Cream-Partys / Schlampenbal in Monchengladbach

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Vanochtend vanaf Duisburg hbf 50 minuten met de trein naar Rheydt hbf en vervolgens maar 600m lopen naar de lokatie Hugo Junkers Strasse 13 waar ik rond 11.40 aankwam en met mij nog zo'n 8 man waar we pas even voor 12 uur werden binnengelaten. Via treden naar boven maar na een paar treden eerst afrekenen aan een bekende dame van deze organisatie met kort haar waarna je een sleutel krijgt voor de locker en boven aangekomen een Hiv test. Beneden zijn de lockers. Ruimte erg beperkt dus schikken met de ruimte. Op de begane grond het bar-/zitgedeelte en ook in een hoek een koffiekan met kopjes en suiker op de tafel dus koffie kun je daar vinden en niet in het bargedeelte. In het bargedeelte staan dus tafels met stoelen en links heb je een soort bank (lounchgedeelte) maar er is hier geen plek om seks te bedrijven. Dit in tegenstelling tot Gelsenkirchen waar het ruimer en hoger is. Voor mij wel een voordeel want nu gebeurt alles boven waar 2 ruimtes zijn en 1 ruimte met een wand afgescheiden en kijkgaten. Douches en toilet zijn boven en het eetgedeelte dan moet je voorbij de koffietafel naar rechts en wat treden naar beneden lopen en ernaast is een rookgedeelte.

Aan de bar zag ik Carmen Joy en nog een man die ook in Gelsenkirchen achter de bar stond en gewoon NL spreekt. Ik vroeg Carmen of alle 4 de dames aanwezig waren en waar ik al voor vreesde weer 2 dames die ontbraken te weten: Lucy Ravenblood en voor de zoveelste keer Miss Loly. Ik zei doe jij nog mee en ze zei ja als ze moest bijspringen.

Opkomst van dames zeer teleurstellend. Alleen Chantal en Nina die waren aangekondigd in de advertentie en 2 gastkoppels uit NL en voor de rest niets tot mijn aanwezigheid van 15 uur.

Alles komt hier langzaam op gang. Bij de SG is dat wel even anders. Ik keek de kat uit de boom en een blonde milf uit NL kon mij wel bekoren maar toen opeens een rood langharige meid in rode slip en bh verscheen werd ik erg opgewonden. Ze had haar slip flink hoog opgetrokken en haar billen puilden eruit. Werkelijk geil om te zien.

Bij zo weinig dames en vrij veel mannen en een aantrekkelijke meid die er wel pap van lustte had ze aan mannen geen gebrek. In het begin was ze even zoekende naar een geschikte neukplek. Ze was eerst in een vrij donkere gedeelte maar al snel verkaste ze weer en zei ze te druk en te donker en ik hoorde haar ook zeggen dat het haar eerste keer was. Ze ging naar een andere kamer waar het veel lichter was. Haar partner was vaak aan haar zijde en pakte op een gegeven moment een groene marker en zette wat streepjes op haar been om aan te geven hoeveel mannen ze had geneukt/afgewerkt. Iemand zei nog "permanent" waarop ze lachend zei "no way". Het was best een gedrang en na lang wachten was het bijna mijn beurt om haar te neuken maar nadat ze net was volgespoten staat ze opeens op en zegt een plaspauze te nemen. Daar baalde ik enorm van want mijn pik was superstijf en klaar voor gebruik. Het duurde een poos dat ze weer verscheen. Tot mijn verbazing ging ze weer het donkere gedeelte in met wanden en de kijkgaten. Weer op dezelfde plek als waar ze begon positioneerde zij zich. Haar partner deed het gordijn wat open en daardoor werd het lichter. Ik ben zeker geen haantje de voorste maar toen ik haar wilde neuken in doggy wilde een andere gast dat ook. Ik zei al ruim anderhalf uur droog te staan en die meid merkte ook op dat we allebei wilden en zei geen ruzie maken. Ik stak mijn pik in haar en stootte haar flink en ze zei wat in het Engels aangezien ze het Duits niet beheerst maar ik zei spreek maar gewoon NL en haar partner tegen mij "spuit haar vol". Naast mij was die blonde milf ook actief en lag op haar rug met de benen wijd. Zag er erg geil uit en ze liet zich goed horen. Ik baalde dat ze niet gewoon op haar rug lag want klaarkomen in doggy gaat mij moeilijk af. Heb haar niet kunnen volspuiten maar heb gemerkt dat ze meestal doggy doet om zo ook andere mannen te kunnen bedienen voor het "blaaswerk".

