Daiana - Leeuwarden (vh Groningen, Tilburg)

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Had al eerder afspraak willen maken, toen werkte ze in Groningen. Lukte niet en toen zat ze in Tilburg, veel te ver. Nu in Leeuwarden, halfuurtje rijden. Gedurende deze tijd prettig contact via Whatsapp. Kon nu afspreken. Toen ik binnenkwam trof ik een mooie dame, exact dezelfde van de fraaie foto's. Meteen omhelzen en heerlijk tongzoenen, terwijl ze al mijn kruis verkende. Betaald en uitgekleed en aan de slag. Elkaar gepijpt. Ze heeft een mooie pik die lekker hard wordt en ook blijft. Ze heeft een mooi lijf met kleine sexy tietjes.

Ben zalig geneukt in diverse standjes en heb haar doggy geneukt. Alles zonder condoom. Af en toe weer tongzoenen, echte girlfriend seks. Ze wilde niet dat ik haar klaar liet komen want ze kreeg na mij nog een klant, maar dat was ook niet afgesproken.

Ze trok mij af en ik kwam heerlijk klaar in haar mond. Heerlijk uur seks met een prachtige, lieve, sexy Braziliaanse. Voor herhaling vatbaar.
Kosten € 150.

https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/leeuwarden/1031905-daiana

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Daiana 03.JPG
    Daiana 03.JPG
    80,4 KB · Weergaven: 721
  • Daiana 02.JPG
    Daiana 02.JPG
    161,2 KB · Weergaven: 721
  • Daiana 01.JPG
    Daiana 01.JPG
    99,3 KB · Weergaven: 677

david

Snuffelaar
17 mei 2015
13
2
Heb haar laatst in Leeuwarden bezocht. De vorige keer was een aantal jaar geleden.
Ook nu weer een heerlijke date. Half uur voor 100. Eerst tongen, elkaar in 69 zuigen en daarna begon ze mn sterretje te likken en te vingeren.
Ze vroeg of ze me mocht neuken. Natuurlijk, daar kwam ik ook voor.
Als je wil neukt ze ook hard en diep. Paar keer gewisseld en ik haar en zij mij heerlijk geneukt.
Ze zei dat ze niet lang meer in Nederland is.

Terug
Naar boven