets te zien: te donker en teveel heren. Eerst was er aan de rechterkant een plek zodat ik me even liet pijpen, maar door de krapte kon ik er niet echt van genieten. Dan maar aan de overkant waar de rechterdame (ik kon haar gezicht niet zien) op haar knieen ging, zodat ik haar vanachter kon neuken. Door alle omstandigheden waaronder een nogal verend matras, kwam het er niet van om klaar te komen. Ik heb nog een half uurtje rondgekeken en raakte steeds minder opgewonden. Tja, dan maar naar la Luna. Daar bleek Miruna alle tijd voor me te hebben. Ik kende haar al van de periode een aantal jaren geleden, maar ze is nog steeds een geweldige topper. Wat een overgave!
Totaal: iets duurder als gepland, maar heel tevreden.

Assburgers

Toogplakker
25 feb 2020
38
40
Vrijdagavond 1 mei is het weer in Moers en ik overweeg nog om te gaan.

Carmen Joy, Nina en (de vorige keer ontbrekende) Kate op het affiche. Ik ben nog niet zo bekend in de scène, dus wie de vierde dame is weet ik niet. Heeft iemand meer info?

Blondie

Toogplakker
2 aug 2018
36
22
Goedenavond, vanavond voor Jan met de korte achternaam naar Moers gereden. Aangekomen werd mij aan de deur meegedeeld dat de party "abgesagt war". Mededeling werd gedaan door (denk ik) "de Thekefrau" van het pand. Verder geen nadere toelichting. Ik werd wel uitgenodigd voor haar eigen party om 19:00 uur. Als ik nu de site van cream-partys bekijk staat de party nog steeds aangekondigd. Hebben er vandaag meer met deze onaangename ervaring kennis gemaakt? Ik begreep dat ze al een mindere reputatie hadden m.b.t. de aangekondigde en feitelijk aanwezige dames. Maar dit spant toch wel de kroon. Cream-partys vanaf heden maar op de "zwarte lijst".

Laatst bewerkt:

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Ik stond er ook voor niets.. Inderdaad ook iets met 7 uur al begreep ik pas later dat dat een andere party betrof.
Dan maar een lekkere ijscoupe bij Adria genuttigd.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Kijk, dat nou wat ik bedoel, het is altijd hetzelfde gedoe, mij hebben nog 3 andere kerels met het droevige nieuws geappt.

wegblijven.
vanaf 21 Juli is ons geliefde Wulfrath na de verbouwing weer geopend, wülfrath is al 15 jaar een vertrouwt adres en is 15 min verde reizen.

https://sg-parties.com/21-07-26-wuelfrath

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Dames die niet op komen dagen en een party die op het laatste moment wordt afgeblazen zonder berichtgeving. Mijn advies: wegblijven bij deze organisatie want ze leren het nooit.

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Bizar weer. Ik zag nog wel bericht van Carmen dat ze onderweg was naar Moers op X.

Bijlagen

• Screenshot_20260502_123739_X.jpg
    Screenshot_20260502_123739_X.jpg
    118,9 KB · Weergaven: 151

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Het zou wel het politiebusje verklaren wat ik daar ter plaatse zag. Zou echter wel verwachten dat alle vergunningen in orde zouden zijn als je zo uitgebreid adverteert.

Maar goed... zie graag nog een reactie tegemoet van de organisatie. Dit mag door anderen naïef gevonden worden, maar daar kan ik niet zoveel mee. Ik geef ze graag een tweede kans.

BiTinneke

Toogplakker
2 sep 2019
185
68
Niks op orde zijn verboden deze parties en kans op politie inval heel groot. Wegblijven bij deze organisatie. Ook test blijken niet vertrouwd !!!

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Dat is niet helemaal waar,

Die inval in Moers

Ik ga al 16 jaar naar de feestjes van sgpartys op meerdere locaties in Duitsland

Hier heb in november nog een inval in Rheinbach meegemaakt waarbij alleen de meiden gecontroleerd werden daarna hebben we nog uren gefeest.

Bakker

Terug
Naar boven