Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nadat hij een paar keer recensies van mij had verwijderd - kennelijk omdat er bijv. 2 dames genoemd werden of andere pietluttige regels van hem overschreden - en we daar een paar discussietjes over hadden gehad ben ik gestopt met bijdragen.
dat kan nooit de bedoeling zijn van een goede moderator.
Ik ga geen specifieke mening geven , maar ik weet wel dat het altijd heel lastig is om een forum goed te modereren .
Als moderator doe het eigenlijk nooit goed ..... maar het is en blijft een kunst om het allemaal zo in een vat te gieten
dat het leesbaar blijft en dat de "rotte" appels eruit vist welke toch altijd wel aanwezig zullen blijven met al hun mooie
verhalen waar uiteindelijk niet van klopt , en dat dit soort personen ook zo'n plaat voor de kop hebben dat ze ook blijven
terugkomen met hun mooie verhalen .
Wat mij wel erg opvalt is dat nu ineens veel leden ineens reageren van hoe goed het is dat hij nu weg is , terwijl je
in het verleden weinig van deze personen las dat men het er niet mee eens was met de gang van zaken .
Waren zij bang voor CWP ? ..... Soms zou je dit bijna denken .
Laten we in iedergeval hopen dat het forum blijft bestaan en niet zover afzakt als het andere forum dat nu door de "avg" regels
onleesbaar geworden is .