Carmen Joy heb ik niet vaak in actie gezien. Zag wel dat haar kutje vol zaad zat toen ze haar been spreidde. Chantal en Nina werden langdurig geneukt en vaak volgespoten. Die travestiet die ik al eens eerder heb gezien was er ook weer. Een gast liet zich erg lang door hem pijpen maar is niks voor mij. Zag opeens de roodharige op een verhoogd plateau op de kamer ergens naar zitten kijken en het bleek dat haar partner Chantal aan het neuken was en dat was voor haar best geil om te aanschouwen.

De gastkoppels uit NL dus de blonde milf en de roodharige deden het veel rustiger aan en namen vaker lange pauzes. Ik wilde voor de blonde milf gaan maar die waren in het bargedeelte. Toen ze weer naar boven gingen hield ik haar in de gaten. Een gast was haar eerst aan het beffen en toen neuken maar daarna ging ze weer in doggy. Ik wachtte af toen een gast bijna klaar was en van haar afging en ging gelijk naast haar maar toen zei ze dat ze ermee stopte. Het was inmiddels 14.30 uur en vroeg of ze nog 2 minuutjes voor me had. Ze ging op haar rug en ze deed lekker mee en ik spoot haar razendsnel vol want had nog niet gespoten en de druk moest eraf.

De roodhatige kwam ook weer tevoorschijn en nu weer in een wndere kamer maar teveel man gelijk om haar heen en ook nu weer in doggy zodat ze ook makkelijker pikken kon stijfpijpen. Zag trouwens ook dat een gast haar aan het zoenen was. Had ik niet verwacht want bij koppels is dat vaak niet mogelijk. Ze keek weer erg geil uit haar ogen toen ze in doggy werd geneukt maar ik hield het voor gezien. Ze deed me overigens denken aan Do die ik in Wulfrath heb geneukt. Ook een Hollandse erg mooie meid en populair.

Eindoordeel: Teleurstellende opkomst van dames met maar 2 profi' s (Chantal en Nina) die waren aangekondigd en Joy die af en toe bijsprong en maar 2 gastkoppels en nog wel uit NL ook dus waarom er geen Duitse gastdames waren gekomen is voor mij een raadsel en waarom weer 2 aangekondigde profi's (Lucy en Miss Loly) verstek lieten gaan is mij ook niet bekend maar de organisatie laat zich op deze wijze wel van haar slechtste kant zien want dit probleem is structureel en vervangers ho maar.

stele

Snuffelaar
15 jun 2024
2
8
Zondag 19 oktober zijn mijn man en ik voor de eerste keer naar een Cream-party gegaan. Bij binnenkomst zijn we heel erg vriendelijk begroet en na de vingerprik mochten we omkleden. Aan de bar even wat gedronken en daarna op ontdekkingstocht door de club. Doordat de spannende activiteiten boven in een paar ruimtes bleef was het goed overzichtelijk en hoefde je niet op en neer te lopen om geile dingen te zien. Ik ben in een donkere ruimte op een groot bed terecht gekomen en heb me heerlijk laten nemen. Over het algemeen waren de mannen respectvol, aardig en schoon. Na het harde "werken" en heftig klaarkomen moet ik echt even wat drinken dus we zijn naar de bar gegaan. We hadden ons drankje amper op toen mijn man even bij de sauna ging kijken en ik weer naar boven ging want tja.... ben weer op hetzelfde bed terecht gekomen en daar weer lekker gespeeld. Ik hoorde de mooie roodharige dame ook goed genieten. Ook nu waren de mannen heel respectvol. En na zo'n geile sessie waarin ik ook gesquirt heb moet ik wat vocht hebben dus weer een drankje aan de bar gedaan. Toen zijn we nog even in een andere ruimte gaan liggen voor ons afsluitende ronde want we moeten weer op tijd thuis zijn.
Wij vonden het allemaal heel erg leuk en ook de mensen die het georganiseerd hebben zijn ontzettend aardig.
Normaal schrijf ik nooit een reactie maar omdat Robbie zo negatief overkomt moest ik reageren. Robbie moet goed begrijpen dat we voor ons eigen plezier komen en niet om hem te behagen.
Het enige minpuntje vinden wij dat heel veel personen hun handdoeken na gebruik niet in een wasmand doen en de watjes voor de vingerprik in een vuilnisbak, dit is een gebrek aan opvoeding.
Tot de volgende keer
Liefs Jan en Eva

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik kom negatief over omdat de organisatie keer op keer steken laten vallen met dames die steeds niet op komen dagen om wat voor reden dan ook en dat is zeker niet de eerste keer. Afgelopen zondag geen Miss Loly en Lucy en de vorige keer in Gelsenkirchen ook al 2 dames die weer ontbraken dus dat valt gewoon niet goed te praten.

