Cream-Partys / Schlampenbal in Gelschenkirchen

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
ben er een keer geweest,
is minder,SG-Party is echt beter michelle loopt rond en zorgt steeds dat alles goed verloopt

Alex

DutchDude

Toogplakker
29 mei 2022
95
18
Hoi mede AO-liefhebbers,

Ik kwam vandaag Cream Partys tegen op het net. Lijkt op een soort van 'privé'-gezelschap à la Bornheim, maar dan verspreid over 3 locaties in NRW (Nordrhein-Westfalen). Het heeft ook wel iets weg van de SG-parties.

Hun agenda geeft weer wanneer er bijeenkomsten zijn op welke locaties.
Aanmelden vooraf vereist via de website en een sneltest bij toegang.
Locaties lijken me parenclubs, dus ik neem aan kluisjes en douches en wat te eten.
Verder 3 dames gegarandeerd + alle dames/stellen die verder komen opdagen..

Lijkt me interessant, ook voor andere AO-liefhebbers.
Mocht je ervaring hebben met deze Cream Partys, deel ze vooral hier.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ben er nog niet geweest, maar heb gehoord dat het qua organisatie minder is dan de Sperma Games die maandelijks in Wülfrath worden georganiseerd.

HedonistGR

Snuffelaar
30 jan 2023
16
9
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Nora aka NymphoNora from Bornheim?

Laatst bewerkt door een moderator:

Blondie

Toogplakker
2 aug 2018
36
22
Zoals in het "Speramages - Wülfrath" topic aangekondigd heb ik gisteren het Cream-parties feestje in Gelsenkirchen (i.p.v. Düsseldorf) bezocht. Ik zal proberen de overeenkomsten/verschillen tussen deze party en de SG-feestjes te duiden.

De locatie is enigszins lastig te vinden. De club (Club 06) bevindt zich op een industrieterrein, waarbij het pand niet direct opvalt tenzij je voor de deur staat. Parkeren is/kan ook een uitdaging zijn, mits je op tijd bent (ik was er zo'n half uurtje voor aanvang en kon nog voor de deur parkeren (hier zijn zo'n 15-20 parkeerplaatsen, die waarschijnlijk ook door niet-bezoekers van de club worden gebruikt). Tijdstip van de party was van 12:00-17:00 uur. Stipt om 12:00 uur gaan de deuren openen (dus niet zoals bij SG een inloop van een half uurtje vooraf). Het eerste uur (tot 13:00 uur) wordt gebruikt om iedereen binnen te laten. Ik denk dat er over de hele middag zo'n 40-50 mannen waren. Entree is idem aan SG (€120,00). Test wordt direct bij binnenkomst gedaan en je krijgt direct een bandje. Uitslag van de test wordt derhalve niet bekend gemaakt (wellicht wordt bij een positieve test de betrokkene alsnog geïnformeerd en deelname ontzegd (heb dit echter niet kunnen vaststellen)). Club is van binnen t.o.v. de buitenkant (vrij) nieuw ingericht. Mooie kluisjes/kastjes (idem SG), Bubbelbad en Sauna (beide weliswaar niet in gebruik). Drie mooi/goede douches. Zowel een dames- als herentoilet (incl. urinoirs). Handdoeken voldoende. Aan het pand stond een kleine tent, dewelke dienst deed als rookruimte. Het bargedeelte en de speelruimte is één. Hierin lag één 'matras' waarop 'de meeste actie plaatsvond. Rond de matras banken/stoelen. Daarnaast een kleine ruimte (met drie statafels) waarop een simpele vertering verkrijgbaar was (i.i.g. minder uitgebreid dan een Wülfrath, maar vergelijkbaar met Rheinbach). Boven bevond zich nog een 'partytreff'. Hier ben ik eigenlijk niet geweest, maar ik vermoed dat hier ook wel enige actie plaatsvond.

De vier aangekondigde dames van het affiche waren aanwezig (GBweib (tevens (mede-)organisator), Hotwife Alina, Penny Payne en Dirty Nelli. Daarnaast waren er nog een drietal koppeltjes aanwezig, waarvan twee ook wel eens gespot in Wülfrath. Eén koppeltje was actief, de ander twee heb ik niet in actie gezien. Bovendien was Rosella Extrem van de party. Die kwam volgens mij eens gezellig 'buurten'. Zij is niet 'uit de kleren' geweest en heeft zich voornamelijk afzijdig gehouden (behoudens een paar filmpjes gemaakt van Alina).

