Deze versie ook al (weeral) met politie controle?Goedenavond, vanavond voor Jan met de korte achternaam naar Moers gereden. Aangekomen werd mij aan de deur meegedeeld dat de party "abgesagt war". Mededeling werd gedaan door (denk ik) "de Thekefrau" van het pand. Verder geen nadere toelichting. Ik werd wel uitgenodigd voor haar eigen party om 19:00 uur. Als ik nu de site van cream-partys bekijk staat de party nog steeds aangekondigd. Hebben er vandaag meer met deze onaangename ervaring kennis gemaakt? Ik begreep dat ze al een mindere reputatie hadden m.b.t. de aangekondigde en feitelijk aanwezige dames. Maar dit spant toch wel de kroon. Cream-partys vanaf heden maar op de "zwarte lijst".
Op zondag 26/4 was er bij aanvang ook een zeer uitgebreide controle van allerlei diensten en werden enkel de dames gechecked voor identiteitscontrole wat eigenlijk puur dicriminerend is.
Daar m'n cumslut hier haar identiteit, (volledig terecht), niet wou prijsgeven mochten/konden we het pand verlaten en dus voor niets naar Moers gereden.
Jammer dat men zulke feestjes meer en meer viseert, enkel omdat we met z'n allen van sex houden in iets minder conventionele sfeer/omstandigheden ...
Btw ... de organisatie valt hier toch weinig te verwijten en we hebben bij hen al zeer fijne feestjes gehad dus negatieve comments zijn toch niet volledig terecht me dunkt tenzij de (pro-actieve) communicatie maar dit is eerder overal redelijk beperkt in dit wereldje van deze fijne hobby.