Cream-Partys / Schlampenbal in Gelschenkirchen

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Vandaag 12 juni, in Gelsenkirchen geweest. Stevige files. 2 dames van de aankondiging, een derde dame ingezet en een vent die zijn best doet als .... In de loop van de middag kwam er nog even een stel, zij BBW. Ik denk hooguit een 30 bezoekers tegelijk binnen, dus lekker relaxt kunnen wisselen met de 3 dames die goede inzet vertoonden. Geen geduw en getrek, voor iedereen was er ruimte genoeg. Ik heb mij prima vermaakt, al had ik graag met alle vier de aangekondigde dames willen relaxen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Zondag 29 juni zou Ashley Cumstar verschijnen in Gelsenkirchen en nu is ze opeens geschrapt uit de advertentie en een zekere Yvonne, welke mij niets zegt, voor haar in de plaats. Jammer want Ashley vind ik een zeer aantrekkelijke en geile dame.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Ze stond geprogrammeerd voor morgen in Heidesheim ook, en ook op die affiche is ze vervangen door die Yvonne 😢

Op de planning van SG zie ik haar nergens staan de komende maanden. Hopelijk keert ze toch weer terug...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb zojuist ao-bordell geraadpleegd en Ashley reageert ook een paar maal en zegt dat ze de samenwerking met Creamparties heeft beeindigd. Ik kan niet opmaken wat haar reden hiervoor is.

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Nou, op de foto ziet Yvonne er prima uit. En ook Maya vind ik een super lekkere vrouw. Ik kom zeker. Wie komen er nog meer?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Maya is zeker een aantrekkelijke dame en op de foto ziet Yvonne er niet verkeerd uit maar had toch liever Ashley Cumstar gezien.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Maya is een echt schatje en ze is niet te blussen. Maar helaas zit Ashley Cumstar er niet meer in. Hopelijk kan ze toch nog eens meespelen bij SG of Elle Naturelle of Meisjes Van Bij Ons.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Een zekere LauraXite, een erg aantrekkelijke dame, was eerst ook te vinden bij de CreamPartys maar heeft net als Ashley deze organisatie ook de rug toegekeerd dus er zal wel wat loos zijn.

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Nee, Deze Lauraxite wijst tijdens een gangbang blijkbaar een groot deel van de mannen af... prima natuurlijk als je bepaalde mannen niet wil neuken. Maar doe dan niet mee met dit soort gangbangs! Dame is nu regelmatig te vinden in cupido in Helmond. Ik vind het verder niet bijzonder...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ok das duidelijk; ik ben er morgen na lange afwezigheid weer bij en kom vooral voor Maya en Yvonne lijkt mij ook wel aantrekkelijk. Uiteraard de gastdames en/of - koppels is altijd spannend.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
De laatste keer in maart met Ashley Cumstar en dirty Diana viel het zeker niet mee. Acties vonden op een gegeven moment niet meer boven plaats maar beneden op de banken of staand. Hopelijk concentreert het zich weer gewoon boven op de bedden want neuk toch het liefst liggend en met goed zicht op volgespoten kutjes wat mij bijzonder opgeilt en opwind.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik heb de party er weer op zitten. Was er even voor 11.50 uur en ik verbaasde me dat Iedereen al werd binnengelaten want meestal zijn ze daar strikt mee maar wellicht had het warme en zonnige weer daarmee te maken. Zag Maya en Carmen links van de entree zitten in de schaduw toen ik in de rij wachtte.

Kayleigh en Yvonne niet gezien en bij navraag waren ze allebei ziek geworden, voor wat het waard is, maar wel balen 2 dames minder. Chantal werd echter toegevoegd. Kleine dame met voor haar lichaam best forse billen en maakte lekkere seksgeluiden op de kamer waar in 1e instantie Maya links van haar lag. Maya vind ik best aantrekkelijk. Mooie benen en kont en veel tattoos. Tieten en buik wat minder maar ze doet erg goed mee en als je haar neukt maakt haar geile blik mij erg horny. Twee mannen spoten haar vol en ik had de eer haar als derde te vullen vandaag. Ze hield haar benen goed wijd en de sperma vloeide rijkelijk uit haar heerlijke kutje. Veel mannen wisten haar te vinden en het zal me niet verbazen als ze het vaakst is volgespoten want mannen kwamen snel in haar klaar en ze hield het lang vol en af en toe zocht ze het toilet op.