Heb vaker sexpartys bijgewoond en weet wat je mag/kan verwachten maar het aantal dames viel nu ontzettend tegen. Geen gastdames/-koppels uit Duitsland en gelukkig nog 2 uit NL. Uiteraard komen de dames voor hun plezier maar de mannen mogen wel wat meer dames verwachten voor hun 130€.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,

En ja daar gaan we weer, nadat ik gisteren een heerlijke gangbang van SG in Freilingen had mogen meemaken had ik vanochtend nog zaad genoeg om vandaag nogmaals de stoute schoenen aan te trekken om naar de aangekondigde gangbang van creamparty in Mönchengladbach mee te kunnen maken.
Aangekomen sta ik met nog een horde mannen voor een gesloten deur.

Op ficknet staat nu nog streeds de advertentie actief heb het telefoonnummer van de organisatie gebeld ( geen gehoor).

Mannen we worden steeds besodemieterd door deze organisatie!!!

Groetjes

patrikva

Snuffelaar
28 mrt 2015
13
3
Op Telegram hebben afgelopen nacht de melding gezet dat het geannuleerd werd, maar zie het ook nergens anders staan...
1762379643349.png

James Last

Snuffelaar
16 mrt 2024
5
2
Als iedereen zich aanmeld dan weet de organisatie ook hoeveel deelnemers zij kunnen verwachten en gaat de volgende gangbang wel door?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
In principe moet je je ook aanmelden en de laatste keer kreeg ik dan ook via email te horen dat de party verplaatst was van Gelsenkirchen naar Monchengladbach.

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Hallo allemaal,

En ja daar gaan we weer, nadat ik gisteren een heerlijke gangbang van SG in Freilingen had mogen meemaken had ik vanochtend nog zaad genoeg om vandaag nogmaals de stoute schoenen aan te trekken om naar de aangekondigde gangbang van creamparty in Mönchengladbach mee te kunnen maken.
Aangekomen sta ik met nog een horde mannen voor een gesloten deur.

Op ficknet staat nu nog streeds de advertentie actief heb het telefoonnummer van de organisatie gebeld ( geen gehoor).

Mannen we worden steeds besodemieterd door deze organisatie!!!

Groetjes
Even een check: Had je je ook aangemeld? Ik weet dat daar toch niet op gecontroleerd wordt, maar tot nu toe heb ik altijd netjes bericht gehad als er iets veranderde.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Anton

Jess

Ik had me netjes aangemeld en er stonden echt 15 mannen voor de deur

Van Beek en Donk kan ik ook alleen maar zeggen dat ze daar nooit zonder mogen neuken.

In Susteren zijn ze deze zomer ook 3 keer geweest en altijd met CD.

Ik geloof niet dat in Nederland ook maar een clubeigenaar zijn sluiting op het spel gaat zetten

Maar ik heb ook goed nieuws

Ik was dinsdag in Freilingen daar vertelde me dat er in Wulfrath vanaf begin volgend jaar weer verder gaat.

Gr Alex

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Dat zou geweldig nieuws zijn als SG dit weer organiseert want ze zijn betrouwbaarder als Cream-Partys en bovendien voor mij met OV goed te doen.
Rheinbach vergt veel meer reistijd dus Wulfrath komt mij veel beter uit.

Vindt de neukruimtes aantrekkelijk en over het aantal gastdames/-koppels zeker geen klachten als ik terugkijk naar voorgaande fickpartys aldaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
In de advertentie van Cream-Partys voor Beek en Donk lees ik wel dat er een HIV test plaatsvindt en er condooms aanwezig zijn dus hoezo niet zonder condoom neuken?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Dan houden ze de boel voor de gek door te laten blijken dat neuken bare kan en toch de volle pond betalen voor minder service.

Veel mannen zullen dan niet verschijnen als zo'n party bij de buren wel bare kan dus ook niet rendabel lijkt mij.

DePiet

Toogplakker
3 jan 2020
104
39
Weet iemand al iets over de opkomst van dames in Moers de 29e? Ik overweeg te gaan. Op diezelfde dag ook een party in Rheinbach, maar dit is wel een eind verder.

mzc

Toogplakker
3 aug 2015
40
23
Ben in Moers (naast Club la Luna)geweest eerder deze week. Dit was voor mij de eerste keer bij een GB van deze organisatie, dus ik kan geen oordeel geven over eerdere edities.
Ik moet zeggen dat het me zeker niet tegen viel er waren 4 actieve dames (2 van een stel) en Carmen Joy was er ook. Behalve 1 dame heb ik ze allemaal gehad. Opkomst was hoog en de sfeer erg vriendelijk. Volgens Carmen waren er ook andere Nederlanders, maar die heb ik niet gesproken. Al met al voor mij een geslaagde GB.

Terug
Naar boven