Alina was de dame die veruit de meeste aandacht genoot en gelukkig ook het meest actief was. Penny Payne had haar dag denk ik niet, want behoudens aan het begin heb ik haar niet meer in actie gezien (ik heb haar wel een paar keer naar de Partytreff-ruimte zien vertrekken, maar weet niet wat daar wel/niet heeft plaatsgevonden). Voor aanvang gaf ze aan niet te kunnen pijpen vanwege problemen met haar tongpiercing. DirtyNelli was enigszins passief (i.t.t. Alina) en ook wat minder in trek bij de mannen. GBweib kwam later in actie, maar vaak om de boel een beetje op gang te helpen om vervolgens snel weer een break te nemen. Kortom het was vooral Alina die 'de kar trok'. Zelf heb ik mij ook alleen maar met haar beziggehouden. Omstreeks 16:30 uur was de party ten einde en waren de meeste mannen inmiddels vertrokken.

Onder de bezoekers toch wel een aantal bekende 'koppen' (het wereldje is klein). Wel i.t.t. Wülfrath weinig Nederlanders en Belgen waargenomen.
Ga ik volgende maand opnieuw (volgende feestje is op 6 september a.s.)? Op voorhand denk ik niet, tenzij de bezetting mij enorm aanspreekt. Alina heeft wel 'punten' bij mij gescoord. Die mag wel wat vaker langskomen.

Mijn conclusie: De SG-parties in Wülfrath staan bij mij toch net iets hoger aangeschreven. Ondanks de langere reisafstand is het 'verrassingselement' (welke koppeltjes zijn er naast de gastdames) wat met name trekt. Hoewel dit ook wel eens kan tegenvallen (zoals ik las in de recensies van het feestje in juni). Desondanks zijn de Cream-parties een 'redelijk' alternatief en/of extraatje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik ga er woensdag 15 november heen in Gelsenkirchen en kom vooral voor Rebell en SweetMelli.

Zijn er net als bij de SG-Party ook kluisjes voor je waardevolle spullen en iemand die kan zeggen hoeveel mannen hier doorgaans op afkomen en is het eten ook te vergelijken met de SG-Party?

Piet zegt dat dit minder is dan de SG-Party maar in welk opzicht vraag ik me af?

Bas_1234

Toogplakker
20 jun 2022
33
21
Ik ben benieuwd hoe je het daar gaat ervaren.

Ik vroeg laatst aan Rebell of ze ook gangbangs in Duitsland deed (omdat ze op de flyer stond), maar toen zei ze dat ze dat toch niet ging doen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Maar Rebell staat toch aangekondigd op 15 november of komt ze toch niet want als ze op de flyer staat mag ik er toch vanuit gaan dat ze komt?

Bas_1234

Toogplakker
20 jun 2022
33
21
Zeg het maar, dat weet ik ook niet.

Isaura stond ook aangekondigd op een flyer voor een feestje en ik zag laatst op X dat ze op het laatste moment werd afgebeld omdat ze geen NZC deed.

Bas_1234

Toogplakker
20 jun 2022
33
21
Maar misschien doet ze het inmiddels wel weer. Ik ben benieuwd wie je aantreft de 15de

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik zal 1 dag vantevoren nog even een whatsapp bericht sturen naar de organisatie met de vraag of Rebell ook daadwerkelijk komt.

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Daar wel al meegemaakt dat er twee dames van op de affiche niet waren.
Kan gebeuren, maar bij betalig aan de ingang werd hiervan niets gezegd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Volgens mij treden er altijd 4 dames op als ik de affiche mag/moet geloven dus als er 2 dames van op de affiche niet aanwezig waren dus maar 2 dames over en geen andere dames daarvoor in de plaats en wel 120€ moeten ophoesten. Als dat vaker het geval is dan is de organisatie niet erg betrouwbaar en zullen ze met een goede reden moeten komen van hun afwezigheid want om mannen te lokken met dames die toch niet komen vind ik een kwalijke zaak.

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
Jammer dat er weinig reacties zijn van deze gb's.
Dirty Sarah ziet er wel erg lekker uit; maar als zij er dan toch niet bij is is dat een no go.

Terug
Naar boven