Creampie van een ander geneukt

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Toch wel fijn zo'n forum waar je gratis klantjes kunt werven, heb het idee dat hier met twee maten wordt gemeten of er is totaal geen moderatie meer.🤔

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Jullie zoeken, ik bied aan. Maar geen probleem ik wis het wel :)

Laatst bewerkt door een moderator:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ricardo gewoon op knopje rapporteer drukken, je mening vertellen en klaar.
Je krijgt netjes antwoord over de moderatie

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
Mijn excuses was echt niet de bedoeling om hier een soort van sluikreclame te hanteren hoor.

manaarunca

Snuffelaar
26 sep 2023
21
19
Dat zal niet de bedoeling van een forum zijn, maar hoeveel goede recensies zijn afkomstig van vriendjes of fans van een dame, en kunnen dus ook als een vorm van sluikreclame gezien worden? En slechte recensies kunnen komen van de vriendjes van de concurrentie. Zeer moeilijk om dat allemaal zuiver te houden denk ik dan.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ach, als je hier langere tijd lid bent en de meeste leden een beetje kent dan valt dat reuze mee.
Als er van een dame 30 recensies staan en 25 goed en 5 minder dan heb je best een beeld van
de service zeg maar.
Daarom zijn details in een recensie belangrijk, de één wil graag tongzoenen, een ander vindt dat
minder belangrijk. Zo moet je dus een beetje zoeken en laveren in de berichten.
Staan er meer negatieve dan positieve recensies dan weet je ook genoeg.
Super positieve recensie van een nieuw lid wordt daarom gewantrouwd, dat is vaak reclame ja.

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Ik heb een fantasie uit laten komen, ik zat al jaren te denken dat het me geil lijkt om een vers volgespoten kutje te pakken.
Nou dit is dan gebeurt met een suikernichtje, helemaal georganiseerd voor mij die schat, heel die poes zat nog vol en het rook ook echt naar sperma.
Pik erin en neuken, was even kortsluiting in mijn hoofd maar heb mijn lading er ook achter gelaten.
Kunnen we weer van de bucketlist afschrijven.
Geloof hier niks van ,fantasie ophol

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Afgelopen weekend een goed weekend gehad. Zat is een keer op ChatGirl. Vind dat af en toe leuk voor de verhalen en soms komt het dan toch eens tot een date. Ik was daar als SloppySeconds en vond een mede hobbygenoot SloppySecond is aan gesproken en leuk over verhalen gehad. Maar hij had die dag later nog een date ik zeg nou als je geweest ben zoals de naam al zegt laat maar wat weten. Maat we besloten om samen te gaan alleen woonde ik er helaas verder vanaf. Maar hij sprak ook later met de dame af. Het was een hele mooie Milf met partner die dit echt als liefhebbers doen. Daar aan gekomen. Was iedereen er al en een leuk gesprek gehad en een leuke sfeer. Hebben we een heerlijk kwartetje gehad. Stja als hobby liefhebbers is samen gezelliger dan alleen.

Hoop ze nog vaker te mogen ontmoeten....

Terug
Naar boven