Cream-Partys / Schlampenbal in Gelschenkirchen

Jan Enschede

Snuffelaar
13 feb 2022
7
7
Afgelopen zomer geweest, propere club, vriendelijke bediening, lunch onder andere een lekkere kartoffeln salat met kappertjes, en natuurlijk wurst. Vier dames aanwezig, alle vier profi´s, kon er twee herkennen op de advertentie.
Dacaca lag in een kamer apart, de andere drie in een tweede kamer. Het was warm en er hing een geur van zweet en kutvocht. Regelmatig riep een van de dames "Luft, ich brauche Luft". Iedereen was vriendelijk en gaf elkaar toegang, de dames zorgden dat iedereen aan zijn trekken kwam.
Toch voelde het toen niet helemaal lekker tussen al die bezwete lijven. Na een uur vertrokken.
Afgelopen woensdag weer geweest. Het was iets rustiger, mogelijk door het slechte weer. Vier dames, een duitse blitzmädel, een dame uit nederland, een uit belgie en een die alleen engels sprak. De laatste alleen met condoom, maar dat deed ze heel vriendelijk. Een uurtje bezoek van een echtpaar waarvan de dame me lekker afgesabbeld heeft.
Deze keer een beter plekje gekozen en kon ervan genieten hoe adam en eva elkaar vermaakten in het paradijs. De volle vijf uur gebleven,
na afloop gaf de blitzmädel nog een toetje in de bar. Tevreden weer op pad.
Detail, het is een bedrijven terrein, toen ik aankwam geen plek. Auto een eindje verderop bij een supermakt geparkeerd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Had hier naartoe willen gaan maar op het laatste moment 2 dames gewijzigd. Geen XxEcstasyXx en Lynn Lynx maar IndraAO en PennyPayne. Toch minder aantrekkelijk want vooral XxEcstasyXx vind ik erg mooi.

bang40

Toogplakker
13 feb 2019
77
91
Penny was er ook niet want die had een aanrijding gehad. Dus de line up was Rebell, IndraAO en Carmen Joy. Verder was er nog een oudere amateurdame die ook actief was. Prima feestje gehad en wat is Carmen een ontzettend geil ding en een hele leuke meid. Benieuwd naar haar tweet op X met haar ondergespoten gezicht en borsten.

Gentlesyeux

Snuffelaar
4 feb 2024
17
28
Loop al wat jaartjes mee in de P-sex, laatste 10 jaar geregeld op Saunaclub-forum actief geweest, afgelopen weekend dit forum ontdekt, en ik wilde verslag doen van mijn debuut-bezoek aan de Creampie-party van 7-2 in Club06 in Gelsenkirchen... maar... alles staat er al... Ik kan bevestigen dat Rebell AO doet... De enige aanvulling die ik verder kan geven is dat ik denk dat ik met de fotograaf én Camen Joy gezellig aan een tafeltje bij het buffet heb staan praten. Bij het weggaan vertelde ze me namelijk dat "de andere Nederlander" een foto had gemaakt van mijn donatie op haar borst... Hij was al weg voordat ik om een kopietje kon vragen, dus heel veel dank voor de foto op deze site, wat een mooie verrassing!!!

JC1901

Snuffelaar
12 mrt 2023
4
5
From Scotland but in Germany for the Euros. I will go to the party in Gelsenkirchen tomorrow, hope it will be a good party and lots of fun!

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo tukker,

Eigenlijk is er geen verschil, het zijn vaak dezelfde dames,

Elke naturelle
Gream party
Sperma games

Gr Bakker

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,
Ik zit net buiten in de auto bij te komen van het feestje creamparty in Gelsenkirchen Duitsland.
Helaas moet ik melden dat ook hier de handdoekjes maar heel klein zijn 50x50 cm, wel zijn er perfecte douches, betekent dat iedereen zonder broekje rondloopt.het publiek is overigens gelijk aan elle naturelle en sgparty.
De club is net als Wulfrath ingericht met veel kleinere ruimtes het eten is ook hier een worstje en de beroemde Kartoffelsalat wat betekent dat het ook hier gewoon gaat te neuken.
Er waren ca. 50/60 man binnen die bedient werden door de 4 dames en 2 stelletjes, mijn indruk van het geheel is meer dan goed, alleen een airco zou geen overbodige luxe zijn.

Wat mij betreft is het zeker voor herhaling vatbaar.

Je vind alles op Google,

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,
Ik zit net buiten in de auto bij te komen van het feestje creamparty in Gelsenkirchen Duitsland.
Helaas moet ik melden dat ook hier de handdoekjes maar heel klein zijn 50x50 cm, wel zijn er perfecte douches, betekent dat iedereen zonder broekje rondloopt.het publiek is overigens gelijk aan elle naturelle en sgparty.
De club is net als Wulfrath ingericht met veel kleinere ruimtes het eten is ook hier een worstje en de beroemde Kartoffelsalat wat betekent dat het ook hier gewoon gaat te neuken.
Er waren ca. 50/60 man binnen die bedient werden door de 4 dames en 2 stelletjes, mijn indruk van het geheel is meer dan goed, alleen een airco zou geen overbodige luxe zijn.

Wat mij betreft is het zeker voor herhaling vatbaar.

Je vind alles op Google,

Terug
Naar boven