Tis maar goed dat Maya aanwezig was anders was het weer op een teleurstelling afgelopen want de (gast) dames en - koppels waren er niet veel en zeker niet voor mij aantrekkelijk.

Beneden leunde ik op een gegeven moment tegen een tafel en keek naar links in de hoek van de bank waar een dame werd geneukt door eerst haar partner naar ik aanneem. Vervolgens zagen meerdere mannen dat en kreeg ze de nodige mannen te verwerken en alles zonder. De muziek stond hard en ik vond het best warm en een bank vind ik niet al te comfortabel neuken maar ik zat wel even in twijfel zal ik haar neuken en volspuiten of ga ik weer voor die lekkere Maya. Het werd uiteindelijk het laatste maar ik moest wel geduld hebben want één gast was eigenlijk (te) lang met haar bezig. Er waren op dat moment nog niet veel mannen met haar op de kamer en wellicht was ik wat te bescheiden waardoor het langer duurde haar voor de tweede keer te nemen. Toen een andere gast haar volspoot klom ik op haar. Gelijk tongzoenen en neuken in haar spermakutje en op dat moment zegt ze nog wat glijmiddel aan te willen brengen. Had voor mij niet gehoeven maar ik kon het deze keer langer volhouden en er waren ook geen omstanders voor het pijpen dus kon me goed uitleven op haar. Daarna wilde ik dat ze plat doggy ging waarna ik haar voor de tweede keer volspoot.

Er werd nog even een showtje weggegeven door Carmen en de theke met kort grijs haar. Werd daar niet echt opgewonden van maar het is even een onderbreking. Moest op dat moment weer even terugdenken aan de shows in Wulfrath van de SG met vaak Elina Flower. Blijf het jammer vinden dat het geschrapt is want beter eten en vaak mooie dames en zeker meer (gast) dames en de leuke intieme neukplekjes en Do zocht ik altijd graag op want zo'n knappe jongedame daar keek ik altijd naar uit. Mis haar echt.

Eigenlijk niet heel veel mannen maar daar zal het weer debet aan zijn maar voor mij op een gunstige dag aangezien het op een zondag valt en dan werk ik nooit dus kost het me ook geen verlofdag. Rond 14.30 uur vertrokken en momenteel in de SEV bus naar Arnhem waar ik rond 17.50 uur hoop te arriveren om daarna gelijk naar mijn stamkroeg te gaan om na te genieten van de lekkere seks met Maya.

Nb: het bbw vrouwtje had ik eigenlijk wel verwacht voor vandaag maar wellicht andere plannen?

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Mooi verslag, Robbie!

Ik heb eerder ook al gemeld dat ze het bij Cream-Party's niet al te nauw nemen met de affiche. Zo zeiden ze van Miss Loly ook dat ze "ziek" was terwijl ze die dag in De Pinte was voor een feestje van Elle Naturelle. Ze zetten waarschijnlijk bekende dames op de affiche om volk te lokken. Misschien (gedeeltelijk) daarom dat Ashley Cumstar niet meer komt.

Wij missen Wülfrath ook wel, dat was een leuke locatie. Mijn vrouwtje werd daar graag genomen op de bok. Dat komt helaas niet meer terug... Elina Flower komt nog wel naar andere locaties op SG-feestjes en heel soms ook op feestjes van Elle Naturelle.

Wijzelf hebben helaas andere prioriteiten nu (mijn vrouw herstelt nog van een voetblessure) maar we hopen vrijdag naar Kasteel Waterloo te kunnen gaan en zondag naar Meisjes Van Bij Ons. Dinsdag 8/7 heel misschien naar Gelsenkirchen, waarschijnlijk zondag 27/7 ook Gelsenkirchen maar daar is nog geen aankondiging van, dus misschien gaat dat niet door.

Terug
Naar boven