Cream-Partys / Schlampenbal in Gelschenkirchen

drcum224

Snuffelaar
12 aug 2024
8
1
Wie komt er nog naar Gelsenkirchen op donderdag 12/9?
Ik ben van plan te gaan! Zal er niet gelijk om 12u zijn, maar ergens rond 13:30....
Dit word mijn 2de barebang... vorige was met Suzie,Cathaleya en Marissiana Amoon. Alweer tijdje terug.
Dit keer heeft vooral Naomi mijn aandacht gewekt. Iemand ervaring met haar?
Bij de vorige werd er zowel anaal als vaginaal bare geneukt.... kam ik dat hier ook verwachten?

drcum224

Snuffelaar
12 aug 2024
8
1
Nou.... dat was ook een beetje de reden dat ik daar tzt eerder afhaakte.
Vind anaal geen probleem, maar dan wel met condoom.

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
"Schlampenball am 9.10.24 mit Carmen Joy, Naomi, Dirty Lana AO, Sweet Melli"

Zie https://www.eronity.com/event.php?id=56288
(ik weet niet of je een (gratis) account moet hebben om iets te zien)

Deze organiseren regelmatig iets. Ik ga woensdag voor de eerste keer. Zijn nog meer mensen van plan te komen?

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Hij stond ook op https://www.cream-partys.com .

De locatie was in Club 06. Een beetje lastig te vinden, maar Google Maps wist wel raad. Om exact 12 gingen de deuren open. Gelijk bij de ingang een prikje en een armbandje. Snel omkleden en even rondkijken (het was mijn eerste keer daar). Er waren 2 Nederlandse dames (Lena en Carmen), 2 Italiaanse (Naomi en Crystal, maar die laatste deed helaas niet mee, want ze was echt mooi, lang met een grote bos krullen) en de Duitse Melli. Verder waren er nog een Duits stel en LittleTS, een travestiet, die ik ook al eens op een ander feestje had gezien.

Ik had wat minder met Melli, maar de andere dames waren echt enthousiast en geil. Als eerste Carmen geneukt en die vertelde de details door aan Lana die naast haar lag. Daarna dus Lana geneukt. Daarna heeft Little, de travestiet, haar geil van mijn pik gelikt.

In de tweede ronde werd de vrouw van het stel geneukt, terwijl haar man geil toekeek. Zij zat voorover met haar kont naar achteren. Toen die man klaar was, droop het zaad uit haar kut, terwijl de vrouw voorover bleef zitten en afwachtte. Ik ging achter haar zitten en terwijl haar man dichterbij kwam om te kijken, wreef ik met mijn eikel door het sperma richting haar kut, waar ik mijn eikel een paar keer in en uit haalde, voordat ik mijn pik helemaal in haar schoof.

Ik heb alle dames geneukt en uiteindelijk Lana volgespoten.

Leuke club, leuke dames, ik kom zeker weer!

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Ik weet het nog niet zeker. Carmen komt ook weer (zie foto). Jacky ziet er ook heerlijk uit. Screenshot_20241018-214415.png

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ze spreekt in ieder geval NL want toen ik belde voor de gangbang in Venlo welke onlangs heeft plaatsgevonden had ik Carmen aan de lijn en wilde ze graag dat ik kwam maar met rubber zou het zijn dus bedankt maar morgen in ieder geval AO.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
toen ik belde voor de gangbang in Venlo welke onlangs heeft plaatsgevonden had ik Carmen aan de lijn
Weet je zeker dat het dezelfde Carmen was?

Want (1) Carmen Joy doet vaak bare gangbangs en (2) uiteindelijk bleek het in Venlo dus toch bare te zijn.

Terug
Naar boven